Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NOx sanoi:Kello 12.40 (tähän laitoin näkyville mutkien nimityksiä yms.)
Dege sanoi:Silloin ei tullut minkäänlaista noottia tekemisistä radalla nopeassa ryhmässä, taisin vain ilmoittautumisen yhteydessä sanoa että ottavat pois radalta minut jos ei vauhtini miellytä nopeita kuskeja.
wanico sanoi:Voisiko syynä olla se että tuossa viime vuoden vedossa tuli aika harvakseltaan niitä kamikaze ohituksia?
Siksi olen absoluuttinen neliryhmän kannattaja, että siellä on aina saman kaliiberin jäppiset samaan aikaan kehässä. Tällöin he myös kunnioittavat toisiaan ja kaikki turhat perseilyt jää tekemättä.
Dege sanoi:Taisin muuten haluta nopeaan ryhmään silloin kun näin ettei osallistujia listalla kauheasti ollut ryhmässä ja ajattelin että tilaa oli paremmin ajella.
Dege sanoi:Näin varmaan on . Tosiaan ohitettavia ei tosiaan ollut olin vain ohitettavana ja ei noita pyöriäkään paljon radalla samaan aikaan ollut. Taisin muuten haluta nopeaan ryhmään silloin kun näin ettei osallistujia listalla kauheasti ollut ryhmässä ja ajattelin että tilaa oli paremmin ajella . Kyllä tuo neliryhmä on minunkin mielestä paras kaikille osallistujille radalla.
turunsussu sanoi:Tumma, nuorehko nainen myi sunnuntaina .ORG t-paitoja pakun perästä siinä varikkoalueella. Unohdin nimimerkin, mikähän se olisi, kiitos?
turunsussu sanoi:Tumma, nuorehko nainen myi sunnuntaina .ORG t-paitoja pakun perästä siinä varikkoalueella. Unohdin nimimerkin, mikähän se olisi, kiitos?
jlik sanoi:Vaikken päässytkään kesäpäiville niin olen pohdiskellu mistä noita Orgin T-paitoja vois oikein ostaa.
Nitrous sanoi:Kunhan toi kauppa saatas toimivaan kuosiin ne tulee sinne, mutta tällä hetkellä tilanne taitaa olla se, että vain tapahtumien yhteydessä noita on kaupan.
Hienon näköstä menoa, keltasella lipulla tuli ahnehdittua kanttarin yli, kiitos hidastuksestaNOx sanoi:Kello 12.40 (tähän laitoin näkyville mutkien nimityksiä yms.)