• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro Su 6.5 klo 10-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lähden Espoosta pakulla. Autossa olis tilaa yhdelle pyörälle ja ihmiselle. Laitetaan polttoainekulut puoliksi.

nolla-viis-nolla 32nolla4317

josse100 sanoi:
Lähden Espoosta pakulla. Autossa olis tilaa yhdelle pyörälle ja ihmiselle. Laitetaan polttoainekulut puoliksi.

nolla-viis-nolla 32nolla4317

Mä tuun kyytiin, mahtuuko mun romut? rengaslämppärit,jerrykannu,romulaatikko,huoltopukit jne...

Perhana mistäs mä selvitän mitkä liputusvuorot mä olen ostanut 2,50 eurolla!

Kuiteissa kun ei ainakaan lue!

Luulin että yks olis ollu Sunnuntaina, muttei nimee ainakaan liputtajissa ole!?!?

Los Satsumas sanoi:
Nopeen ryhmän paikka liputusvuorolla tarjolla.
o

Mä haluisin vaihtaa keskiryhmästä nopeeseen joten jos liputtaja löytys siihen helpommin...
Siis mulla on liputusvuoro keskiryhmään ja tulen varmasti paikalle.

Brokebike sanoi:
Perhana mistäs mä selvitän mitkä liputusvuorot mä olen ostanut 2,50 eurolla!

Kuiteissa kun ei ainakaan lue!

Luulin että yks olis ollu Sunnuntaina, muttei nimee ainakaan liputtajissa ole!?!?

Moro,

koitas etusivulta kun olet kirjautuneena niin painaa ylhäältä oikealta "Hei Brokebike". Paina "tilaukset" välilehteä. Epäilen että tuolta voisi löytyä?

Ostan lipun nopeeseen ryhmään jos jollain ylimääräinen tai ei pääsekään paikalle.

0504804633

Hookala sanoi:
Moro,

koitas etusivulta kun olet kirjautuneena niin painaa ylhäältä oikealta "Hei Brokebike". Paina "tilaukset" välilehteä. Epäilen että tuolta voisi löytyä?

Thänx, jo selkis mitä on ostettu!

Olisko kellään myydä hitaaseen vuoroa?

HUOMIO!!!
Päivä loppuu jo kello 18 poiketen siis ilmoitetusta.

Lippuvuoroja on myös hieman rukattu uuteen uskoon, jotta saadaan kaikki liputtajat töihin.

[table="width: 500"]
[tr]
[td][/td]
[td]portti[/td]
[td]lippu1[/td]
[td]lippu2[/td]
[/tr]
[tr]
[td]10-12[/td]
[td]BANDIT-R[/td]
[td]HEEPPA[/td]
[td]MICKY1000[/td]
[/tr]
[tr]
[td]12-14[/td]
[td]FOX[/td]
[td]VORDE[/td]
[td]T1MPPA[/td]
[/tr]
[tr]
[td]14-16[/td]
[td]JOSSE100[/td]
[td]MIKUNI[/td]
[td]_T_[/td]
[/tr]
[tr]
[td]16-17[/td]
[td]VUORELA[/td]
[td]DEALHILL[/td]
[td]TONSUURI[/td]
[/tr]
[tr]
[td]17-18[/td]
[td]LOS SATSUMAS[/td]
[td]-ANU-[/td]
[td]SAM66[/td]
[/tr]
[tr]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]
[/table]

Tulkaa paikalle tai hommatkaa itsellenne tuuraaja. Kiitos.

Viimeksi muokattu:
tonsuuri sanoi:
Voisin liittyä samaan porukkaan, jos vaan sopii. Liputtamassa myös.

-Anu- sanoi:
Mä lähen mielelläni samaan matkaan, on se sitten auto tai mopo. Jos auto niin dilkataan bensat? Palataan vielä lähempänä? Mä myös lipulla mutta hitaassa.

Näyttää kelit suosivan pyöräilyä (toki liian kylmäähän tuo on). Pyöräilen aamusta Lahnuksen Shellille (viim 6:20) jos muitakin paikalla niin katellaan siitä sit eteenpäin. Huomiseen :thumbup:

SAM66 sanoi:
Näyttää kelit suosivan pyöräilyä (toki liian kylmäähän tuo on). Pyöräilen aamusta Lahnuksen Shellille (viim 6:20) jos muitakin paikalla niin katellaan siitä sit eteenpäin. Huomiseen :thumbup:

Yritän ehtiä :)

Back