• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 4.7 - 5.7.2018 (ke-to)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Turder sanoi:
Voisin tulla kuvaamaan jompana kumpana päivänä muutamaksi tunniksi, säävarauksella. Jos kokeilisi vähän erilaisia kuvauspaikkoja ja -kulmia kuten tuossa valokuvausketjussa on ollut puhetta. Ei kannata odottaa kuitenkaan liikoja :p
Onko päivä jo mietitty?
Mulla on varmaan kesän ainut orgin päivä 4.7.
Eli sillon on paras päivä kuvailla![emoji3]

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

Onko tiedossa miten mahdollista majoittua varikolla esim. jos jo tiistai iltana saapuu niin pääseekö varikolle sisään? Ke-to yö varmaan ok(?), mutta tuo ti-ke ilta/yö mahdollisuus olisi kiva tietää?

rodder sanoi:
Onko tiedossa miten mahdollista majoittua varikolla esim. jos jo tiistai iltana saapuu niin pääseekö varikolle sisään? Ke-to yö varmaan ok(?), mutta tuo ti-ke ilta/yö mahdollisuus olisi kiva tietää?

Pääsee.

T1mppa sanoi:
Onko päivä jo mietitty?
Mulla on varmaan kesän ainut orgin päivä 4.7.
Eli sillon on paras päivä kuvailla![emoji3]

Keskiviikko kun kelit ok ja sopii omiin menoihin parhaiten.

Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin. Mainitkaa mahdollisista virheistä lippujen siirrossa yms. niin korjataan tarvittaessa.

Minullakin olisi yksi keskiviikon 4.7. keskihitaan lippu myytävänä, kun ostin vahingossa kaksi. Iltapäiväksi lupaa ajokeliä, niin pistetään puoleen hintaan 30€ + jos ei ole jäsen niin jäsenhinnan erotus paikanpäällä ratavastaaville, olikohan 15€ ?

Oliko ajovuorot huomenna:

Kello 10 lähtien: Nopea, Keskinopea, Keskihidas, Hidas ?

Ajattelin jos sais hieman taktikoitua tuon sään suhteen ja kävis aamulla ilmottautumassa ja ajajkokouksessa ja kattois miten sää kehittyy.

Hanskabel sanoi:
Oliko ajovuorot huomenna:

Kello 10 lähtien: Nopea, Keskinopea, Keskihidas, Hidas ?

Ajattelin jos sais hieman taktikoitua tuon sään suhteen ja kävis aamulla ilmottautumassa ja ajajkokouksessa ja kattois miten sää kehittyy.

Kyllä.

Noh jos sataa niin tuun takas mökille rillaa ja juomaa punkkua. Eipähän tartte miettiä että ms2 vai ms4 taakse... ei se niin vakavaa.

Huomenta! Se ois ajopäivä tänää![emoji16][emoji108] Nokka kohti Alastarooo->

Back