• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alpinestarsin takkien koot ? apua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
olen tilaamassa alpinestarsin nahkatakkia ulkomailta saksasta.

suomesta ei saa kyseistä mallia ?? tz-1, ei edes allright tiennyt mitään ?

liike mlol tarjoaa minulle kokoa 48 ? olen 175cm ja 60 kg

kuulostako oikealta ?

kiitos vastauksista !

edit. jyväskylässä ei pysty sovittamaan takkeja kun ei liikkeistä löydy alpinestarsin takkeja
nixweiss.gif

kiitti, kyllä tosta jotain kuvaa saa.

mutta onko esim. 48 ja 50 paljon käytännön eroa ?

ja onko kukaan verrannut mp-asun takkien kokoja noihin alpinen tuotteisiin ?

mp-asun naisten takki 42 menee, hieman liian pieni kuitenkin ja mp-asun takki 52 on taas himpun verran iso...

Itselläni on juurikin kyseinen tz-1 takki kokoa 52. ja mitat on kutakuinkin samat 174cm/60kg. 52:n on hiukan roskin kokoinen, mutta se 48 on sitten jo aika tiukan oloinen. Astarin 48 koon 1-osaset nahat kun menee selkäsuojineen juuri päälle. Saksan poijjaat ei ole varmaan ottaneet huomioon että täällä pohjosessa sitä takin sisävuorta varmaan tuleekin joskus käytettyä.

melkeen voisi olla koko 50 sitten lähellä totuutta ?

laitoinkin jo yv:tä

Mä olen 177cm ja 70kg. Alpinestarin 50 (Stunt) on mulle sopiva.
Koska Kallejuha olet aika paljon kevyempi, luulen että 48 menee sulle.

175cm / 60kg tarkoittaa väkisinkin aika hintelää vartta. Ite oon 173cm / 65kg ja sekä alpinestars stunt, että dainese vulcan takit on molemmat kokoa 48. Varaa olisi vielä muutama kilo lihottaakin ennen kuin kävisi tukalaksi. Tuon mallisen takin on tarkoituskin olla tiukka, uutena jopa epämukavan tiukka, kyllä se siitä muotoutuu. Jos takki on liian iso, eivät suojat pysy yhtä hyvin paikoillaan osumassa.

kiitoksia vastauksista.

nyt ollaan jo paljon viisaampia
bowdown.gif

Olen 173/76 ja mun tz-1 on kokoa 50, eikä pätkääkään isompi pidä mun mielestä olla. Mahtuu hyvin vuorenkin kanssa.
Sinuna ottasin tarjotun 48-koon...

Mitä itse tulee mlol:sta tilaamiseen, niin luotin myyjän arvioon oman koon suhteen ja kyllähän se nappiin meni. Tätä ketjua lukeneena entisestään kirkastuu myyjän "taito" oikean koon suhteen.
Sen verran on sinua painavammat varustautuneet 50:llä ja sinulle tarjottu 48:aa.

Mites tinkiminen noista takeista ?

paljonko pitäisi saada suomen liikkeissä allrightin kuvastohintaa puotettua ?

huomenna kysymään "suomi- kaupoista"

mlol ainakin tinki ilman kysymistä suoraan nettihinnastosta -30€

Mites tinkiminen noista takeista ?

paljonko pitäisi saada suomen liikkeissä allrightin kuvastohintaa puotettua ?

huomenna kysymään "suomi- kaupoista"

mlol ainakin tinki ilman kysymistä suoraan nettihinnastosta -30€
Tuolta mlollista saa näköjää kaikesta ton -30€ alennusta. Tilasin tuossa vähän aikaa sit ajopuvun ja hanskat, niin sain kummastakin tuotteesta -30€. Sitten kun tilasin nyt itelle kengät, ja kaverille koko puvun kenkineen kaikkineen niin saatiin varmaan yhteensä alennusta 140€...
062802jumpie_prv.gif

jep, niin näyttää olevan.

allrightin hintoja taas ei näköjään saa tingittyä, tai sitten ei vaan haluttu
baaa.gif

no tilasin mlollista, katotaan miten käy.

062802moto_prv.gif

Lainaan tätä topiccia, ku en kehtaa tehä uuttakaan. Hamuan tuota A-Starin Magnum Jersey takkia ja kooksi arvelen 58-60? Oon 195cm pitkä ja painan ~80kg, eli tämmönen vinkuheinähän mie oon
confused_orig.gif
.

Mietin vaa, et miten tommonen rotsi istuu päälle tämmöselle rimpulalle? Mulla on viel sen verran pitkä tuo selkä, et näyttääkö tuo lyhytmallisen näkönen takki ihan orvolta?
smile_org.gif

Sovittamismahollisuuksia ei hirveesti oo täällä tundran keskellä
wink.gif

no tilasin mlollista, katotaan miten käy.

062802moto_prv.gif
hyvin kävi, takki tuli perille ja palvelu oli hyvää.

minun tapauksessa koko 50 oli juuri oikea !

suomeen saa samaa takkia vasta kuukauden päästä jos ennakkotilaa nyt  
033102bebe_1_prv.gif

kohta jo  
062802moto_prv.gif
Miltäs toi takki tuntuu päällä?Ajattelin itse tilata ton saman takin.Pituutta mulla on n.178 ja painoa n.81kg.Voiskohan koko 50 olla sopiva?Muuten hyvännäköinen rotsi.

Back