Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täälläkin Stunt -takki ja kyllä se pitää vedenkin loitolla vähän aikaa. Pitempään ajaessa kyllä humahtaa läpi mutta tommotteen kevyen sadekuuron se kyllä kestää.Tosin etuosa on kokonaisuudessaan rei'itetty joten tuskin pitää vetää, mutta ei se siihen ole tarkoitettukaan!
Eli itte et kannata tilaamista vaikka halvemmalla sais? Mulla tuli Saksasta viestiä et ne ei myy alpinen stage sekä tx-1 nahkatakkia laatuvirheiden vuoks, kellään huonoja kokemuksia?Mulla on ollut huonoja kokemuksia kun olen saksasta tilannu jotain ajovarusteita. On tullut väärän värisiä ja väärän kokosia ja kun on yrittänyt vaihtaa tuotteen oikeanlaiseen niin se ei kuulema käy. Mulla on ollu paskaa tuuria. Mutta kannatan Alpinestarsin varusteita, ne ovat laadukkaita.
Mistä noin halvalla on löytynytKannattaa harkita tilaamista jostain nettikaupasta, ellei saa tosi hyviä alennuksia Suomesta: esim. tuota MX-1 takkia on saanut alle 450,- ja Bat-housut saa monesta paikasta 199,-
My badNo ensimmäisenä kannattaa katsoa nämä:
http://www.fc-moto.de/
http://www.mlol.de/
Molemmista olen tilannut Visaa käyttäen, ei ongelmia. Mlol:sta olisin tilannut useamminkin, mutta sieltä on tullut pari kertaa maililla vastaus että tavara on loppu.
Sitten eBay.de:n kautta löytää välillä vielä parempia tarjouksia.
En yleistä mutta itse tosiaan maksan vähän enemmän että menen suomessa liikkeeseen ja sovitan ja saan mitä haluanEli itte et kannata tilaamista vaikka halvemmalla sais? Mulla tuli Saksasta viestiä et ne ei myy alpinen stage sekä tx-1 nahkatakkia laatuvirheiden vuoks, kellään huonoja kokemuksia?Mulla on ollut huonoja kokemuksia kun olen saksasta tilannu jotain ajovarusteita. On tullut väärän värisiä ja väärän kokosia ja kun on yrittänyt vaihtaa tuotteen oikeanlaiseen niin se ei kuulema käy. Mulla on ollu paskaa tuuria. Mutta kannatan Alpinestarsin varusteita, ne ovat laadukkaita.