wbaum sanoi:onko tänne joku ajamassa oulusta? Pitäisi saada yhdet renkaanlämmittimet paikalle.
Mulla on yhdet käyttämättömät saat lainaan jos et Oulusta saa. Voin ottaa mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wbaum sanoi:onko tänne joku ajamassa oulusta? Pitäisi saada yhdet renkaanlämmittimet paikalle.
Kiitti, mutta siis mulla on ylijäämä lämppäreitä ja Alastarolla alijäämä niin koitan tasoittaa tilannetta täältä päin.siki sanoi:Mulla on yhdet käyttämättömät saat lainaan jos et Oulusta saa. Voin ottaa mukaan.
wbaum sanoi:Kiitti, mutta siis mulla on ylijäämä lämppäreitä ja Alastarolla alijäämä niin koitan tasoittaa tilannetta täältä päin.![]()
Laitoin tekstarin, voin hoitaa ton.Järbbä sanoi:Annetaan huomiselle liputusvuoro klo 14-16 (Portti). Pyörä ei ajokuntoinen, joten ei viitsisi paikalle vaivautua. Voin maksaa jopa pienen korvauksen jos joku ottaa.
Nolla4nolla 5715785
jjuselius sanoi:Pakko heittää kysymys järjestävälle taholle, miksi käytetään edelleen tätä vanhaa poistumistietä, kun se tuntuu aiheuttavan jatkuvasi ongelmia, kuten tänäänkin ajajakokouksessa kävi ilmi. Kaikki muut käyttää nykyään sitä uutta poitumistietä välttääkseen sen risteävän liikenteen.
jjuselius sanoi:Pakko heittää kysymys järjestävälle taholle, miksi käytetään edelleen tätä vanhaa poistumistietä, kun se tuntuu aiheuttavan jatkuvasi ongelmia, kuten tänäänkin ajajakokouksessa kävi ilmi. Kaikki muut käyttää nykyään sitä uutta poitumistietä välttääkseen sen risteävän liikenteen.