• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alpinestarsin ajosaappaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Athene

Lady, Sexy Lady
Sijainti
Suomi
Kokemuksia Alpinestarsin racing saappaista? Mikä malli?
Sellaisiin ajattelin ehkäpä investoida...
tounge.gif
Alpinestars

Ite en ole kerenny kuin sovittaa, mutta itellä ois kans noi kyseiset monot kiikarissa... koko muu ajoasu on niin ikään AlpineStarsia...

Itellä on ollut käytössä Alpinestars SMX Plus ajosaappaat. Istuu omaan jalkaan todella hyvin vaikka saappaan lestin pitäisi olla kapea, itellä kun on tosi levee lesti. Tuuletus toimii hyvin, jalat ei hikoillut. SMX:ssä on myös tukeva varsi ja hyvät kiinnikkeet.

SMX Goret on ollut pari kautta nyt käytössä. Ihan jees.
Siis racing-puvun tulee sattua päällä, sanotaan, ja olihan noi aluks just sellaset...mutta kaikkeen tottuu. Parhaat kengät mitä mullon koskaan ollu, varren tarrakiinnike nyt vaan piti about viikon...

Mulla on ollut Supertechit tän kesän. En voi muuta sanoa kuin että olen ollut pirun tyytyväinen popoihin. Mun mielestä noissa tosi hyvä puoli on se, että niissä on erillinen sisäkenkä, joka on näin ollen helppo pestä. Mulla on tosin ollut vähän ohjelmaa vasemman kengän vetskarin kanssa, mutta muuten kengät on toimineet erittäin hyvin päivittäisessä käytössä.

Tuskinpa joudut pettymään
smile_org.gif
Kävin sovittamassa Axial Regular Outit ja Vega mallit ja istu mun jalkaan tosi hyvin.

mitäs mieltä olette noista kokomerkinnöistä ?...kokeilin
Oxtareja ja 42/43 oli mallista riippuen sopivat
Alppistaroissä 43/44 oli mallista riippuen sopivat

yleensä tavan kengissä koko 42. kuis tiukat ne pitäisi olla ja mukautuuko ne jalkaan ?

Supertechit minusta ainoat hyvät A* _racing_ kengistä. Muut tuntuvat melko hötöltä. Muita hyviä rr-bootseja löytyy Oxtarilta ja Daytonalta ja ehkä myös Sidiltä, joskin niiden viimeisiä luomuksia en ole käpistellyt kovin tarkkaan.

Daytonat ehkä parhaat mitä tiedän mutta saatavuus Suomessa on onneton.

mites helposti ne mukautuu koipeen - tuntui siltä että päkiän kohdalta ne ahdistaa niin että kävely sattuu - pitääkö niillä astua vesipaljuun tunniksi ja sit vasta käyttöön ?

vielä en oo mitään ostanu. mutta noi Polo-TEX:it alkaa veisata virsiä (vetoketju) ja nilkkatukea niissä ei ole.

Nyt on jo tuhannen kilsan päälle ajokokemusta noista Dainesen Stivale Mig saappaista. Erittäin hyvät
inlove.gif
. Tälläisellä kesäkelillä eivät jalat paistu tai hikoa niinkuin goresaappaissa, vaan reikänahkavuori pitää koivet viileänä. Saappaat ovat jämäkät, mutta samalla "notkeat" ja tuntuma jalkatapeille ja polkimiin on loistava. Suosittelen
smile_org.gif
! Voisi kuvitella, että varsinkin rata-ajossa noilla on hyvä mennä. No.. siihenhän ne on suunniteltu/tarkoitettukin...
biggrin.gif

Back