• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alpinestarsia lähti kotiin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
dainesen nahkoja vaikka kilon palasissa...
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
Kävin aikanaan kokeilemassa Dainesen rättejä, mutta ei vaan sopinut. Käytiin Helsingin Stormin koko varastoa läpi (tilattiin jopa joku kappale turusta), mutta ei vaan löytynyt sopivaa. Kävin sen jälkeen kokeilemassa Jofaman Halvarsonia, ja samantien löytyi sopiva kokoonpano. Ei se vaan aina onnistu...
Mulle taas toi oli eka nahkapuku joka oli malliltaan just passeli. Ja koittanut olen varmasti yli kymmentä pukua. Eikä mikään käynyt, ei sinnepäinkään. Kunnes..
inlove.gif

Tilasin ton MX 1:sen Saksasta, postikuluineen n. 500€. Kauneudesta en tie, mut helevetin hyväntuntunen päällä ku messuilla sitä sovittelin.

Joo taidan mäki kyl tilata Saksasta noi housut ja saappaat ku tulee niin paljo halvemmaksi koko paketti...

Kyllä tuota Astarsia tulee jonkun verran suosittua. Seuraavaksi pitäis tilata hanskat juuri tuolta Mlol.de:stä. Ja Alpinestarsit tietenkin!
wink.gif

Toistaiseksi oon saanut Alpinestarsit ihan Suomesta sellaisiin hintoihin, jottei ole tarvinnut tilata muualta. Joissakin malleissa hintaeroa saattaa olla runsaastikin, mutta mikään säästöautomaatti ei "güntherlandiakaan" ole.

Mihin on kadonnut suomalaisten taito/tahto tinkiä?

Mihin on kadonnut suomalaisten taito/tahto tinkiä?
Arvaas tinginkö tuosta 700e:stä 650 euroon?

Kaveri vaan tokaisi että alle 665 ei voi mennä ku Alpinestarsilla on helkkarin tiukat noi hinnoittelut.
Syksyllä myytiin -20% alennuksilla alpinestarsia, koitin tingata lisää mutta sanoivat samaa että ei voi kun on pienet katteet. Mutta kyllä tuon 700e takin alle 600 eurolla voi myydä suomen jälleenmyyjätkin ilman että takkiin tulee. Oli kevät tai syksy.

Syksyllä myytiin -20% alennuksilla alpinestarsia, koitin tingata lisää mutta sanoivat samaa että ei voi kun on pienet katteet. Mutta kyllä tuon 700e takin alle 600 eurolla voi myydä suomen jälleenmyyjätkin ilman että takkiin tulee. Oli kevät tai syksy.
Jos MX-1:tä tarkoitat, niin itse olisin saanut sen kotiovelle alle 450,- ja sekin oli minusta ko. takista liikaa, joten päädyin toiseen merkkiin.

Jos MX-1:tä tarkoitat, niin itse olisin saanut sen kotiovelle alle 450,- ja sekin oli minusta ko. takista liikaa, joten päädyin toiseen merkkiin.
Suomestako? Se on jo ihan kova ale. Muistelisin että mp-messuilla myytiin tuota MX-1:stä 5xx eurolla myös. Mulla on tällä hetkellä Alpinestars Stage jonka sain halvalla käytettynä, mutta MX-1:stä tekisi kovasti mieli, hinta vaan hirvittää..

Joo... ihan tästä kotoa näppikseltä tilaten ja ovelle toimitus.
biggrin.gif

Ei vaan, ei ole eBay-linkki tallessa enkä muista enää mistä myyjä oli (Itävalta vai Saksa), mutta ei sillä ole mitään väliä mistä ne tulee jos posti ne perille tuo. Tai no, joskus pitää varautua tulleihin jos kauempaa tilaa.
Joku 550,- alkaa jo kuulostamaan järkevältä hinnalta kotimaassa. Kyllä sitä yleensä 10-15% kotimaan lisää vielä voisi maksaa, mutta ei enempää.

Back