Laitan YV:tä.heeppa sanoi:tate66 myy mulle se lippu, kyllä sieltä hitaasta joku viel myy lippusa pois![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitan YV:tä.heeppa sanoi:tate66 myy mulle se lippu, kyllä sieltä hitaasta joku viel myy lippusa pois![]()
vertzu sanoi:Liputtajat ovat lisätty aloitusviestiin. Mikäli nickiäsi ei ole tuossa, niin sinulla ei ole liputusvuoroa. Valitettavasti osan kohdalla on jouduttu liputusvuoro perumaan kaupan ongelmien vuoksi. Asianomaisiin ollaan oltu yhteydessä.

SAM66 sanoi:Tuosta liputtajat listasta löytyy nic joka luovutti vuoronsa minulle OK.
Toivottavasti myöhemmin saadaan liputusajatkin tietoon kiitos. Koska jos sataa en tule ajamaan --> ainoastaan lippuja heiluttelemaan.![]()

Pekksu sanoi:Mikäli ajotaito II:ssa on lauantaina sen verran ensikertalaisia, että sinne ei oikein mahdu kertaamaan, niin osaako kukaan asianomainen taho sanoa vielä tässä vaiheessa, että onko mahdollisesti sunnuntaina paikalla kouluttajaa, jota nykäistä tarvittaessa hihasta ja esittää kysymyksiä, jotka saattavat askarruttaa aloittelevan ratailijan mieltä?
Pekksu sanoi:Mikäli ajotaito II:ssa on lauantaina sen verran ensikertalaisia, että sinne ei oikein mahdu kertaamaan, niin osaako kukaan asianomainen taho sanoa vielä tässä vaiheessa, että onko mahdollisesti sunnuntaina paikalla kouluttajaa, jota nykäistä tarvittaessa hihasta ja esittää kysymyksiä, jotka saattavat askarruttaa aloittelevan ratailijan mieltä?

Juutana sanoi:Tässäkään ei mene tasan elämän nallekarkit, sillä veikkaan n. 20v sinkkutytön saavan huomattavasti kattavamman yksityisopetuksen kuin yli 30-vuotiaalle karvaiselle hevarimiehelle on tarjolla.![]()

R1ivattu sanoi:Äläs nyt, puhut vain omasta puolestasi. Kyllä minä näsäviisastelen ihan mielelläni pörröisille setämiehille![]()

Ja sit me kaljut setämiehet potkiskellaan kiviä ringissä varikon nurkassa.R1ivattu sanoi:Äläs nyt, puhut vain omasta puolestasi. Kyllä minä näsäviisastelen ihan mielelläni pörröisille setämiehille![]()

Juutana sanoi:(esim. Nitrous opettaa yleensä muille ajolinjoja vielä saunan lauteilla, eikä sitä saa hiljenemään millään)

Streethawk sanoi:
Mito sanoi:Jäsenhintaiset keskihitaan (24.5) ja keskiryhmän (25.5) liput tarjolla jos jollakin on tarvetta. Yv:llä tavoittaa.

jouni-matias nissinen3 sanoi:moi.
haetaan 24.5 lauantaille Alastarolle hidas/keskiryhmän lippua. soitto num. 050 4280217 kiitos![]()
LoneWolf sanoi:Ostan lipun kumman tahansa päivän hitaaseen jos joltain ylimääräinen sattuu löytymään.