• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 20.8-21.8.2022 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wbaum sanoi:
onko tänne joku ajamassa oulusta? Pitäisi saada yhdet renkaanlämmittimet paikalle.

Mulla on yhdet käyttämättömät saat lainaan jos et Oulusta saa. Voin ottaa mukaan.

siki sanoi:
Mulla on yhdet käyttämättömät saat lainaan jos et Oulusta saa. Voin ottaa mukaan.
Kiitti, mutta siis mulla on ylijäämä lämppäreitä ja Alastarolla alijäämä niin koitan tasoittaa tilannetta täältä päin. :D

wbaum sanoi:
Kiitti, mutta siis mulla on ylijäämä lämppäreitä ja Alastarolla alijäämä niin koitan tasoittaa tilannetta täältä päin. :D

Ok. Tämä selvä.

Sattuisko kellään olla myynnissä Lauantaille lippua nopeeseen taikka liputusvuoro, jota ei itse pääse suorittamaan?

yhteyttä saa nollaneljänolla8107024

Sen verran jäi hampaan koloon viime reissulta, että yritän ehtiä lauantaina taas radan varteen koko päiväksi kameran kanssa :grin: Snnuntai on sen verran sateisen olonen, et sen skippaan...

Muistakaa hymyillä :orgmp: (no eikä..yritän maastoutua, ettette häiriinny :;): )

Sunnuntaille jäsenhintainen lippu keskinopeeseen tarjolla.
O4o1907237/Janne

Myyty:respect:

Vielä on sunnuntaille yksi jäsenhintainen keskinopean lippu tarjolla! Jos et ole jäsen niin erotuksen voi maksaa ratajärkkäreille.

Moro,

Kokeillaanpa onnea, eli jos jollain on keskihitaan lippua ylimääräisenä lauantaille, voi heittää yvtä.

Moi,

Onko kukaan menossa pk-seudulta Alastarolla la-su ajoihin, peräkärryllä? Mahtuisko yks Yamaha r6 mukaan? Voisin osallistua matkakustannuksiin.

p. 045 88 64 755

Annetaan huomiselle liputusvuoro klo 14-16 (Portti). Pyörä ei ajokuntoinen, joten ei viitsisi paikalle vaivautua. Voin maksaa jopa pienen korvauksen jos joku ottaa.

E: puhelinnumero korjattu Nolla4nolla 5715875

Pakko heittää kysymys järjestävälle taholle, miksi käytetään edelleen tätä vanhaa poistumistietä, kun se tuntuu aiheuttavan jatkuvasi ongelmia, kuten tänäänkin ajajakokouksessa kävi ilmi. Kaikki muut käyttää nykyään sitä uutta poitumistietä välttääkseen sen risteävän liikenteen.

Järbbä sanoi:
Annetaan huomiselle liputusvuoro klo 14-16 (Portti). Pyörä ei ajokuntoinen, joten ei viitsisi paikalle vaivautua. Voin maksaa jopa pienen korvauksen jos joku ottaa.

Nolla4nolla 5715785
Laitoin tekstarin, voin hoitaa ton.

E: puhelinnumero ei ollu oikein?

jjuselius sanoi:
Pakko heittää kysymys järjestävälle taholle, miksi käytetään edelleen tätä vanhaa poistumistietä, kun se tuntuu aiheuttavan jatkuvasi ongelmia, kuten tänäänkin ajajakokouksessa kävi ilmi. Kaikki muut käyttää nykyään sitä uutta poitumistietä välttääkseen sen risteävän liikenteen.

Sitä tässä on ihmetellyt moni muukin, ihan älytön järjestely, kun turvallisempikin järjesely olisi saatavilla.

jjuselius sanoi:

Arvaan, että radan saa ruutulipulta tyhjäksi nopeammin. Vahdin toiminnasta sitten enimmäkseen kiinni, ettei kolise.

(En ole järkkäri)

Back