• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alpinestarssin Race-henkiset nahkatakit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markus81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Espoo
Kokemuksia täällä Alpinestarssin noista noin 500€ hintasista nahkatakeista. Tuleeko vesi läpi? Turvallisuuden ja mukavuuden puolesta taitaa olla huippuluokkaa? Hinta on aika raju pelkästä takista.

Enpä tiedä tarkkaan mistä mallista puhut, mutta mulla on T-stunt nahkatakki, ja vaikuttaa todella hyvältä ja laadukkaalta. Sen enempää en ole vesisateessa sen kanssa ajanut koska sateen sattuessa on laitettu sadeasu päälle.

Tosin etuosa on kokonaisuudessaan rei'itetty joten tuskin pitää vetää, mutta ei se siihen ole tarkoitettukaan!

-C9B5R4-

Mulla oli Alpinestarsin MX-1 takki. Todella hyvät leikkaukset ja suojat oli mukavan tuntuiset, istui hyvin. Takki ei noussut korviin ja muutenkin oli todella laadukas takki. Hinta oli vaan aika suolainen, 699 euroa.

Mulla on Stunt-takki, ihan tyytyväinen olen ollut, istuvuus on hyvä. Vedenpitävyydestä ei tietoa, kun vedän sadetakin aina päälle kun vettä alkaa tulla.

Alpinestarsin kamat on muuten Suomessa ihan järkyttävän hintaisia. Ostin takin Allrightin muuttomyynnistä kun sain vielä vähän tingattua pois tarjoushinnasta.

Kannattaa harkita tilaamista jostain nettikaupasta, ellei saa tosi hyviä alennuksia Suomesta: esim. tuota MX-1 takkia on saanut alle 450,- ja Bat-housut saa monesta paikasta 199,-

Mulla on ollut huonoja kokemuksia kun olen saksasta tilannu jotain ajovarusteita. On tullut väärän värisiä ja väärän kokosia ja kun on yrittänyt vaihtaa tuotteen oikeanlaiseen niin se ei kuulema käy. Mulla on ollu paskaa tuuria. Mutta kannatan Alpinestarsin varusteita, ne ovat laadukkaita.

Mulla on ollut huonoja kokemuksia kun olen saksasta tilannu jotain ajovarusteita. On tullut väärän värisiä ja väärän kokosia ja kun on yrittänyt vaihtaa tuotteen oikeanlaiseen niin se ei kuulema käy. Mulla on ollu paskaa tuuria. Mutta kannatan Alpinestarsin varusteita, ne ovat laadukkaita.
Eli itte et kannata tilaamista vaikka halvemmalla sais? Mulla tuli Saksasta viestiä et ne ei myy alpinen stage sekä tx-1 nahkatakkia laatuvirheiden vuoks, kellään huonoja kokemuksia?

Alpinestars Stunt
Jenkeistä tilasin. Koko ja väri oli oikeet ja tavara tuli viikossa. Tullin kanssa vai vähän vääntää kättä ku ei ollu mitää virallista kuittia. Takki tuli maksaa 380e ku se oli sillon suomes 450e(vihreetä ei edes saanut suomesta alpinestarssin toimitus ongelmien takia)
Takki kestäny hyvin pikku sade kuurot(kovemmassa sateessa sadepukuu päälle) Kylmällä ilmalla kannattaa laittaa vähä enemmän alle ku t-paita meinaa edessä olevien reikien takii tulee luultavasti pikkusen vilponen.

Moi, vertailun vuoksi. Hankin Halvarssonin Ace-takin ja kesäajohousut kumpikin pehmikkein. Ja hyvät ovat, koska takki istuu ja on olkapäissä, kyynärpäissä ja selässä hyvät pehmukkeet. Vaikka tuo mainittu merkki on tietenkin hyvä. t. Pena_mp

Kannattaa harkita tilaamista jostain nettikaupasta, ellei saa tosi hyviä alennuksia Suomesta: esim. tuota MX-1 takkia on saanut alle 450,- ja Bat-housut saa monesta paikasta 199,-
Mistä noin halvalla on löytynyt
omg.gif

No ensimmäisenä kannattaa katsoa nämä:
http://www.fc-moto.de/
http://www.mlol.de/

Molemmista olen tilannut Visaa käyttäen, ei ongelmia. Mlol:sta olisin tilannut useamminkin, mutta sieltä on tullut pari kertaa maililla vastaus että tavara on loppu.

Sitten eBay.de:n kautta löytää välillä vielä parempia tarjouksia.

Mlol:sta sanottiin, et stage takissa ja tx-1 takin nahassa on yleisesti laatuvirheitä. Uskon kyl heitä, on sen verran suolasen hintanen takki et kyl sen pitää suht täydellinen olla!!

No ensimmäisenä kannattaa katsoa nämä:
http://www.fc-moto.de/
http://www.mlol.de/

Molemmista olen tilannut Visaa käyttäen, ei ongelmia. Mlol:sta olisin tilannut useamminkin, mutta sieltä on tullut pari kertaa maililla vastaus että tavara on loppu.

Sitten eBay.de:n kautta löytää välillä vielä parempia tarjouksia.
My bad

sain jostain päähäni, että kyse olisi kotimaisista hinnoista. Pitäisi varmaan opetella lukemaan ajatuksella
withstupid.gif

Eli itte et kannata tilaamista vaikka halvemmalla sais? Mulla tuli Saksasta viestiä et ne ei myy alpinen stage sekä tx-1 nahkatakkia laatuvirheiden vuoks, kellään huonoja kokemuksia?
En yleistä mutta itse tosiaan maksan vähän enemmän että menen suomessa liikkeeseen ja sovitan ja saan mitä haluan
biggrin.gif

Mulla on ollut vaan paskaa tuuria.

Back