Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Keskity jatkossa vaan 100% omaan ajoon. Kaikki normaalista poikkeava aiheuttaa varsinkin nopeassa ryhmässä vaaratilanteita, kun marginaalit on pienempiä. Ja jos tuossa ryhmässä sua nopeempi ei pääse ohi, on se lähinnä hänen ongelmansa. Ajakoon sitten vaikka varikon kautta.Kikseri kuski on pahoillaan jos olin radan tukkona tuolloin lauantaina. Ekaa kertaa Nopea ryhmässä. Pyrin kyllä katsomaan Pit Lanella ettei kenenkään tarvi lähteä mun perään radalla vaan annoin muiden mennä ensin. Radalla jos kuulin vaan että joku on lähellä takana niin en avannut kaasua täysillä mutkan jälkeen jotta toinen pääsi helpommin ohi suoralla. Sunnuntaina ajot jäi käytännössä väliin kokonaan kun jo eka setillä takanen kului loppuun ja pito oli olematon. En vaan noviisina tajunnut kun muutaman yrittämän jälkeen..
katso liitettä 29697![]()
Juurikin noin. Itselleni jäi sunnuntailta nopeasta ryhmästä mieleen tapaus, jossa ajoin aivan yhden pyörän perässä useita kierroksia. En ollut yhtään häntä nopeampi mutta hän ehkä luuli niin, koska roikuin aivan siinä kannassa monen kierroksen ajan. Sitten yllättäen heti nelosmutkan jälkeen hän helppasi kaasusta pysyen edelleen ajolinjalla. Ajatuksensa oli varmaan päästää minut ohi mutta oikeasti pelästyin ihan h...sti että nyt osuu koska tuo tuli täytenä yllätyksenä ja olin aivan hänen takapyörässään kiinni jo ennen mutkaa. Onneksi tällä kertaa ehdin kuitenkin väistää ja pahemmalta vältyttiin mutta ei tällaisia enää, kiitos.Keskity jatkossa vaan 100% omaan ajoon. Kaikki normaalista poikkeava aiheuttaa varsinkin nopeassa ryhmässä vaaratilanteita, kun marginaalit on pienempiä. Ja jos tuossa ryhmässä sua nopeempi ei pääse ohi, on se lähinnä hänen ongelmansa. Ajakoon sitten vaikka varikon kautta.