• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaron ajoharjoittelupäivä 10.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suuret kiitokset järjestäjille.
Kotimatkasta tuli melko kostea, motiivilaji.
smile_org.gif

Olipas loistopäivä! Kiitokset järjestäjille ja erityisesti koulutusryhmän vetäjille, tästä on hyvä jatkaa.

Kiitos taas järjestäjille. Aamulla meinasi usko loppua sumuun mutta kannatti tulla, rata kuiva koko päivän. Takaisin tullessa tuli taas vettä.

Jes, olosuhteisiin nähden loistokeli, lipulla meinas kyllä tulla vilu. Ratakauden avaus meni hyvin ja äkkiä muistui mieleen ne vähät opit joita viimevuonna sai kaalinsa tungettua ja ehkäpä jopa hienoista kehitystä, ainakin omasta mielestä  
tounge.gif
, mutta hyvin meni myös se ohitettavan rooli josta aamulla puhuttiin, jonkunhan sekin on tehtävä (että olkaa hyvä vaan
smile_org.gif
) . Sattuu omituisiin paikkoihin, huomaa että on myötäpäivään kiertävä rata, vasen takareisi on hapoilla  
lookaround_orig.gif
Kiitos järjestäjille ja hyvälle seuralle ja aina niin avuliaalle varikon väelle.

Kyllä oli jotenkin hankala aloitus, ei kulkenu niin kuin ois halunnu, mut kivaa oli ja ei sadekaan kiusannut edes matkoilla. Nyt pitää nopeesti mennä uudestaan jos vauhti lähtis  nousee.
cool.gif

kiitos järjestäjille homma toimi hienosti ja tietty kouluttajille
smile_org.gif
mä nyt oon vähän toivoton,mutt huomas kotimatkalla ett kyll sitä vaa jotai taas oppi vaik menee radalla hitaammin ku etana...
paluumatkalla piti mennä someron kautta ,löysimme itsemme huittisista
biggrin.gif
..

kiitos järjestäjille homma toimi hienosti ja tietty kouluttajille  
smile_org.gif
mä nyt oon vähän toivoton,mutt huomas kotimatkalla ett kyll sitä vaa jotai taas oppi vaik menee radalla hitaammin ku etana...
paluumatkalla piti mennä someron kautta ,löysimme itsemme huittisista  
biggrin.gif
..
Mä olen aaaaina halunnut nähdä Huittisten keskustan..ihan vaan sen takia mentiin sitä kautta  
biggrin.gif

Kiitos järjestäjille ja kouluttajille, hyvää teki taas kokeilla rata-ajoa. Ehkä se vauhti tässä kesän mittaan paranee.
Saunaan oli päästävä kun pääsi kotiin, oli ihan ytimiä myöten jäässä. Kukahan kehittäis 'tuulilasinpyyhkijät' visiiriin  
nixweiss.gif

Kiitos päivästä niin järjestäjille kuin muille kuskeille, vähän viileästä kelistä huolimatta ihan mukava Alastaron kauden avaus kuitenkin. Ja olihan sitä lounastakin tarjolla.
smile_org.gif
Kiitos.

Toni

Kiitokset myös omasta puolesta koulutettaville. Ensimmäistä kertaa ns. tulessa, joten hiomista varmasti omalta osaltani jäi vielä, mutta oli hienoa seurata porukan ajon kehittymistä päivän aikana.

Toivon mukaan kelit kesäkuuhun mennessä vähän lämpenee, tai joutuu harkitsemaan autokyytiin siirtymistä. Sen verran arseesta tuo n. 200km siirtymä suuntaansa on näillä keleillä.

Seuraavan kerran uusiksi sitten 8. päivä ensi kuuta.

Kiitoksia mukavasta päivästä.

Nopeassa oli reilusti tilaa ajella. Liukkaasta ja kylmästä päivästä huolimatta lähti ruoste mukavasti karisemaan. Kellokin tuntui pitävän ja viime syksyisestä ajasta lähti reilu sekunti pois.

Kemoralla nähdään.

Meikä luovutti jo 70 km kohdalla. Ei nähnyt visiiri kiinni mitään, ja kun ajeli visiiri auki, niin sitten ei taas nähnyt mitään kun rillit kastui sumussa umpeen. Pikku pössis sitten tien poskessa että mikä tässä olisi paras plääni kun koulutukset oli ajateltu tänään omalle vastuulle, mutta eipä tuota kannattanut jatkaa kun ajaminen oli pelkkää keskiviivan kyttäämistä, mitään muuta en nähnyt. Turhaa ajoa tuli 150 km ja aikaa kulahti 3,5 h. Että semmoinen ratapäivä.
Huh huh mikä selitys... Hannula jos on vastuita niin ne pitää kantaa , eipä juuri huvittanu sinne itsekkään mennä palelee mutta kun oli lippuhuki niin paikalle mars.. ja ihan mopolla ja ihan rillithuurussa....
eek.gif

Hyvä reissu kaikkiaan ja kelikin suosi. Matkat radalle ja pois oli kylmää ja kosteaa kun autosta asiaa seurailin mutta rata pysyikin kuivana koko päivän.
062802jumpie_prv.gif

Kotimatkalla tuli käytyä syömässä Loimaan Seo:lla ja oli hyvät pöperöt edullisesti. Siellä on kunnon nakkikioski ruokalistat ja paljon muutakin. Suosittelen vilpittömästi.

http://www.seo.fi/ajankohtaista.aspx?nid=41

SEO-lla kävimme myös, suosittelen. Loistavat kunnnon 'wanhanajan-makkispökkikset' Nam, loppumatkasta alkoikin sitten väsyttää kiitettävästi kun tollasen satsin syö pitkän päivän päätteeksi.

Back