-Jukkis-
Tekomulkqvisti
Voitaisko me kaikki saada eka liputusvuoro?shyhander sanoi:Ei sitte, lähen autolla. Voisinko saada jonkun alkupäivän liputuksen niin kerkee tekeen jotain tai hakeen mopon jon keli paranee...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voitaisko me kaikki saada eka liputusvuoro?shyhander sanoi:Ei sitte, lähen autolla. Voisinko saada jonkun alkupäivän liputuksen niin kerkee tekeen jotain tai hakeen mopon jon keli paranee...

-Jukkis- sanoi:Voitaisko me kaikki saada eka liputusvuoro?![]()
niinpniinpä...Goofy S sanoi:Toistaiseksi ajan tappamista mökissä.
Mutta usko on kova, parin tunnin päästä ajetaan.
GuessWho sanoi:Ei mitään hätää. Lauantaina pääsette jo kuuden jälkeen illalla ajamaan
http://www.yr.no/sted/Finland/Västra_Finland/Loimaa/
Goofy S sanoi:Nyt hiljaa siellä takarivissä!
GuessWho sanoi:Pitääks tässä ostaa ratapeli takas ihan vaan siks että aina ku me ollaan radalla ni on vähintään +28 astetta ?

GuessWho sanoi:Pitääks tässä ostaa ratapeli takas ihan vaan siks että aina ku me ollaan radalla ni on vähintään +28 astetta ?
HurR1cane sanoi:Lahjoitetaan hitaan ajoryhmän liputusvuoro pe 13.6, nopein hep voittaa. Yv:llä tai soitto/txt p. xx xx xx
Jos ei lippu mene tänään klo 20 mennessä, niin lähden sitten itse paikan päälle.JMH sanoi:No mitä vittua? Nythän sä voisit vetää sillä kiulullas pitkin kiihdytyssuoraa.

Maanantaina tarttee mopon kuitenkin, kun Kallio racing kutsuu
Mä oon tulossa vielä alkuperäisen suunnitelman mukaan testaamaan uutta sadeasua eli 6.45 Shellillä! Ennusteiden mukaan klo. 12 aikoihin vois olla jopa parin tunnin Poutanen jaksoKnaku sanoi:Mites täältä PKS:ltä, onko huomenna muita, jotka ovat tulossa Lahnuksen Shelliltä? Itse ajan joka tapauksessa, mutta en turhaan tuu Lahnukselle, jos ajelen yksin. Lippuvuoro on lippuvuoro. Onneks päivän päätteeksi pääsee landelle, voi laittaa saunan päälle ja juoda bisseäMaanantaina tarttee mopon kuitenkin, kun Kallio racing kutsuu
![]()

Boom Driver sanoi:Mä oon tulossa vielä alkuperäisen suunnitelman mukaan testaamaan uutta sadeasua eli 6.45 Shellillä! Ennusteiden mukaan klo. 12 aikoihin vois olla jopa parin tunnin Poutanen jakso![]()
Knaku sanoi:Mä tuun hyvissä ajoin ennen 6:45:ttä heräämään kupillisella tai kahdella kahvia. Google antoi ajoajaksi 2h22min ja Tyre hieman mutkaisempaa reittiä 2:37. Mutta ei taida mutkat houkutella vaan mennäänö melko suoraan reittiä Lahnus-Vihti-Pusula-Somero-Loimaa-rata? VT2:sta ei aja kun ihan helvetillisessä kiireessä...
Tuolla meidän aikataululla ehditään hyvin tankkaamaan ja ilmoittautumaan. Ruuhkaa ei taida "kisatoimistossa" olla