• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alustansäätökurssi Vol. 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos joku joutuu perumaan tämän kurssin, niin mulle voisi laittaa privaa ja lunastaisin paikan itselleni  
smile_org.gif

Edit: Paikka saatu, kiitoksia!

Jos jollain tulee esteitä ja ei pääsekkään tulemaan kursseille niin lunastaisin paikan erittäin mielelläni !!!
Pirulainen sentään ku oon aina myöhässä...pitäis olla aikaisemmin liikenteessä...

Tere!

Mikäköhän se kurssin lopullinen aikataulu mahtaa olla ja onko jaottelua rata/katukuskeihin ja kumpi ensin? Olen tulossa pelkästään kurssille, joten ei viitsis käkkiä siellä aamusta asti, jos "oma" ryhmä aloittaa puolilta päivin. Niin ja jos jakoa on, niin rataryhmään olen menossa.

Rataryhmä aloittaa aamulla heti kuljettajakokouksen jälkeen ja katuryhmä n. klo 12.

Ottakaa pyörän manuaalit mukaan, jos on epäselvää missä säätöruuvit ovat.

Kiitoksia infosta!

Aloitus siis joskus vähän ennen yhdeksää rataryhmällä. Myöhästyn varmaan aloituksesta vähän, kun pitää aamulla käydä töissä ja sen jälkeen ajella 140km apparalle, mutta tulossa ollaan!

Terv. jiipe

Täytyskö tonne raahata jotain **tun työkaluja...
lookaround_orig.gif

Siis suoraan sanottuna, minen tiedä yhtään miten noita systeemejä säädetään
thumbs-up.gif
... Oliskohan mun kuitenkin parempi vaan ajella rataa ympäri
biggrin.gif

Täytyskö tonne raahata jotain **tun työkaluja...
lookaround_orig.gif

Siis suoraan sanottuna, minen tiedä yhtään miten noita systeemejä säädetään  
thumbs-up.gif
... Oliskohan mun kuitenkin parempi vaan ajella rataa ympäri  
biggrin.gif
Eiköhän ruuvimeisselillä ja lenkkiavaimella pääse aika pitkälle. Varmaan sun zetorista sellaiset löytyy? Takapään esijännityksen säätöön tarvittaneen joku erikoistyökalu tai ryssänavain.

Back