• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 3.6 - 4.6.2017 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viikonlopun ohjelma SRRA:n kanssa keskittyy lauantaihin. Lauantaina vois siis suorittaa kuljettajatutkinnon teorian ja käytännön osuudet. Teoriaosuus kestää noin pari tuntia ja se järjestetään iltapäivällä "lounasaikaan", joten kerkeää ajella ennen ja jälkeen. Ilmoittautumisia otetaan vastaan ajajakokouksen jälkeen. Tutkinto on ilmainen.

Ostetaan jäsenhintainen lippu molemmille päiville keskihitaaseen ryhmään. 040 354 6184

En jostain syystä pääse kauppaan, mutta ylempänä löytyvän viestin perusteella siitä ei olis ollut hyötyäkään. Siis ostetaan lauantai 3.6 hidas ryhmä ja ajotaitoII jäsenhintaan. Laita yv tai soita/tekstaa 044 3432045.

Edit, oli oma vika kun en päässyt kauppaan :)

Jos jollain on annettavassa kunnossa oleva 180/60 rengas, niin mä tarvitsisin sellaista pientä mittaussessiota varten.

Jos johonkin mökkiin mahtuu vielä niin mielelläni lunastaisin itselleni sänkypaikan.
-ei enää tarvetta

Goofy S sanoi:
Hyvin puhuttu. :thumbup:

Alastaron UA:n mökki varattuna meille, perinteiseen tapaan.
http://www.aua.fi/fi/vuokraa_mokki
Erittäin siisti ja hyvin varusteltu iso mökki, hyvä keittiö, jääkaappi, sauna, suihkut yms. terassilla grilli, grillikotakin löytyy
Hinta sikahalpa 30€/vkonloppu/jäsen sis. liinavaatteet (ei pyyhettä).
Maksu käteisellä.

Otan sitovat varaukset 12 nopeimmalta.
Laita yv jos olet mukana.

Loppuunmyyty

Moro Goofy!

Sulla on YV-inboksi täynnä niin ei saa lähetettyä viestejä.

Mulla muuttu suunnitelmat ja mun tilalle mökkiin tulisi aleksi15 nimimerkillä kirjoitteleva herrasmies. :thumbup: Kiitsa!

-JiiBee

JiiBee sanoi:
Moro Goofy!

Sulla on YV-inboksi täynnä niin ei saa lähetettyä viestejä.

Mulla muuttu suunnitelmat ja mun tilalle mökkiin tulisi aleksi15 nimimerkillä kirjoitteleva herrasmies. :thumbup: Kiitsa!

-JiiBee

Tämä selvä.
Kiitos että ilmoitit.

Jos jollekulle Ajotaito 3 hankkineelle kuitenkin tulis este 3.6 Alastarolle niin mulle kelpais :grin:
YV tai 0 nel nel 37 kasi 10 kasi 1 viestillä saa parhaiten kiinni.

Myydään jäsenhintainen lippu sunnuntaille keskihitaaseen ryhmään.
YV / O5O-3732OO7

EDIT: MYYTY

Viimeksi muokattu:
Näyttää käyneen liput hynin kaupaksi, kun myydään eioota... Olisin halukas ostamaan sunnuntaille jäsenhintaisen keskinopean jos jollekin tulee esteitä saapua tapahtumaan...

KaunoSaario sanoi:
PAhasti näyttää että estettä pukkaa, joten jäsenhintainen lippu su 4.6. hitaaseen ryhmään tarjolla. YV tai puh 0405435073.

Tämä on vielä tarjolla ja hinnastakin voidaan neuvotella, tärkeintä että porukkaa saadaan radalle!

Onko joku tulossa Jyväskylän suunnalta? Ostin pahvilaatikollisen osia ja olisi kiva jos ne pääsisivät jonkun kyydissä Alastarolle. Yv jos joku haluaa jelppiä :polonen:

Ostaisin yhden keskinopean ryhmän lipun lauantaille, ei jäsen hintaan.

Laita YV tai nolla neljä nolla 8427929

_Dani_ sanoi:
Ostaisin yhden keskinopean ryhmän lipun lauantaille, ei jäsen hintaan.

Laita YV tai nolla neljä nolla 8427929
Luullakseni voit myös ostaa jäsenhintaisen lipun, ja maksaa erotuksen ilmoittautumisen yhteydessä.

Back