• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 26.7. - 27.7.2014 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paljon kirosanoja tähän alkuun. Trumppa alko kiukuttelemaan eikä lataa. Joku kohtalon pirulainen ei halua mua radalle!

Annetaa hitaan liputus huomiselle sunnuntaille.

-> lippu meni

Paljon kirosanoja tähän alkuun. Trumppa alko kiukuttelemaan eikä lataa. Joku kohtalon pirulainen ei halua mua radalle!

Annetaa hitaan liputus huomiselle sunnuntaille.

Parhaiten saa kiinni puhelimesta 044 351 2226

Täältä tullaan lipulle. Mukavaa pitkän tauon jälkeen.

Edit: Hitaaseen, koska nykyinen prätkä sen verran hidas laitos

Sippe sanoi:
Myydään hitaan ryhmän jäsenhintainen lippu sunnuntaille, myös vaihto keski-hitaaseen yv tai nolnelinol5O14993

edit. Lippu myynnissä klo 21:een sen jälkeen sulkeutuu/ käytän sen itse.

Sunnuntaina ei ole keskihidasta, ajetaan 3 ryhmassä: hidas, keski ja nopee :orgmp2:

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD]aika
[/TD]
[TD]portti
[/TD]
[TD]lippu1
[/TD]
[TD]lippu2
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12
[/TD]
[TD]heeppa
[/TD]
[TD]shyhander
[/TD]
[TD]hostage
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14
[/TD]
[TD]leppis
[/TD]
[TD]ville45
[/TD]
[TD]wanico
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16
[/TD]
[TD]hapa
[/TD]
[TD]compinho
[/TD]
[TD]eekki1
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18
[/TD]
[TD]wbaum
[/TD]
[TD]henkka71
[/TD]
[TD]jp78
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]varalla
[/TD]
[TD]holtsu
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Liputtajat su 27.7

Ja juu, kivaa oli tänään, ei edes satanut... 6 settiä jaksoin ajaa, enkka parani reilu kaks ja puol sekkaa tosin ei se vieläkään ole kovinkaan hääppöinen. Keli vei mehut ukosta kohtuu tehokkaasti, taitaa mennä huominen lepäillessä ja loman loppumista odotellessa. Kärryn toinen laakeri taitaa olla tiensä päässä ja en kyllä tuolla uskalla enää lähteä ronttaamaan mopoa 140 kilsaa suuntaansa. Joten ostakee tuo mun lippu huomiselle pois, tinkikää vaikka niin ei mene hukkaan... EDIT: myyty!

Kiittää päivästä. Kyllä kannatti lähteä, vaikka yöunet jäikin vähälle. Paras aika painui nyt alle 1.40, joka oli jonkunsortin tavoite. Lisäksi tuon pintaan tuntui pystyvän peräkkäinkin.

:thumbsup:

Kiitokset järkkäreille ja kumarrus kaikille, jotka auttoivat kilpitelineen katu-uskottavan korjauksen tekemisessä, sillä kehtas sunnuntainakin ajella :WAZAAP:.

Tuossa vielä pari lyhyttä pätkää lauantain keskihitaasta.

Joo kiitos vaan viikonlopusta, vesi tulee kohta korvistakin ulos ja silti janottaa! Kuuma oli viikonloppu, uutta taas opittua ja vauhtia parannettu. Ykkösmutkan hiekkakin tuli tutkittua, kun meni vissiin kääntöpaikka ja ajolinja ohi, eipä siellä mitään kiinnostavaa ollu, ei kannata käydä siellä. :peukutpystyyn:

Kiitoksia eilisestä, pääsi jo ajotaitoonkin kun yleensä olen aina ollut myöhässä varauksissa.
Koulutus oli hyvää ja pääsi samalla tutustumaan "uuden" mopon toimintaan.
Jonkunlaisen videonkin sain laitettua kolmossetiltä jos joku letkassa olija vaikka haluaa katsoa.
Eli muokkaamaton joten äänet pois jne. http://youtu.be/eg8r9-Nq0dQ

Kiitokset myös täältä kaikille mukana olleille.

AT2 oli mukavaa ja hyödyllistä kertausta ajamisen perusasioihin. Suositella voi kaikille, vaikka ajokokemusta olisikin jo useampia vuosia tai vuosikymmeniä. Erityisesti se ruokatauon ajosessio jäi mieleen. :)

Keli oli melkoisen haastava ja vettä kului enemmän kuin bensaa.

Erityiskiitos Vahvajussille ja Bandit-R:lle vetovastuusta. Hyvin te vedätte. :respect:

Kesäpävillä nähdään.

Olin lauantaina mukana. Mahtava päivä, ja poikkeuksellisen vähän kaatoja. Toivottavasti sama meno jatkui sunnuntainakin.
On tuolla ennenkin helteessä kurvailtu, mutta tällaisia lukemia en kyllä muista nähneeni.
WP_20140726_006säädetty.jpg

Iltakahdeksan jälkeen varikon mittari näytti vielä kolmeakymppiä.

Kiitoksia järkkäreille ja ratailijoille. Kaikki toimi hyvin ja meno ainakin nopeassa ryhmässä oli oikein nättiä. Kaatojakin todella vähän.

Iso kiitos järjestelyvastuussa olleille sekä meidän "tiimille" ! Oli melko haastava keli, kuten ylläolevasta kuvasta näkee. Nenä on ducatin punainen, vaikka käytti aurinkorasvaa mallia heavy (SFP30).

Ja TODELLA iso kiitos Scuuballe alustan säätämisestä vaikka siitä nimellisen korvauksen maksoinkin. Pyytettömästi jaksoit säätää ihmisten alustoja, ja asiakasmäärän perusteella en ole ainoa. On mahtavaa, että se kuuluisa joku löytyi, joka osaa, ja alustoja säädettiin urakalla. :respect:

Ensikertaan...:thumbup:

Toksia tosiaan AT2 kouluttajille ja muille kurssilaisille mukavasta päivästä :thumbup:. Uusia oppeja jäi näin rataensikertalaiselle hihaan melkoisesti ja olkapäätkin muutti päivän mittaan väriä :grin:. Ens kerralla mukaan aurinkorasvaa, 4mm kuusiokolo ja jeesusteippiä. Pitää katsoa, josko kesäpäiville pääsisi kertaamaan opittua..

Kiitokset täältäkin. Lauantaina olin ajamassa, sunnuntaina oli muuta menoa. Järjestelyt toimivat jälleen kerran kuten pitääkin.

Koulutusryhmissä en ollut, mutta nostan hattua vetäjille, jotka käyttävät valtavasti omaa energiaansa tuohon touhuun. Kuin myös osallistujille, fiksu veto käydä hakemassa perusasioihin oppia. Olen vahvasti sitä mieltä, että tällä toiminnalla ja kannustamalla ihmisiä ajoharjoitteluun vältetään moni vahinko tien päällä.

Back