• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 25.7.-26.7.2020 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myydään jäsenhintainen launtain (25.7) keskinopean lippu jos kiinnostaa

Yht. otot YV:llä kiitos !

Ps: Olis ollu toi kiva ajaa, mutta...

Leikkimotoristi sanoi:
Myydään jäsenhintainen launtain (25.7) keskinopean lippu jos kiinnostaa

Yht. otot YV:llä kiitos !

Ps: Olis ollu toi kiva ajaa, mutta...

Laitoin ostohousut jalkaan ja YV:n, toivottavasti ensimmäisenä. :)

Ostetaan lippu lauantaille tai sunnuntaille - nopea (tai keskinopea) jäsenhintainen.

Priva tai o nel o 5I928 99

Onko varikkomattoa ylimäärästä kellään lainata viikonlopuksi?
Tultiin varikolle äsken ja huomasin että sehän se on jäänyt matkasta.
Semmonen vaaleanharmaa teltta tuon katsomon kupeessa.

Nolla 4 nolla 75 64 7yks4

cSnake sanoi:
Onko varikkomattoa ylimäärästä kellään lainata viikonlopuksi?
Tultiin varikolle äsken ja huomasin että sehän se on jäänyt matkasta.
Semmonen vaaleanharmaa teltta tuon katsomon kupeessa.

Nolla 4 nolla 75 64 7yks4

Mulla on kax matkassa. Saat aamulla. Mun teltta on siinä katsomon kupeessa musta KawaZRX

2 x La 25.7 ja Su 26.7 liputus vuorot keskinopeesen olis tarjolla -> nolla 4 nolla 5030020.

Huomasin juuri että liikennevakuutus kilvettömään oli jäänyt aktivoimatta. Laitoin Op:n verkkopalveluun viestin liikennevakuutuksen ottamisesta ajalle 24.7 --> eteenpäin.

Op:n chatit ja asiakaspalvelut on koronan aikana kiinni viikonloppuisin ja arkenakin sulkeutuu klo 16.00.

Muistelisin että vakuutus on voimassa tuolla ilmoituksella ?

Kannattaako tulla viikonloppuna paikalle ja onko jollain parempaa tietoa aiheesta ?

K.Hiekko sanoi:
Huomasin juuri että liikennevakuutus kilvettömään oli jäänyt aktivoimatta. Laitoin Op:n verkkopalveluun viestin liikennevakuutuksen ottamisesta ajalle 24.7 --> eteenpäin.

Op:n chatit ja asiakaspalvelut on koronan aikana kiinni viikonloppuisin ja arkenakin sulkeutuu klo 16.00.

Muistelisin että vakuutus on voimassa tuolla ilmoituksella ?

Kannattaako tulla viikonloppuna paikalle ja onko jollain parempaa tietoa aiheesta ?
Kyllä minulleki sillon sanottiin viime kesänä ku unohdin vakuutuksen että oisin mä voinu laittaa vain viestiä kyseisenä aamuna sinne portfolioon nettiin että vakuutus voimaan, ja sillä ilmoituksella se kyseinen vakuutus olis ollu voimassa siitä lähtien.

Kyllä minä ainakin tolla ilmoituksella menisin ajamaan, koska vakuutusyhtiön edustaja sanoi että se riittää.

PrivateeR sanoi:
Kyllä minulleki sillon sanottiin viime kesänä ku unohdin vakuutuksen että oisin mä voinu laittaa vain viestiä kyseisenä aamuna sinne portfolioon nettiin että vakuutus voimaan, ja sillä ilmoituksella se kyseinen vakuutus olis ollu voimassa siitä lähtien.

Kyllä minä ainakin tolla ilmoituksella menisin ajamaan, koska vakuutusyhtiön edustaja sanoi että se riittää.

Eiköhän se vakuutusten kyseessä ollessa mene näin, että jos mitään ei satu, niin se on voimassa ja jos sattuu, niin ei ole?

Back