• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 7.8. - 8.8.2021 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
XPS:n akku sippas...

Tinailin just kolmasosakokoisen akun paikalleen, ja oikean kokoinen vara-akku on tilauksessa, muttei kerkiä viikonlopuks.

Mokkula on hengissä, mutta luotto ei ole rajaton.

Kaivelkaapa koko varikko mukaan oma varayksikkönne ihan mua varten, jos sunnuntaina tarvitsen. Lauantaina ei tartte pitää kärryssä.

:D

Ostaisin hitaan ryhmän lipun lauantaille tai sunnuntaille. Joko jäsenlippu tai ei jäsen, molemmat käy :)

Puhelimesta saa parhaiten kiinni 045 1296169. Soittamalla tai tekstaamalla :)

Lippu saatu :jippikaijee:

Myyn jäsenhintaiset liput Alastarolle keskihitaaseen lauantaille 7.8. ja sunnuntaille 8.8. - nolla-4-nolla 1977 657

LA MYYTY - SU vielä jäljellä

Viimeksi muokattu:
IhQda sanoi:
Hei!

Tuli ostettua lippu hitaaseen lauantaille mutta kävin sitten mptuen päivillä ja ryhmän vaihto olisi tarpeen. Elikkä:

Myyn 7.8 hitaan ryhmän normihintaisen lipun.
Ostan 7.8 keskihitaan ryhmän lipun.

Hitaan ryhmän lippu myyty

Laita viestiä vaikka whatsappiin nolnelnol 5953792

Tarve olisi edelleen tuolle keskihitaan lauantain lipulle:orgmp:

JossuT sanoi:
Moikka珞 lauantaille 7.8 olisin vielä yhtä lippua hitaaseen ryhmään vailla. Laita whatsuppia 0407530741 jos sulla olisi sellainen lippu myytävänä. Terkuin Jossu

Moikka, vielä olisin LAUANTAILLE 7.8 hitaaseen ryhmään lippua vailla. laita viestiä jos haluat myydä sellaisen pois. Terkuin Jossu

Myydään lauantaille keskinopean jäsenhintainen lippu ja sunnuntaille tarjolla liputusvuoro (liputusvuorossa saa päättää itse oman ryhmän)

jpo1 sanoi:
Myydään lauantaille keskinopean jäsenhintainen lippu ja sunnuntaille tarjolla liputusvuoro (liputusvuorossa saa päättää itse oman ryhmän)

Mä voisin varuiks ottaa, jos on kaupan.

jpo1 sanoi:

Lauantain lippu meni, sunnuntaille liputusvuoro yhä tarjolla

Hei, tapahtuman ennakkomyynti on nyt loppunut.

Lauantaille on muutama nopean tiketti vapaana myyntiin. Samoin löytyisi 1 paikka vielä Ajotaito5 (nopea) koulutukseen!

Sunnuntaille muutama nopean paikka vielä enemmän tarjottavana.

Muuten olemme loppuunmyytyjä.

Sunnuntaille olis vielä myynnissä hitaaseen ryhmään jäsenhintainen tiketti.

Lauantaina ois tarkotukseni tulla testaan uutta obiskaa - ja tekeen lisää perattavaa, ellei nyt vettä tuu kuin esterin... :hanuria:

JMH sanoi:
Mikä vastustaa? Miestä kaivataan varikolla.
Mopo se vaan ei meinaa kasaantua millään. Talvella jäi tyystin sivuraiteelle, kun meinasin amerikanjenkkiin ihan vaan nopeasti vaihtaa hytin, maalata rungon ja sitten maalarille koko keksintö. Ei se mennytkään niin nopeasti, vaan vasta juhannuksen korvilla ehdin moposta konetta niputtamaan. Ja kone kun oli jo rungossa, niin runkohan se olikin halki, eli taas osat irti ja hitsarille. Ja nyt kun taas sain nippuun, niin eipähän tuo lähde käyntiin, ilmeisesti kampuran asentoanturi on luovuttanut.

Mopo on siis tämän kesän osalta aika lähellä selkävoittoa, joskin veikkaan että viimeinen taisto on vielä edessä.

Back