KalleML sanoi:Myydään jäsenhintainen keskihitaan lippu ma 29.6. Hp. 50€. Viestit YV:llä.
Mopo sanoi sopimuksensa irti, joten ajot on seis ainakin jonkin aikaa...
-Kalle
Lippu myyty!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KalleML sanoi:Myydään jäsenhintainen keskihitaan lippu ma 29.6. Hp. 50€. Viestit YV:llä.
Mopo sanoi sopimuksensa irti, joten ajot on seis ainakin jonkin aikaa...
-Kalle
shyhander sanoi:Toi kum1ksen vuoro on siirretty mulle.
sipi sanoi:Liputusvuorot ma 29.6
[table="width: 500"]
[tr]
[td][/td]
[td]Portti[/td]
[td]Lippu1[/td]
[td]Lippu2[/td]
[/tr]
[tr]
[td]10-12[/td]
[td]Shyhander[/td]
[td]mazak[/td]
[td]laatite[/td]
[/tr]
[tr]
[td]12-14[/td]
[td]scuuba[/td]
[td]kyypakkaus[/td]
[td]Juvi[/td]
[/tr]
[tr]
[td]14-16[/td]
[td]Jappis[/td]
[td]---HurR1cane[/td]
[td]tanneviestit[/td]
[/tr]
[tr]
[td]16-18[/td]
[td]talli21[/td]
[td]MachinaAnimata[/td]
[td]j-alli[/td]
[/tr]
[tr]
[td]18-19.20[/td]
[td]Jasu75[/td]
[td]JiiBee[/td]
[td]aleksi15[/td]
[/tr]
[/table]
aleksi15 sanoi:Näihin Alastaron vuoroihin vois mun mielestä laittaa jaon Portti, Lippu, Torni. Ja jos traksat ei toimi, torni menee siihen 3-lemminkäinen-väliselle lipulle. Ei tuu sitä perinteistä arpomista että kumpi lippu menee torniin![]()
aleksi15 sanoi:Näihin Alastaron vuoroihin vois mun mielestä laittaa jaon Portti, Lippu, Torni. Ja jos traksat ei toimi, torni menee siihen 3-lemminkäinen-väliselle lipulle. Ei tuu sitä perinteistä arpomista että kumpi lippu menee torniin![]()
shyhander sanoi:Viimeksi oli juttua että tornista ei näe kolmosmutkaa, ja siellä oli ollut kuulemma joku kumollaan eikä kukaan huomannut. Silloin ei ainakaan tornia miehitetty ko. syystä.
Motokettu sanoi:Moi,
Kesäloma eikä pitäisi edes sataa huomenna. Myydäänkö lippuja vielä tiistaina aamulla?
Keskinopean hitaampi ryhmä olisi kiikarissa....
Motokettu!
sipi sanoi:Keskihitaaseen, keskinopeaan ja nopeaan ryhmään paikkoja reilusti vapaana, joten myydään lippuja vielä huomennakin. Tervetuloa!
shyhander sanoi:Anteeks hei aamupäivän hidas ja/tai keskihidas ryhmä kun portilla unohdin huudella radioon setin ekankierroksen keltaiset alas... Portti kuittaa ja häipyy...
![]()
Ja anteeksi omasta puolesta se keltaisella ohittaminen ennen Palmasia.... (Häpeää