Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonezi sanoi:Kiitoksia taas, ei menny ihan putkeen tänäinen sään puolesta.
kylmää kyllä oli paikoin.shyhander sanoi:Eihä siellä satanut kuin pari minuuttia näön vuoksikylmää kyllä oli paikoin.
EJ sanoi:Nyt kävi näin. Alkuun saa kökkölaatuinen video riittää. Liikaa kaasua liian suurella kallistuksella? Vai teinköhän jotain muutakin hölmöä?
Tuskin johtuu yhdestä ainoasta syystä, vaan monen tekijän summa.EJ sanoi:Nyt kävi näin. Alkuun saa kökkölaatuinen video riittää. Liikaa kaasua liian suurella kallistuksella? Vai teinköhän jotain muutakin hölmöä?
EJ sanoi:Nyt kävi näin. Alkuun saa kökkölaatuinen video riittää. Liikaa kaasua liian suurella kallistuksella? Vai teinköhän jotain muutakin hölmöä?
Kokeileppa kattoo tota videota nopeudella 0.25, siinä juutuubissa on hidastustoiminto.EJ sanoi:En kuule tiedä, oonko koskaan sillä kuuluisalla 'hyvällä linjalla' ollutkaan. Laitan huomenna illalla videon koko setin kierroksista. Jos vain intoa löytyy, olen tietty halukas kuulemaan palautetta.
Renkaat Pilot Power 3set. Takarengas vaihdettu tänä keväänä. Ajettu n 4500 km. Minun mittarillani kylmäpaineet 2,2 edessä ja 2,25 takana.
Tuossa videota muutamaa viikkoa aikaisemmin Alastarolta.
Kiitoksia palautteista.
Itsensä kusettaminen on taitolaji, jonka jokainen ihminen osaa liian hyvin.EJ sanoi:scuuba: Tämänkin noin niinkuin periaatetasolla tiesin, mutta osasinko/maltoinko sitten ihan tehdäkin noin, nii se on toinen juttu.
Tuntuu pahalta todetä tämä "ääneen": Jotenkin sisälläni osasin odottaa tätä ekaa ratakaatoa, kun aina välillä kun katsoin omia ajovideoitani ja mietin ajamista, niin rehellisyyden nimissä taidon ja innokkuuden suhde toisiinsa alkoi olla turmiollinen. Näin itse koen.
Nooooh, eiköhän tästä pikku mopon fiksauksella kohta taas tosi nöyrästi ja vähän viisaampana taas ajella.
EJ sanoi:Renkaat Pilot Power 3set. Takarengas vaihdettu tänä keväänä. Ajettu n 4500 km. Minun mittarillani kylmäpaineet 2,2 edessä ja 2,25 takana.
EJ sanoi:Tässä video koko setistä.
EJ sanoi:Tässä video koko setistä.
2slow4motion sanoi:Ajoasentoon ym en osaa ottaa kantaa kun tosta ei nää.. Tonnarilla olisit ollut nurin edellisessä mutkassa.. Kaasu aukee ainakin mun silmään liianaikaisin, muuhun ajoon suhteutettuna

Jonezi sanoi:Tonnarihan tuo on.![]()
EJ sanoi:Nyt on![]()
2slow4motion sanoi:Alkuun korjaisin tuo kkatumisanturin.. Tuo kyljellään köyttäminen ei pitkässä juoksussa ole fiksua..
Josbet ole kääpiö niin korjaisin tuon goeometrian sinnepäin mitä valmistaja suosittelee.. Näyttää että etuputkia on laskettu kolmioista läpi aika rajusti..
EJ sanoi:Kiitos paljon vaivannäöstä ja neuvoista.
Tietääkseni ei ole etuputkia laskettu.
Lyhyesti: Myöhemmin kaasulle mutkien ulostulossa. Tarkemmin (=hitaammin) mutkiin ja lähempää sisäkanttareita apexin kohdalla.
Vielä noista nitrouksen ajolinjavinkeistä. Uskon kyllä tässä asiassa taitavampia ja kokeneempia. Oon poiminu eri paikoista tämmösiä yleisiä ohjeita rata-ajoon ja varmaankin soveltanut niitä vähän väärin: "Mahdollisimman aikaisin kaasulle ja käännä kaasua tasaisesti ja koko ajan lisää kurvin lopun ajan", siitä Keith Coden opetusvideosta. Olen myös rata-ajoon liittyen kuullut: "Aja mutkat mahdollisimman pyöreästi ja pehmeästi. Käytä koko radan leveys", ja varmaankin ajan nitrouksen mainitsemia turhia mutkia jossain.
Muuutta mä mietin näitä neuvoja ja koitan käyttää niitä ensi kerralla.
EJ sanoi:Kiitos paljon vaivannäöstä ja neuvoista.
Tietääkseni ei ole etuputkia laskettu.
Lyhyesti: Myöhemmin kaasulle mutkien ulostulossa. Tarkemmin (=hitaammin) mutkiin ja lähempää sisäkanttareita apexin kohdalla.
Vielä noista nitrouksen ajolinjavinkeistä. Uskon kyllä tässä asiassa taitavampia ja kokeneempia. Oon poiminu eri paikoista tämmösiä yleisiä ohjeita rata-ajoon ja varmaankin soveltanut niitä vähän väärin: "Mahdollisimman aikaisin kaasulle ja käännä kaasua tasaisesti ja koko ajan lisää kurvin lopun ajan", siitä Keith Coden opetusvideosta. Olen myös rata-ajoon liittyen kuullut: "Aja mutkat mahdollisimman pyöreästi ja pehmeästi. Käytä koko radan leveys", ja varmaankin ajan nitrouksen mainitsemia turhia mutkia jossain.
Muuutta mä mietin näitä neuvoja ja koitan käyttää niitä ensi kerralla.