Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
R1ivattu sanoi:Kyyti hakusessa pk-seudulta Alastaroon ja takaisin. Pyörä ja mä. Osallistun bensoihin & tarjoan varikkolimskan.
qazwsx sanoi:Niin kuin sananlaskussa sanotaan "ei oppi ojaan kaada" sopii tähänkin hyvin.
Vielä jos sattuu että kouluttaja eri kuin ekalla kurssilla, koska jokaisella on oma näkemys asiasta ja oma tapansa se kertoa.
Itse kävin tuon viimekesänä kaksi kertaa niin että välissä vain yksi päivä mutta rata oli eri. Ja ei siitä haittaakaan ollut.
Jaggge sanoi:Myydään jäsenlippu keskiryhmään. Murkele noita muuttuneita vakuutusjuttuja, en 1-2 ratapäivän takia aio vakuuttaa pyörää koko vuodeksi. Että tää on banaanivaltio
Yhteydet spostiin jaakko (?) kairtamo .fi tai kännyyn O4O 7O7 9622
Nitrous sanoi:Otat vakuutuksen ja irtisanot sen ratapäivän jälkeen?
a-pp sanoi:Juuri näin tekisin itse. Vakuutuksen voi ottaa puhelimitse, mutta irtisanomisen joutuu hoitamaan yhtiön konttorissa.
Nitrous sanoi:Otat vakuutuksen ja irtisanot sen ratapäivän jälkeen?

pupu sanoi:Ja kuulemani mukaan, GW tuo paikalle, himottuja ORG! tarroja myytäväks
Nämä tais maksaa 3€/kpl
varatkaa läjä käteistä näidenkin ostoon![]()

Jaggge sanoi:Jep - ja taikasana oli REKISTERÖIMÄTÖN pyörä - silloin vakuutuksen voi irtisanoa koska haluaa
Lipusta ei ollut tullut kuin yksi kysely ja sekin on hoidettu, joten tulen paikalle maanantaina muiden harmiksi :cD
SAM66 sanoi:Onko PK seudulta lähdössä letkaa tapahtuma paikalle?
Jos ei sada itse ajattelin mennnä mutkin
peacemake sanoi:Jos ei ole, tehdään sellainen. Stadin sydämestä itse lähdössä.