• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro pe 7.9 & la 8.9 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
scuuba sanoi:
Oisko halukkaita kimppamajotukseen AUA:n mökkiin?
Ratapäivät on Pe 7.9 & La 8.9, joten majotus vois olla to-la, ja hintaa tulis 30 euroo nuppi/ vähintään 9 henkee.
Tai jos "kaikki" haluaa vain pe-la majotuksen nii sit se ois 15 euroo per nuppi/ vähintää 10 henkee.
Vastailkaa tähä triidiin tai yyveellä jos kiinnostaa.

Mulle myös to-la majoitus! Oon joka tapauksessa tulossa vaikka satais, koska kotona on perjantaina tyttöjen ilta... Pakko päästä karkuun :D

Niin ja kyyti mopolle & miehelle kelpaisi pääkaupunkiseudulta - YV:llä tavoittaa.

mart-t sanoi:
Mulle myös to-la majoitus! Oon joka tapauksessa tulossa vaikka satais, koska kotona on perjantaina tyttöjen ilta... Pakko päästä karkuun :D

Niin ja kyyti mopolle & miehelle kelpaisi pääkaupunkiseudulta - YV:llä tavoittaa.

Sama homma, majoitus kiinnostaa.

scuuba sanoi:
Oisko halukkaita kimppamajotukseen AUA:n mökkiin? http://www.aua.fi/etusivu/vuokraamokki
Ratapäivät on Pe 7.9 & La 8.9, joten majotus vois olla to-la, ja hintaa tulis 30 euroo nuppi/ vähintään 9 henkee.
Vastailkaa tähä triidiin tai yyveellä jos kiinnostaa.

7/10 varmaa on jo, eli 2 naamaa viel nii homma hoituu.

Pupu vois tulla :jpstyle:

Maksoimme ajopäivän la 8.9, mutta emme pääsekkään paikalle. Olisi joillakin halukkuutta vaihtaa ajopäivää lauantaille itse voisimme mennä perjantaina.

8.9 lauantaille on siis maksettu 2xajopäivälippu, molemmat voidaan vaihtaa.

Jani 050-3212587

Kyyti Hki-Alastaro-Hki pukeille ja lämppäreille hakusessa. Eipä tuo haittaa vaikka pyörä ja kuskikin mahtuisi kyytiin, mutta jos nuo rojut menisi niin auttaisi jo paljon. :) Ite olen menossa paikalle jo torstaina. Vaivanpalkkaa tietty maksetaan, yhteydet yv.

e. pukit hoidossa, kiitos Anu ja Tommi. Pyörälle kelpaa vielä kyyti

EDIT: Lippu myyty

Täällä ois hitaaseen ryhmään 8.9. jäsenhintainen lippu myynnissä.

Pyörä pöllittiin, ni hankala on ilman osallistua... :sad:

Vaihdetaan 2kpl keskiryhmän lippuja lauantailta perjantaille (toinen jäsenhintainen ja toinen ei).

Jaskala sanoi:
Täällä ois hitaaseen ryhmään 8.9. jäsenhintainen lippu myynnissä.

Pyörä pöllittiin, ni hankala on ilman osallistua... :sad:

Jos on vielä jäljellä niin laitahan tilinumero yv:llä...

Myydään pe ja la lippu keskiryhmään. Joko normi jäsenhinnalla (2*45) tai tarjouksen perusteella.

Porkkana: samaan hintaan saat etukäteen maksamani kimppamajoituksen to-la Alastaron UA:n mökissä. Majoituksen on järkännyt Scuuba. Ilmoitan hänelle uuden tulijan jahka kaupat tehty.

Mökki on tämä: http://www.aua.fi/etusivu/vuokraamokki

Privaa tai soita nolla viis nolla - 66703/Jukka

Tullaan sinne perjantaina 10-11 aikoihin illalla. Mihinkähän sinne sais ajettua auton siihen aikaan ja purettua tavarat että mahtuu nukkuun pakussa?
Sitte pitäs vielä saada virtaa lämpöpuhaltimeen ettei palellu...

Ostin aikoinaan vahingossa hitaan ryhmän lipun, mutta aikojen puolesta kuulun keskiryhmään. Haluaisiko kukaan vaihtaa keskiryhmästä hitaaseen ryhmään (päikseen minun kanssa)?

Haetaan hidasta lippua lauantaille.
Kaikki mallit ja hinnat kelpaa

Eipä haeta lippua enään sairastumisen vuoksi.

Viimeksi muokattu:
Keuhkoputken tulehdus pitää näillä näkymin poissa la 8.9 Alastastarolta eli myynnissä jäsenhintainen 45€ lippu hitaaseen ryhmään. Tiedustelut yv:llä tai o4o5628511

Olli

Lippu meni hyvään perheeseen:)

Viimeksi muokattu:
Back