• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 12.8.- 13.8.2023 (La-Su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonezi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyselen pyörälle kyytiä maksua vastaan sunnuntaille Alastarosta Pk-seudulle.
Asun itse Tuusulassa, joten olisiko radalta tulossa ketään esim. Keski-Uusimaalle päin?
Pari reissua nyt vetänyt pyörällä radalle ja sunnuntai-iltana pois.
Kotiin päin ajo väsyneenä on ollut sen verran rankkaa, että ajattelin kysäistä, josko täältä joltain löytyisi autosta/kärrystä tilaa yhdelle Suzuki SV 650 S:lle.
#safetyfirst

EDIT: Pyörän kyytiasia ratkaistu. Kiitos kaikille viestiä laittaneille <3

Jonezi sanoi:
Päivien aikataulut:

Lauantai

08:45-09:29 Ilmoittautuminen
09:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
10:00 Ajot alkaa
11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
19:20 Ajot päättyy

Ehtiikö jälkimmäisen kuljettajakokouksen käymällä keskihitaan klo 12 settiin jo ajamaan? Helsingistä aamulla tullessa ei tarvitsisi herätä niin tajuttoman aikaisin, ja jäisi vain yksi setti (10:40) aamusta väliin. Ilmoittautumiset yms toki hoidettuna ennen kokousta.

greatLeo sanoi:
Ehtiikö jälkimmäisen kuljettajakokouksen käymällä keskihitaan klo 12 settiin jo ajamaan? Helsingistä aamulla tullessa ei tarvitsisi herätä niin tajuttoman aikaisin, ja jäisi vain yksi setti (10:40) aamusta väliin. Ilmoittautumiset yms toki hoidettuna ennen kokousta.

On ainakin ennen kerennyt hyvin jo sille 11.40 keskinopeen setille (olettaen että kaikki järkkärit ei oo radalla just silloin 11.30 nopean ryhmän setillä), joten 12.00 ei pitäisi olla ongelma :D

greatLeo sanoi:

Hyvin kerkee.

Järkkärit tosiaan voi olla setillä, mutta kyllä 12 mennessä kerkee.

IhQda sanoi:
On ainakin ennen kerennyt hyvin jo sille 11.40 keskinopeen setille (olettaen että kaikki järkkärit ei oo radalla just silloin 11.30 nopean ryhmän setillä), joten 12.00 ei pitäisi olla ongelma :D

Jonezi sanoi:
Hyvin kerkee.

Järkkärit tosiaan voi olla setillä, mutta kyllä 12 mennessä kerkee.

Kiitoksia vastauksista, pitääpä siis tulla la/su vähän myöhemmin ja toivottavasti pirteämpänä paikalle! :D

Sain kuin sainkin pyörän nippuun niin pääsee taas ajamaan. Jos jollakin on ylimääräisenä lippuvuoroja la-su niin voin ottaa vastaan:thumbsup:

Olis mökkimajoitusta tarjolla pe-su meidän kanssa ihan radan viereltä. Jaetaan tuo 282e majoittujien kesken. Eli jos löytyy yksi kiinnostunut niin 94e tai jos kaks niin 70.5e jne. (Mukana yksi taapero joka vällillä heräilee öisin). Laita yksityisviestiä jos kiinnostaa.

Tarjolla olisi AT3 12.8. ja jäsenhintaiset liput keskihitaaseen 12.8. ja 13.8.
Ensin myydään AT3.

Vielä ois yks lippu Lauantain hitaaseen etsinnässä.

Laittakaa yksityisviestiä jos löytyy!

Viimeksi muokattu:
Myydään jäsenhintainen keskihitaan lippu lauantaille 12.8, pistä yv:tä

Lähetetty minun SM-A528B laitteesta Tapatalkilla

Onkohan lauantaille vielä keskihitaaseen miten paljon lippuja tähellä? Mietin vaan että kannattaako kovin pitkään enää kyttäillä lippuvuoroa vai pitääkö vaan laittaa kättä taskuun ja ostaa lippu:no:

Uju sanoi:
Myydään jäsenhintainen keskihitaan lippu lauantaille 12.8, pistä yv:tä

Tämä myyty

Ostetaan Alastaroon lauantaille 12.8. keskinopea jäsenhintainen lippu. laita mieluiten tekstari nolnelnol 354 61kasi4

Edit: lippu löytyi.

Myydään/vaihdetaan seuraavia lippuja jäsenhintaan pyörän teknisten luotettavuusongelmien takia:
-la 12.8. keskinopean ryhmän lippu (tämän voisin mielellään vaihtaa keskihitaan lippuun)
-la 12.8. AT4 lippu (elibjuurikin tuohon keskinopeaan ryhmään)-MYYTY-
-su 13.8. Keskinopean ryhmän lippu -MYYTY-

Olen ainakin la itse paikan päällä matkalehmällä.

Edit: nol5nol5458421, whatsapp paras.

Back