• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Metronomi (ei kun merkonomi) ja tuotepäällikkönä graafisen alan tarvikkeita myydään.

Hienolta nimeltään ammattini on monitoimikoneen kuljettaja eli motokuski (yo-pohjainen....
buttrock.gif
ei oo paljo ollu siitä paperista hyötyä mulle tuolla metsän siimeksessä touhutessa). Tuntuis olevan aikalailla kouluttautunutta porukkaa tää motoristijengi....

Koodaaja / koodiorja / koodiapina / IT konsultti. Vähän kaikkea noista.
crazy.gif

Tällä hetkellä teen lopputyötä ammattikorkeaan tietojenkäsittelystä. Onnellisesti palkallista sellaista. -Käytännössä surffaan webiä ja silloin tällöin käyn palavereissä katselemassa käppyröitä
omg.gif

Palkkakuitissa lukee "suunnittelija" KELA:n keskushallinnossa koodailen intraan kaikenlaista.. ja on mulla jotain koulutustakin: YO ja datanomi.. AMK-inssiks hakupaperit vetämässä.

Työpäivinä goreasun (vielä toistaiseksi, nahka-asua kyllä kovasti vaadittu) alta kuoriutuu jakkupukuinen sihteerikkö!
smile_org.gif

Koulu onnellisesti ohi ja "töitä" asiakaspalvelupäälikkönä LVI-alalla tullut harjoiteltua vuoden verran! Joku vois käyttää myös termiä - putkirunkkari
nixweiss.gif
eek.gif

Baarimikko koulutukseltani mutta viimeisin työpaikka oli internet-vastaava/atk-ylläpitäjä jos sen noin voisi sanoa

Opiskelen (toisella asteella) tietotekniikka + lukio on tällä hetkellä linjani.
062802jumpie_prv.gif

Työtä: Vihellän jääkiekko matseja (junnu matseja suurimmaksi osaksi). Ja Kesällä erinnäköisiä hommia nyt tänä kesänä olin fazerin varastolla kesätöissä.  
buttrock.gif

lyhyesti ja ytimekkäästi puutavarayhdistelmäajoneuvonkuljettaja(virallinen nimi),
mutta pöllikuski käy
tounge.gif

Back