• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 24.5.2014 - 25.5.2014 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Otin ja varasin KySUA:n mökin (kts. http://www.kysua.net/ -> vuokraa mökki) Pe-Su väliseksi ajaksi.

Tuolla olis nyt tilaa yhteensä 13 innokkaalle (2 tai 3 parisänkyä).

Osallistujien määrästä riippuen hinnaksi per nuppi tulee suunnilleen 25-50 €.

Privalla tavoittaa, jos haluaa paikan.

--

Edit: porukka kasassa

Salmon sanoi:
Toi lauantain hidas on vissiin Ajotaito II ?

Ajotaito II järjestetään hitaassa ryhmässä, koko ryhmä ei osallistu Ajotaito II kurssiin jolle otetaan maks 10 osallustujaa.

Veistos sanoi:
Moro!
Jos en saa sunnuntaille enää nopeeseen lippua ja Nox ei ota niin mulle kelpaa lippu keskinopeeseenkin. Olisihan tuo mulle kuitenkin vuoden ensimmäinen ratapäivä. Jos sitä älyäisi sitten ottaa vähän rauhallisemmin samalla?! :)-:p
Sainkin lauantaille lipun +vapaata töistä, joten en enää tarvitse lippua sunnuntaille. :jippikaijee:

Veistos sanoi:
Sainkin lauantaille lipun +vapaata töistä, joten enää tarvitse lippua sunnuntaille. :jippikaijee:

No höh. Luulin jo että tuut kirittää keskinopeeseen meikän uusille sekuntti luvuille.

marko.fzs sanoi:
No höh. Luulin jo että tuut kirittää keskinopeeseen meikän uusille sekuntti luvuille.
No liekö musta olisi ollut niin paljon kiritysapua vuoden ekana ratapäivänä. :;): Vieläkö vanha sotaratsu laukkaa vai oletko vaihtanut peliä uudempaan? :orgmp2:

Veistos sanoi:
No liekö musta olisi ollut niin paljon kiritysapua vuoden ekana ratapäivänä. :;): Vieläkö vanha sotaratsu laukkaa vai oletko vaihtanut peliä uudempaan? :orgmp2:

Vanhalla mennään, tosin tuntuu ihan uudelta kun vaihtelin tappien ja tangon paikkaa. Kyllä mä sen vaihdan heti kun tulee parempi vastaan :D

Kai sitä pitää itsekin yrittää saada ajot molemmille päiville, kun kauppa nousee taas ylös ja sitä kautta sitten myös tarvetta pe-su majoitukselle.

S^Hansu sanoi:
Mukana ehkä jopa yön yli. Melkosta. Kahtellaan josko johonki majottuis.
Meinaat olla oikein laiskana etkä viitsi ajaa aamusta paikalle, itse ajelen kyllä paikalle.
Saa kattoa mahtaako kaupasta irrota enää lippuja maanantaina kuuden nurkilla, jollei niin pitää kyttäillä peruutuspaikkoja.

La-su kaipaisin jotain majoitusta....

edit: majoitus saatu

Back