G
Guest
Guest
minkälaisia kierrosaikoja on kellotettu kyseisellä radalla ja millä pyörällä? suunnitelmissa olisi itse mennä testaamaan uutta kalustoa sinne joku kaunis päivä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1.29 ajoin vuonna 2004 cbr 954,sen jälkeen ei ole tullu ajettua radalla.kysymykseni tarkoitus olikin että minkälaisia aikoja nykyään harrastajat vetää... luulen että 1.30 on vähän liika kova veto kun toi kalustokin on vaihtunu ja mies vanhentunuNo vedä nyt vaikka 1.22 niin oot jo aikas kovaa kiirettä pitänyt...
mutta jos ajat ekalta tuntumalta alle 1.30 niin voisin sanoa että pelimies...![]()
kovaa jannut vetää ei voi muuta sanoa,oma ajanotto ollu kaveri sekkari kädes niin aika on mitä on...Nykyiset rataennätykset Suomen radoilla (lasketaan siis vain kisassa ajetut). Ens viikonlopun jälkeen Alastaron enkat tosin näyttänee taas erilaisilta...
No kattele vaikka jokkiksen aikoja vertailuks?1.29 ajoin vuonna 2004 cbr 954,sen jälkeen ei ole tullu ajettua radalla.kysymykseni tarkoitus olikin että minkälaisia aikoja nykyään harrastajat vetää... luulen että 1.30 on vähän liika kova veto kun toi kalustokin on vaihtunu ja mies vanhentunuNo vedä nyt vaikka 1.22 niin oot jo aikas kovaa kiirettä pitänyt...
mutta jos ajat ekalta tuntumalta alle 1.30 niin voisin sanoa että pelimies...![]()
![]()
ihan asiallinen vertailu kohde.luokkana kiinnostavakin,koskas tämmöinen luokka on syntyny? ei itellä mitään tietoa enää suomen ratatouhuista kun ollu 4v ulkomailla.No kattele vaikka jokkiksen aikoja vertailuks?1.29 ajoin vuonna 2004 cbr 954,sen jälkeen ei ole tullu ajettua radalla.kysymykseni tarkoitus olikin että minkälaisia aikoja nykyään harrastajat vetää... luulen että 1.30 on vähän liika kova veto kun toi kalustokin on vaihtunu ja mies vanhentunuNo vedä nyt vaikka 1.22 niin oot jo aikas kovaa kiirettä pitänyt...
![]()
http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=jm&s=jm_tulokset
19.6.2005 Kemora, oli nykymuotoisen jokkiksen lähtölaukaus. Ja moottorina Jukka Relander.ihan asiallinen vertailu kohde.luokkana kiinnostavakin,koskas tämmöinen luokka on syntyny? ei itellä mitään tietoa enää suomen ratatouhuista kun ollu 4v ulkomailla.No kattele vaikka jokkiksen aikoja vertailuks?1.29 ajoin vuonna 2004 cbr 954,sen jälkeen ei ole tullu ajettua radalla.kysymykseni tarkoitus olikin että minkälaisia aikoja nykyään harrastajat vetää... luulen että 1.30 on vähän liika kova veto kun toi kalustokin on vaihtunu ja mies vanhentunuNo vedä nyt vaikka 1.22 niin oot jo aikas kovaa kiirettä pitänyt...
![]()
http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=jm&s=jm_tulokset![]()
juu rata ajelu on kyl hauskaa,itelläkin mielenkiintoa jokkiseen...Aika paljon vielä on reenattaavaa ittellä jos meinaa tonne jokkikseen. Pirun hauskaa touhua kumminkin tuo radalla ajelu. Tänään tuli käytyä alastarolla ja paras aika tais olla 1.46.31.
Toki kalustokin on vähän mitä on (fzr600R -94), mutta sillä on hyvä harjotella.
Mutta kyllä tuli kaatojakin, eli yritys oli kohdallaan.1.35 ja jotain vetelivät kaatosateessa scandinavian openissa menemään!![]()
![]()
Rookie 600 cc:ssä tais mennä ulos tosi moni. Tuntu ainakin, että koko ajan joku konttasMutta kyllä tuli kaatojakin, eli yritys oli kohdallaan.1.35 ja jotain vetelivät kaatosateessa scandinavian openissa menemään!![]()
Mut silti sika kovaa ne vaan veti.![]()
Ja heitti kypärän mettäänB Superbikessä meni kans kärjestä kuski nurin mut se vetikin kyllä muihin verrattuna lujaa.Maltti olis kai valttia.Potki sitten katteet paskaks ensi töikseen kun ylös pääsi![]()
![]()