• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aloittelevan motoristin huomioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja waterboy_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihmeellistä ruikutusta morjestelusta. Ei mun päivää pilaa, jos joku hooreekuski tai pompperi jättää vastaamatta. Mulle morjestaminen on täysin pyyteetön juttu. Kiva toki, jos siihen vastataan, mutta ei ole pakko, jos ei halua, osaa, uskalla, huomaa, viitsi tms. Eipä sitä välttämättä itsekään huomaa kaikkien heilutuksia.
Samaa mieltä
062802jumpie_prv.gif
! Mukavalta tuo motoristitervehdys tuntuu kun siihen vastataan, joskus iloisesti nousee käsi myös kyytiläisellä
smile_org.gif
! Itseä tosin harmittaa jos joskus jää käsi nostamatta, mutta ei siitä päivä pilalle mene
nixweiss.gif
Eikä varsinkaan toisten morjenstamatta jättämisiä jaksa pohtia.

Tulet huomaamaan, että monet HD-kuskit eivät morjesta. Mutta kuten olen sanonut harrikkatutulleni, niin en minäkään uskaltaisi irroittaa otetta ajaessani hogilla.
biggrin.gif
Itse olen huomannut sellaisen seikan että jos vastaantulijalla on nakupyörä alla (yleensä Z750), musta potta mustalla pleksillä ja citycamot päällä niin moikkausta on aika usein turha odottaa. Kumma että kyykyillä ajavilta hanska nousee paljonkin herkemmin...

Mutta joo, kyllä itse saa nostaa lapasta ensin, sitten tulee vastamoikkaus jos tulee. Eipä haittaa mutta turha kitistä jos HD-kuskit eivät moikkaa, lienevät jo vittuuntuneet turhaan käden heilutukseen. Lähellä ollut mullakin.
Noh noh eipäs yleistetä. Kyllä z Kawailijat morjestelee ainakin minua. Ja itselläni on vahinko, jos jää moikkaamatta.

T: Vanhempi herras-z-tanisti

Joo-o, noviisina sitä joutuu toisinaan painiskelemaan muiden ongelmien kuin morjestelun parissa. Aina ei pysty tuota lapasta kahvasta irrotella, mutta eiköhän se tästä... ;D

Tuntuis myös olevan naismotoristelle tärkeä asia tuo morjestus.
Ovat nimittäin yllättävän monet ihan innoissaan, kun moikkaa.
Mikä ettei, kyllä se vanhankin sielua lämmittää, kunnon ylä-vitonen.
buttrock.gif

Tuntuis myös olevan naismotoristelle tärkeä asia tuo morjestus.
Ovat nimittäin yllättävän monet ihan innoissaan, kun moikkaa.
Mikä ettei, kyllä se vanhankin sielua lämmittää, kunnon ylä-vitonen.
buttrock.gif

Mitä, eikö saisi olla innoissaan:-)))..
Kyllä minä vilkuttelen kaikille, jotka huomaan ja pystyn.. Siis kun en vaihda vaihdetta tai ole kääntymässä, eihän silloin voi otetta irroittaa.

Tottakai saa, ja pitääkin, niiku sanoin, se lämmittää myös vanhaa kovanahkaa.
033102beer_1_prv.gif

Havaintoni on vain se, että naisille se tuntuu jopa tärkeämmältä kuin miehille (ihan ikioma tutkimus/fiilis), ja sehän on OK.
Tulee kummasti lisää tätä "meidän jengi" fiilistä ajellessa, ja mikäs on sen hienompaa kuin motoristi hymyilee kilpaa auringon kanssa.
biggrin.gif

Joo, tuo ensimmäisen viestini perässä oli hymiö, tiesin, että saa olla innoissaan.. Heh.. itse tänä keväänä ensimmäisiä kertoja kättä heilutellessa niin hyvältä tuntui:-))..

Arvasin...
thumbs-up.gif

Vahvistaa vain "tutkimustulostani".

Ps. kyllä me körilääkin siitä kovin
tykätään, ei vaan tunnusteta
wink.gif

Kyllä tuo on ollut pikku yllätys, että jopa pohojalaaset morjestaa lähes aina takaisin.
Vaikka itse ajelen vaan pikkusella nakulla
smile_org.gif

Kertaalleen jopa eräs moottoripyöräpoliisi meinas niskansa nitkauttaa, kun oli just jarruttamassa eikä siksi voinut irrottaa käsiä tangolta
biggrin.gif

Itse olen huomannut sellaisen seikan että jos vastaantulijalla on nakupyörä alla (yleensä Z750), musta potta mustalla pleksillä ja citycamot päällä niin moikkausta on aika usein turha odottaa. Kumma että kyykyillä ajavilta hanska nousee paljonkin herkemmin...
Höh.. turhia stereotypioita  
crazy.gif
Mullakin on musta kypärä mustalla visiirillä, sitikamot ja ennen ajoin zetalla... Silti on lapa noussut aina kun on kyennyt
buttrock.gif

P.S. Tosin ei ole edellämainituista kuin tuo musta kypärä jäljellä... kamot on vaihtunut polvipaloihin
smile_org.gif

Back