• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 12.6.2014 - 13.6.2014 (to-pe)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shyhander sanoi:
Ei sitte, lähen autolla. Voisinko saada jonkun alkupäivän liputuksen niin kerkee tekeen jotain tai hakeen mopon jon keli paranee...
Voitaisko me kaikki saada eka liputusvuoro? :grin:

Näyttäis, että parin tunnin päästä siellä ajetaan, jos ei tule lisää vettä.

Toistaiseksi ajan tappamista mökissä.
Mutta usko on kova, parin tunnin päästä ajetaan.

GuessWho sanoi:
Pitääks tässä ostaa ratapeli takas ihan vaan siks että aina ku me ollaan radalla ni on vähintään +28 astetta ?

No mitä vittua? Nythän sä voisit vetää sillä kiulullas pitkin kiihdytyssuoraa.

HurR1cane sanoi:
Lahjoitetaan hitaan ajoryhmän liputusvuoro pe 13.6, nopein hep voittaa. Yv:llä tai soitto/txt p. xx xx xx

Vielä löytyy, huomenna paistaa aurinko!! :jpstyle: Jos ei lippu mene tänään klo 20 mennessä, niin lähden sitten itse paikan päälle.

JMH sanoi:
No mitä vittua? Nythän sä voisit vetää sillä kiulullas pitkin kiihdytyssuoraa.

*Huutonaurua* Arvuuttaja yhdistää veneilyn ja ratapäivät täysin uudella tavalla. :D

Eipä taida auttaa vaikka kuinka vatkais ja esittäis anti-sadetanssia. Kaikki 4 eri ennustetta sanoo, että huomenna sataa. Miten paljon, niin se jää nähtäväksi...:pissed:

Mites täältä PKS:ltä, onko huomenna muita, jotka ovat tulossa Lahnuksen Shelliltä? Itse ajan joka tapauksessa, mutta en turhaan tuu Lahnukselle, jos ajelen yksin. Lippuvuoro on lippuvuoro. Onneks päivän päätteeksi pääsee landelle, voi laittaa saunan päälle ja juoda bisseä :bisseä: Maanantaina tarttee mopon kuitenkin, kun Kallio racing kutsuu:jippikaijee:

Knaku sanoi:
Mites täältä PKS:ltä, onko huomenna muita, jotka ovat tulossa Lahnuksen Shelliltä? Itse ajan joka tapauksessa, mutta en turhaan tuu Lahnukselle, jos ajelen yksin. Lippuvuoro on lippuvuoro. Onneks päivän päätteeksi pääsee landelle, voi laittaa saunan päälle ja juoda bisseä :bisseä: Maanantaina tarttee mopon kuitenkin, kun Kallio racing kutsuu:jippikaijee:
Mä oon tulossa vielä alkuperäisen suunnitelman mukaan testaamaan uutta sadeasua eli 6.45 Shellillä! Ennusteiden mukaan klo. 12 aikoihin vois olla jopa parin tunnin Poutanen jakso :O

Boom Driver sanoi:
Mä oon tulossa vielä alkuperäisen suunnitelman mukaan testaamaan uutta sadeasua eli 6.45 Shellillä! Ennusteiden mukaan klo. 12 aikoihin vois olla jopa parin tunnin Poutanen jakso :O

Mä tuun hyvissä ajoin ennen 6:45:ttä heräämään kupillisella tai kahdella kahvia. Google antoi ajoajaksi 2h22min ja Tyre hieman mutkaisempaa reittiä 2:37. Mutta ei taida mutkat houkutella vaan mennäänö melko suoraan reittiä Lahnus-Vihti-Pusula-Somero-Loimaa-rata? VT2:sta ei aja kun ihan helvetillisessä kiireessä...

Tuolla meidän aikataululla ehditään hyvin tankkaamaan ja ilmoittautumaan. Ruuhkaa ei taida "kisatoimistossa" olla

Kiitos vielä tätäkin kautta ajotaito II kouluttajille, kivoja tipsejä tuli kesä jutailuihin.
Seuraava ratapäivä ehkä vähän kuivemmissa olosuhteissa.:)

Knaku sanoi:
Mä tuun hyvissä ajoin ennen 6:45:ttä heräämään kupillisella tai kahdella kahvia. Google antoi ajoajaksi 2h22min ja Tyre hieman mutkaisempaa reittiä 2:37. Mutta ei taida mutkat houkutella vaan mennäänö melko suoraan reittiä Lahnus-Vihti-Pusula-Somero-Loimaa-rata? VT2:sta ei aja kun ihan helvetillisessä kiireessä...

Tuolla meidän aikataululla ehditään hyvin tankkaamaan ja ilmoittautumaan. Ruuhkaa ei taida "kisatoimistossa" olla

Joo kyllä mäkin ilmestyn letkan jatkoks aamulla! Ja ei VT2:sta...

Perjantain liputusvuorot:

[TABLE="width: 429"]
[TR]
[TD]klo[/TD]
[TD]Portti[/TD]
[TD]Lippu1[/TD]
[TD]Lippu2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]pena1[/TD]
[TD]scuuba[/TD]