• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 7.8. - 8.8.2021 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, onhan noita ratamopoja kaksin kappalein. Vaparin kanssa on olleet nämä takaiskut. Turbomopo tarttisi sen öljynpaluun kuntoon, vielä ei ole ollut fyrkkaa teettää mekaanista paluupumppua. Samoin kytkimelle pitäisi keksiä jotain, nykyisen lockupin kanssa kykäkoppa kasvaa niin paljon ulos, että jopa minun vauhdeilla kopan liukupala hankaa asfalttia monessakin mutkassa. Ja lisäksi jäähdytys tarttee jotain lisää, sekä vielä penkkireissukin pitäisi heittää sitten aikanaan. Eli ens kesänä on sen kanssa tavoite päästä laulattamaan, mutta niin taisin sanoa viime kesänäkin :grin:

EDIT: Molemmat liput MYYTY

Vapaana olis:

Jäsenhintainen hidas lauantaille, halutessaan sis.AT2
Normaalihintainen hidas sunnuntaille

Myyn mieluiten pakettina.

Viimeksi muokattu:
Tarjolla la ja su liputusvuorot
040-5928099

Myydään Nopeanryhmän jäsenhintaiset liput lauantaille ja sunnuntaille.

Myydään liput keskihitaaseen lauantaille 7.8. ja sunnuntaille 8.8. alennettuun hintaan 30e per päivä.

Lisäksi annetaan AT3 ilmaiseksi. Erinomainen koulutus ansaitsee tulla käytetyksi niin otan tästä mieluummin 100% tappiota kuin aiheutan omalla poissaololla sen että paikka jää käyttämättä.

Yv tai nol4nol 8676nol36

Vaikka kuinka koittaa optimistisesti säätiedotusta katsoa niin voipi olla, että ripsauttaa viikonloppuna vettä. Mikäli jollakin on teltan räystään alla tilaa yhdelle mopolle niin laita infoa :bye: Vastineeksi saa todennäköisesti huonoa seuraa :grin: Kompura yms. varustetta kulkee mukana niin niitä saapi toki käyttää myös..

ville45 sanoi:
Vaikka kuinka koittaa optimistisesti säätiedotusta katsoa niin voipi olla, että ripsauttaa viikonloppuna vettä. Mikäli jollakin on teltan räystään alla tilaa yhdelle mopolle niin laita infoa :bye: Vastineeksi saa todennäköisesti huonoa seuraa :grin: Kompura yms. varustetta kulkee mukana niin niitä saapi toki käyttää myös..

Jos saan lipun lauantaille ni teltta on mukana missä tilaa jäljellä :thumbup:

Juskart sanoi:
Myydään liput keskihitaaseen lauantaille 7.8. ja sunnuntaille 8.8. alennettuun hintaan 30e per päivä.

Lisäksi annetaan AT3 ilmaiseksi. Erinomainen koulutus ansaitsee tulla käytetyksi niin otan tästä mieluummin 100% tappiota kuin aiheutan omalla poissaololla sen että paikka jää käyttämättä.

Yv tai nol4nol 8676nol36

La ja AT3 menneet. Su lippu jäljellä jos joku ei mahdollista sadetta pelkää.

Tarjolla lippu keskinopeaan ainakin lauantaille 30 € ja ehkä sunnuntaillekin samalla hinnalla, jos on kova hinku;)

t Jukka

o4o55376o6

Pyöräyttäiskö joku mulle maksua vastaan kumin vanteelle La - Su aikana?
:)- Luulin pärjääväni tuolla kumilla vielä yhden viikonlopun mut alkaa vähän epäilyttää.

Myyn jäsenhintaisen liput Alastarolle keskihitaaseen sunnuntaille 8.8. - nolla-4-nolla 1977 657 - 35 € riittää hinnaksi tässä vaiheessa

Temezkii sanoi:
:)- Luulin pärjääväni tuolla kumilla vielä yhden viikonlopun mut alkaa vähän epäilyttää.
Jos siitä pitää maksaa ni kysyt väärästä teltasta. AINA olen saanut renkaanvaihto apua varikolla ihan sama onko kilpailu vai harkka viikonloppu. Rohkeasti vaan paikan päällä kysymään jeesiä joltain jolla on välineet ni aivan taatusti löytyy apua.

Ite voisin vaihtaa sulle jos olisin paikalla mut ku en oo.

Myydään liput keskihitaaseen lauantaille ja sunnuntaille. Tavoittaa parhaiten esim. WhatsApp tai SMS:
nolla neljä nolla 595 1825

Temezkii sanoi:

Taivaan sinisen Transitin luota voi löytyä apuja. Mä oon toki kiinni koulutuksessa lauantain, mutta mulla on sekä vaihtokone, että tasapainopukki mukana. Tuu huhuilee kun alkaa olla iso tarve.
:thumbup:

Back