• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro Su 5.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motorg ry järjestää rataharjoittelutapahtuman Alastarolla 5.5.2013 klo 10 - 18. Katso sijainti kartalla.

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 50 €, muut 65 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 80 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Tutustu ratapäivien toimitusehtoihin.

Päivän aikataulu:

9:00-09:29 Ilmoittautuminen
9:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
10:00 Ajot alkaa
11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
18:00 Ajot päättyy

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Lue ratasäännöt.

Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille on tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

Lisätietoa rataharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ratapäiväinfosta.

Tervetuloa mukaan!
Motorg ry:n ratacrew

Lippuvuorot sunnuntaille:

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD]klo[/TD]
[TD]portti[/TD]
[TD]lippu 1[/TD]
[TD]lippu 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10 - 12[/TD]
[TD]R6Kaitsu[/TD]
[TD]TH[/TD]
[TD]Jami1978[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12 - 14[/TD]
[TD]grandi67[/TD]
[TD]sipi[/TD]
[TD]Mikuni[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14 - 16[/TD]
[TD]Fox[/TD]
[TD]talli21[/TD]
[TD]Pete[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16 - 18[/TD]
[TD]Dealhill[/TD]
[TD]miolta[/TD]
[TD]Leppis[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Viimeksi muokattu:
Jos jollakulla tulee este osallistua hitaan ryhmän ajoon su 5.5. Alastarolle, niin voisin ostaa lipun.
Yksityisviesti tai o4o-7780535.

Lisäys: Sain lipun ostettua.

Mä voisin myös ostaa joltakulta paikan hitaaseen jos joku on estynyt osallistumaan.

yv tai ilmari.aijo(a)gmail.com

Onkos sunnuntaina menijöitä Stadista? Ajattelin tuossa 6 pintaan lähteä melko suoraa reittiä 2-tietä tai Vihdintietä 2 tielle Forssan, Loimaan kautta radalle.

Jos haluaa porukalla ajella niin tapaillaan jossain...

Vantaalta olisin sunnuntaina lähdössä joskus 5:30-6:00 aikoihin, tosin auton ja kärryn kanssa. saattaisi olla jollekin halukkaalle pyörälle ja kuskille paikka meikäläisen karavaanissa. täytyy tosin sanoa, että mitään luksuskyytiä ei ole luvassa. :D autona wv bora ja pieni pyöränkuljetus kärry kahdelle pyörälle.

Täälläkin olis kiinnostusta hitaaseen ryhmään, joten privaa voipi laittaa jos et pääsekään paikalle...

Jone-83- sanoi:
Vantaalta olisin sunnuntaina lähdössä joskus 5:30-6:00 aikoihin, tosin auton ja kärryn kanssa. saattaisi olla jollekin halukkaalle pyörälle ja kuskille paikka meikäläisen karavaanissa. täytyy tosin sanoa, että mitään luksuskyytiä ei ole luvassa. :D autona wv bora ja pieni pyöränkuljetus kärry kahdelle pyörälle.

Ja jos kellekään ei kyyti kelpaa, ja tavaraa pitäisi pelipaikoille saada enemmän mitä pyörällä viitsii kuljettaa, niin mun kyytiin saa laittaa.

Jone-83- sanoi:
Ja jos kellekään ei kyyti kelpaa, ja tavaraa pitäisi pelipaikoille saada enemmän mitä pyörällä viitsii kuljettaa, niin mun kyytiin saa laittaa.

No mulle kelpais. Piti saada kärry tällä viikolla, mut nyt meni ens viikolle. Lähetän yv:tä.

Terv

pengis sanoi:
No mulle kelpais. Piti saada kärry tällä viikolla, mut nyt meni ens viikolle. Lähetän yv:tä.

Terv

Sori, just kerkes kyytipaikka mennä, jos jotain roinaa tarttet pelipaikoille, ni voin ottaa kyytiin, jos mahtuu.

Tässä just heittelen noppaa ton päivän osalta - tuona sunnuntaina mulla olis hyvinkäällä ampumakisat, mutta silti himottais perkuleesti tulla kiusaamaan Yamahaa. Mietityttää vaan kuinka perkuleen lipokas toi rata on noissa lämpötiloissa, yöksi tais olla jopa pakkasta luvassa viel...

Mieoestäni samassa kunnossa kuin viimevuonnakin. Pitoa näytti riittävän vallan mainiosti kylmästä kelistä huolimatta. Ainakin nopeeta mitä katsomosta katselin laskivat kuskit menemään kuin viimeistä päivää.

Päivän lipunmyynti kaupassa on lopetettu, mutta paikanpäältä on muutamia lippuja saatavissa keskiryhmään ja nopeaan ryhmään. Ennakkomyynnin perusteella Hidas ryhmä on täynnä, mutta mikäli joku jättää saapumatta paikalle, saattaa ajamaan päästä.

Back