• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro Su 6.5 klo 10-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juutana

YCC #666
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Tässä ketjussa julkaistaan tietoa Alastarossa sunnuntaina 6.5. järjestettävästä ratapäivästä.

Ajoaika alkaa klo 10.00, ilmoittautuminen klo 09.00 ja ensimmäinen ajajakokous järjestetään klo 09.30. Toinen ajajakokous järjestetään klo 11.30 eikä ensimmäisestä ajajakokouksesta myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Liput tapahtumaan Kaupasta . Muista myös tutustua ratapäivien toimitusehtoihin.

Viimeksi muokattu:
Tulossa :orgmp: (myös lipulle). Jos sataa niin kotilolla (liputtamaan) :(

Jostain kumman syystä jääny tavaksi ajella tonne aina samoja mutkia (ei sii niitä isoimpia teitä koko matkaa).
Josko joku haluais lähteä samaan matkaan sillai hissukseen ajellen. Google map näyttää matkaajaksi n.2h40min Lahnuksen Shelliltä (matka vain <160km), joten sieltä pitäis lähteä varmaan viim. 6:30 että kerkee matkalla tankkaamaan ja vaikka kahville.
No onhan tässä tohon vielä aikaa.

Priest sanoi:
Onko tämä myyty loppuun, kun ei ole kaupassa sitä lisää ostoskoriin nappia.

Mulla ainakin näkyy kaikissa ryhmissä, paitsi lippuvuoroissa jotka on loppuunmyyty. Valitse siitä ylemmästä valikosta oikea ryhmä.

Lopussa tällä hetkellä (minun käsittääkseni) Keskiryhmä ja Hidas sekä liputukset.

Perhana. Org.-jäsen haluaa ostaa keskiryhmän lipun! Liputus käy myös.

Näyttää, että säiden puolesta ratapäivät jatkaa viimevuotista linjaa, ainoa sadepäivä näyttää osuvan ratapäivälle. No eiköhän nuo ennusteet tuosta korjaannu.

SAM66 sanoi:
Tulossa :orgmp: (myös lipulle). Jos sataa niin kotilolla (liputtamaan) :(

Jostain kumman syystä jääny tavaksi ajella tonne aina samoja mutkia (ei sii niitä isoimpia teitä koko matkaa).
Josko joku haluais lähteä samaan matkaan sillai hissukseen ajellen. Google map näyttää matkaajaksi n.2h40min Lahnuksen Shelliltä (matka vain <160km), joten sieltä pitäis lähteä varmaan viim. 6:30 että kerkee matkalla tankkaamaan ja vaikka kahville.
No onhan tässä tohon vielä aikaa.

Mä lähen mielelläni samaan matkaan, on se sitten auto tai mopo. Jos auto niin dilkataan bensat? Palataan vielä lähempänä? Mä myös lipulla mutta hitaassa.

Yritän kans tulla tuolloin paikalle räpsimään eli ehkä näkyilee, ehkä ei :grin:!
(Toivottavasti joku suostuu jokukerta ottamaan munt sillee extempore liputusvuorolle oppiin, ku kiinnostais
siihenkin touhuun hiukan tutustua.....):right:

Jos joku haluaa myydä lippunsa hitaaseen/koulutukseen (ajotaito II), niin ostaisin pois...

Lippu hoidossa, kiitoksia

[table="width: 500"]
[tr]
[td][/td]
[td]portti[/td]
[td]lippu1[/td]
[td]lippu2[/td]
[/tr]
[tr]
[td]10-12[/td]
[td]BANDIT-R[/td]
[td]HEEPPA[/td]
[td]MICKY1000[/td]
[/tr]
[tr]
[td]12-14[/td]
[td]FOX[/td]
[td]VORDE[/td]
[td]T1MPPA[/td]
[/tr]
[tr]
[td]14-16[/td]
[td]JOSSE100[/td]
[td]MIKUNI[/td]
[td]_T_[/td]
[/tr]
[tr]
[td]16-17[/td]
[td]VUORELA[/td]
[td]DEALHILL[/td]
[td]TONSUURI[/td]
[/tr]
[tr]
[td]17-18[/td]
[td]LOS SATSUMAS[/td]
[td]-ANU-[/td]
[td]SAM66[/td]
[/tr]
[tr]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]
[/table]

Tulkaa paikalle tai hommatkaa itsellenne tuuraaja. Kiitos.

Viimeksi muokattu:
-Anu- sanoi:
Mä lähen mielelläni samaan matkaan, on se sitten auto tai mopo. Jos auto niin dilkataan bensat? Palataan vielä lähempänä? Mä myös lipulla mutta hitaassa.

Voisin liittyä samaan porukkaan, jos vaan sopii. Liputtamassa myös.

Myydäänkö lippuja paikanpäällä jos on ajoissa paikalla ?

Ostaisin keskiryhmään lipun. Priva viestiä.

Mikäli kaupasta liput ovat loppuunmyyty, ei niitä jää paikanpäällä myytäväksi. Mielestäni tämän kyseisen päivän osalta taitaa kaikki ryhmät olla myyty vähiin päin.

tonsuuri sanoi:
Voisin liittyä samaan porukkaan, jos vaan sopii. Liputtamassa myös.

-Anu- sanoi:

Lauantaina viim. tekenen päätöksen menekö SU aamusta pyörällä vai iltapäivästä kotilolla (satoi vai paistoi). Jos kotilo niin sovitaan tarkemmin mistä ja milloin kukanenkin olis lähdössä. Itsellä ensimmäinen start point kuitenkin "Kehä Kessa"

SAM66 sanoi:
Lauantaina viim. tekenen päätöksen menekö SU aamusta pyörällä vai iltapäivästä kotilolla (satoi vai paistoi). Jos kotilo niin sovitaan tarkemmin mistä ja milloin kukanenkin olis lähdössä. Itsellä ensimmäinen start point kuitenkin "Kehä Kessa"

Joo, ainuu vaan notta mä en tiiä monelta se liputusvuoro on.... Meinaan että olis kait syytä olla paikalla jo aamusta vaikkei ajaiskaan. Mahtaaks joku jo tietää?

-Anu- sanoi:
Joo, ainuu vaan notta mä en tiiä monelta se liputusvuoro on.... Meinaan että olis kait syytä olla paikalla jo aamusta vaikkei ajaiskaan. Mahtaaks joku jo tietää?

Teillä näyttäis SAM66 kanssa olla 18-19, pari viestiä ylempänä on ajat :thumbup:

Back