• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 3.6 - 4.6.2017 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
cbr600äffä sanoi:
Onko lippuja paikanpäällä myynnissä yhtään?

-tuomas

Eipä taida olla, kaikki näyttäisi olevan jo ennakkoon ostettuna. Nopeaan ryhmään saattaa olla joitain paikkoja jäljellä, mutta ratajärkkärit tähänkin osaavat varmasti vastata.

cbr600äffä sanoi:
Onko lippuja paikanpäällä myynnissä yhtään?

-tuomas

Mikäli liput on myyty etukäteen verkkokaupasta loppuun, niin emme myy varikolla lippuja lainkaan.

Itselläni muuttui majoitussuunnitelmat ja nyt olisi tarve majapaikalle la - su.

Onko jossakin mökissä vielä tilaa yhdelle?

Tuli sunnuntaille 4.6.2017 estettä osallistua... niin myydään jäsenhintainen lippu keskinopeaan.
Laita viestiä O40-134 0811.

EDIT: MYYTY!

Tuli yllättäen sunnuntaille aikaa itellä osallistua, mutta liput loppu keskiryhmään :/

Jos joltai tulee keskinopeaan ryhmään peruutus, ni mä oon kiinnostunu ostamaan yhen lipun.

textaria vaa jos tulee tilanne ... 050 575 4815.

Muussa tapauksessa nähdää sit vain lauantaina :D

Moi motoristit,

Nyt kävi niin, että minulla on maksettu jäsenhintainen (60 € ) lippu Alastaroon sunnuntaille 4.6. ( keskinopea ryhmä ) mutta en pääsekään tulemaan. Työ haittaa taas hyvää harrastusta...

Olisko jollain halua lunastaa tuo lippu minulta ?

Terv. Timppa

TimppaRC8Org sanoi:
Moi motoristit,

Nyt kävi niin, että minulla on maksettu jäsenhintainen (60 € ) lippu Alastaroon sunnuntaille 4.6. ( keskinopea ryhmä ) mutta en pääsekään tulemaan. Työ haittaa taas hyvää harrastusta...

Olisko jollain halua lunastaa tuo lippu minulta ?

Terv. Timppa
Ks kaks viestiä ylöspäin?

E-tana sanoi:
Näyttää käyneen liput hynin kaupaksi, kun myydään eioota... Olisin halukas ostamaan sunnuntaille jäsenhintaisen keskinopean jos jollekin tulee esteitä saapua tapahtumaan...

Sunnuntain keskinopeeseen vielä lippu hakusessa.

Edit:
Lippu löytyi, kiitos!

Jussi666 sanoi:
http://www.kylaheikkila.com Tuolla olisi tilaa, esim. 3+1 mökki. Mä olisin ainakin mukana pe-su.

Olen nyt menossa tonne pe ja la yöksi ihan huonemajoitukseen, yksinään homma kustantaa 50€ yö, ja ilmeisesti jos on enempi huoneessa niin kai sitten toi 36€ per kypärä per yö. Eli mukaan saa tulla, jos kajuutassa ei oo parivuodetta.

shyhander sanoi:
Olen nyt menossa tonne pe ja la yöksi ihan huonemajoitukseen, yksinään homma kustantaa 50€ yö, ja ilmeisesti jos on enempi huoneessa niin kai sitten toi 36€ per kypärä per yö. Eli mukaan saa tulla, jos kajuutassa ei oo parivuodetta.
la-su kiinnostaa.

Keskinopeaan jäsenhintainen lippu myynnissä joko molemmille päiville tai sitten vain lauantaille.

o5o-483538l tai yv.

Varikkotelttapaikkoja tarjolla (Edit: 1 jäljellä), 2*4m paikka, pe-su, 20e. Varustukseen kuuluu jääkaappi, kaasugrilli, 4G, spotify, sterkat.
Lämppärit; IRC:n säädettävät (20-100 astetta)& lämpötilanäytölliset, 10e pvä.
Tämän vuoden uutuutena: Etu- ja takapukki, 10e päivä.
Kulmaventtiileitä, 10e/kpl.
Rengaspainoliuskoja, 50c/liuska.

Yyveetä jos jne, kiits.

Jäsenhintaiset keskinopeaan molemmille päiville tarjolla. Myös edukas laadukas majoitus pe-su AUA:n mökissä.

Pitäisköhän suosiolla välivuoden...:rant:

E: nolneliviis 869 5558 tavottaa jos noita ratalippuja on vailla, jos en pysty vastaamaan tekstaa

Back