• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alpinestars Stella Bat Pants -mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Joo, eli rotsi on mut byysat puuttuu. Stella Bat Pantseihin iskin silmäni, mutta elämä kun ei ole helppoa, niin noitapa ei sitten ihan niin vaan kaupasta käytykään hakemassa.

Allrightin valikoimiin ei tuo malli kuulu ja nettikaupoista ei minulla ole kauheasti kokemusta. Mistä siis lähden itselleni housuja metsästämään?

Ja jos joku kokee tarpeelliseksi kyseisen housumallin pataluhaksi haukkua, niin kuulen siitäkin mieluusti nyt etukäteen. Muitakin kommentteja saa laittaa.

osta mieluummin alpinestarsin cat pantsit, näyttää peppu paremmalta..
tounge.gif

tuolta olen minä juuri tilannut A-starsia

ja porukalla on ihan hyviä kokemuksia tuosta liikkeestä. jos on varastossa tavaraa niin tulee n. 7 päivässä. Cash on delivery on sopiva maksuehto jos ei omista luottokorttia ja ei halua maksaa etukäteen mutta se on +10€ hintaan. etsihän haku-toiminnolla "mlol*" niin löytyy varmasti tarvittava määrä tietoa puljusta. niin ja tuo stella bat pant on varmaan tuo sama "bat pant" mutta naisten kokona / mitoituksella luulisin...

Hah! Jos tungen ahterini cat pantseihin, kaikki perätuhtoani vahingossakin vilkaisevat ressukat saavat takuuvarmasti joko elinikäisen trauman tai vähintääkin verkkokalvovaurioita.  
wink.gif
Kiitos kuitenkin ehdotuksesta.

No ei, Batit on vaan ilmeisesti vähän tukevampaa tekoa ominaisuuksiltaan. En kuitenkaan mitään ihan kevythousuja halua, niitä riittää tekstiilipuolellakin. Mlol on täällä palstalla saanut ihan kelpoisia kommentteja, joten enköhän sieltä minäkin uskalla pöksyni hankkia.

Jep jep, parampi alkaa syynäämään kokotaulukoita ja mitoituksia oikein urakalla, jos kerrankin onnistuisin hankkimaan oikean kokoiset housut ihan ensi yrittämällä.

Back