• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alkuun huhua FN:stä ja naisasiakkaista,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gtr91
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulinpa tänään sikaimaisuuden huipun miten naismotiristia vedätetään. Eräs tuttuni kertoi seuraavaa: Naismotoristi oli ostanut pyöräänsä akun, eräästä liikkeestä, jossa akku oli kolme kertaa halvempi kun orkkisakku. Hän luuli pystyvänsä itse asentamaan sen, mutta huomasi kuitenkin sen olevan itsellen mahdoton hommma, koska pyörästä piti purkaa tankki ym. Hän vei pyöränsä Nymannille akun asennukseen, koska akun hankintapaikka ei ollut lähellä. Nymannilla hänelle asennettin se kolmekertaa kalliimpi akku, vaikka Hänellä oli mukana tämä oma akkunsa. Asennuksestakin vielä veloitettin erikseen ja kehottivat palauttamaan sen toisen akun. Sikamaista naismotoristien kohtelua.
mad.gif
mad.gif

Selvittikö se tuttusi tai sinä siltä naiselta mikä oli syy moiseen. Ettei vaan ollu epäsopiva akku kyseiseen prätkään.

Härskiä toimintaa liikkeeltä...

Kertoivatko edes minkä vuoksi sinne vietyä akkua ei oltu laitettu paikalleen?

Melko mielenkiintoista. Itse olen saanut tuolta vain loistavaa palvelua huollossa sekä varaosatiskillä ja onnistunut ostamaan muutaman pyöränkin, mikä ei muissa "alan"liikkeissä sukupuolisulkeutuneisuuden vuoksi meinannut onnistua.

Tulee nyt mieleen se, että olisikohan asiakkaan akku ollut normaali vesiakku ja asennuspaikan kuultuani akun asento on ilmeisesti kyljellään joten se vesiakkuhan ei sinne sovi.

Sehän selviää sillä kun aloittaja kohteliaasti kertoo vaikkapa pyörän ja akun tiedot. Aika vähän pyydetty moisen otsikon jälkeen...

Mielenkiinnolla odottelen tarkempaa selvitystä, tuntuu vaikealta uskoa että  oma-aloitteisesti ilman että asianomaiselle olisi mitään asiasta hiiskuttu etukäteen tehdäisiin tällainen akun vaihto ja pitää sitä sen verran naista olla että uskaltaa sitten sanoa että vanha akku takaisin ja sassiin jos asia todella näin oli. Tässä liikkeessä todellakaan en ole törmännyt koskaan sellaiseen asenteeseen että naiset ovat helposti tai yleensäkkään helpommin kusetettavissa tai että moista edes tapahtuis

Noilla tiedoilla en nyt menis niin törkeeks rahastamiseks vielä haukkumaan. Ehkäpä se olikin hyvää palvelua, jos vaikka tosiaan huomasivat jo ostetun akun sopimattomaks pyörään
wink.gif

Siis sun tuttu oli kuullut että jollekin naismotoristille oli käynyt näin?

Eipä silti, on noin voinut käydäkin, mutta jutuilla on tapana vääristyä matkan varrella, joku ehkä vähän värittääkin sitä viihdearvon lisäämiseksi, ja sitten sitä netissä kerrotaan täytenä totuutena...

jep jep ainahan kaikki tapahtuu vain naisten omaksi parhaaksi ja hyvähän se vaan on että huolehditaan  
062802jumpie_prv.gif

"Kaverin kaveri kertoi tätä ja sanoi tota..."

Pisteet otsikosta. Eihän tuo sukupuoli liity tähän edes mitenkään. Melko chauvinistista väittää niin.

Tämä nyt kuulostaa siltä ettei todellista tietoa ole pätkääkään. Kunhan huudellaan mitä sattuu. Kannattaa varmaan hankkia asianajaja hyvissä ajoin. Vrt. tapaus Cycle World.
033102beer_1_prv.gif

Jos minä olisin nuori kaunis nainen,niin en varmaan menisi itse
viemään mopoa huoltoon.
Huoltomiehellä ei ole mitään kiirettä päästä eroon viehättävästä
asiakkaasta.
Aikaa kuluu ja uusia "tarkastuskohteita" riittää.

Noo, olen itsekin saanut sieltä niin käsittämättömän p*skaa palvelua, etten kusekkaan ko. lafkaan päin. Ei sinällään yllätä kyllä yhtään.

Back