• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro Ma 10.6.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyyti hakusessa pk-seudulta Alastaroon ja takaisin. Pyörä ja mä. Osallistun bensoihin & tarjoan varikkolimskan.

Työesteen takia tarjolla jäsenhintainen lippu nopeaan, yhteydenotot privaviestinä kiitos

R1ivattu sanoi:
Kyyti hakusessa pk-seudulta Alastaroon ja takaisin. Pyörä ja mä. Osallistun bensoihin & tarjoan varikkolimskan.

Kärryn saa tulla hakemaan lainaksi, jos saat jostain koukullisen auton. Ja myydään jäsenhintainen keskiryhmän lippu. Lippasin eilen alastarolla, enkä kerkeä iskemään pyörää nippuun ennen maanantaita.

qazwsx sanoi:
Niin kuin sananlaskussa sanotaan "ei oppi ojaan kaada" sopii tähänkin hyvin.:)

Vielä jos sattuu että kouluttaja eri kuin ekalla kurssilla, koska jokaisella on oma näkemys asiasta ja oma tapansa se kertoa.

Itse kävin tuon viimekesänä kaksi kertaa niin että välissä vain yksi päivä mutta rata oli eri. Ja ei siitä haittaakaan ollut.

Itsekin kävin pari kesää sitten kaksi kertaa tuon kurssin ja kyllä kannatti. Olen kait hidas oppimaan tai jotain, mutta paremmin sisäisti opitut asiat noin. Toisen kurssin jälkeen alkoi jo pysyä sen kursssijunan perässä :)

Update: MYYTY Bronchukselle

Jäsenhintainen lippu Alastarolle hidas + ajotaito II tarjolla työesteiden takia.

Vilho

Viimeksi muokattu:
EI MYYDÄKÄÄN - TUUN PAIKALLE ITSE :cD
(vakuutusasia ratkesi!)

Myydään jäsenlippu keskiryhmään. Murkele noita muuttuneita vakuutusjuttuja, en 1-2 ratapäivän takia aio vakuuttaa pyörää koko vuodeksi. Että tää on banaanivaltio :hanuria:

OSTETAAN jäsenhintainen lippu ajotaito II - hitaaseen. Laita txt nolla neljä neljä 322 99 03

Jaggge sanoi:
Myydään jäsenlippu keskiryhmään. Murkele noita muuttuneita vakuutusjuttuja, en 1-2 ratapäivän takia aio vakuuttaa pyörää koko vuodeksi. Että tää on banaanivaltio :hanuria:

Yhteydet spostiin jaakko (?) kairtamo .fi tai kännyyn O4O 7O7 9622

Otat vakuutuksen ja irtisanot sen ratapäivän jälkeen?

Nitrous sanoi:

Juuri näin tekisin itse. Vakuutuksen voi ottaa puhelimitse, mutta irtisanomisen joutuu hoitamaan yhtiön konttorissa.

a-pp sanoi:
Juuri näin tekisin itse. Vakuutuksen voi ottaa puhelimitse, mutta irtisanomisen joutuu hoitamaan yhtiön konttorissa.

Kunhan vaan muistaa pyytää todistuksen vakuutuksen ottamisesta joko sähköpostiin tai faxilla että on mitä näyttää ratavastaavalle pistotarkastuksen sattuessa kohdalle.

Nitrous sanoi:

Jep - ja taikasana oli REKISTERÖIMÄTÖN pyörä - silloin vakuutuksen voi irtisanoa koska haluaa :thumbup:

Lipusta ei ollut tullut kuin yksi kysely ja sekin on hoidettu, joten tulen paikalle maanantaina muiden harmiksi :cD

Pupu taas Alastarolla, myymässä tosi hienoja ORG! huppareita ja t-paitoja :jpstyle:

Tilaamalla mahdollista saada omalla nikillä/nimellä varustettuna :wanna:

Jos kiinnostaa, niin varatkaa käteistä (euroja) mukaan, kun puodisamme ei toimi muoviraha/oravannahat :;):

Hinnat:
T-paita 20€ ja vetoketjuhuppari 50€
+ nikin painatus 5€ /kpl

Nickillä varustetut paidat/hupparit, toimitus postilla

Toimituskulut yksittäiselle t-paidalle (kirjepostina) 5€
Toimituskulut paketille (huppari tai/sekä useampia t-paita) 10

Ja kuulemani mukaan, GW tuo paikalle, himottuja ORG! tarroja myytäväks :thumbup:
Nämä tais maksaa 3€/kpl :right:
varatkaa läjä käteistä näidenkin ostoon :;):

pupu sanoi:
Ja kuulemani mukaan, GW tuo paikalle, himottuja ORG! tarroja myytäväks :thumbup:
Nämä tais maksaa 3€/kpl :right:
varatkaa läjä käteistä näidenkin ostoon :;):

Onko näitä tarpeeks vai tarviiko varata ?? :blink:

Jaggge sanoi:
Jep - ja taikasana oli REKISTERÖIMÄTÖN pyörä - silloin vakuutuksen voi irtisanoa koska haluaa :thumbup:

Lipusta ei ollut tullut kuin yksi kysely ja sekin on hoidettu, joten tulen paikalle maanantaina muiden harmiksi :cD

Hyvä että pääsit mukaan!

Joo, haussa ois keskiryhmään paikka. 044 066 8893.

Onko PK seudulta lähdössä letkaa tapahtuma paikalle?
Jos ei sada itse ajattelin mennnä mutkin

Back