Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen aaaaina halunnut nähdä Huittisten keskustan..ihan vaan sen takia mentiin sitä kauttakiitos järjestäjille homma toimi hienosti ja tietty kouluttajillemä nyt oon vähän toivoton,mutt huomas kotimatkalla ett kyll sitä vaa jotai taas oppi vaik menee radalla hitaammin ku etana...![]()
paluumatkalla piti mennä someron kautta ,löysimme itsemme huittisista..![]()
Huh huh mikä selitys... Hannula jos on vastuita niin ne pitää kantaa , eipä juuri huvittanu sinne itsekkään mennä palelee mutta kun oli lippuhuki niin paikalle mars.. ja ihan mopolla ja ihan rillithuurussa....Meikä luovutti jo 70 km kohdalla. Ei nähnyt visiiri kiinni mitään, ja kun ajeli visiiri auki, niin sitten ei taas nähnyt mitään kun rillit kastui sumussa umpeen. Pikku pössis sitten tien poskessa että mikä tässä olisi paras plääni kun koulutukset oli ajateltu tänään omalle vastuulle, mutta eipä tuota kannattanut jatkaa kun ajaminen oli pelkkää keskiviivan kyttäämistä, mitään muuta en nähnyt. Turhaa ajoa tuli 150 km ja aikaa kulahti 3,5 h. Että semmoinen ratapäivä.
Tosi harmi tuo nututusJoo, hyvä kuiva keli on, takuulla: Tuli kokeiltuu ihan radan pinnasta....