Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lahnus sopii. Mihin kellonaikaan ois lähtö? En oo ite käyny alastarolla niin ei oo kovin tarkkaa hajua paljon matkaan pitäisi varata aikaa.MyRa sanoi:Mä oon ainakin tulossa perjantaina samalta suunnalta. Olisko yhteislähtö Lahnuksen Shelliltä?
Boom Driver sanoi:Lahnus sopii. Mihin kellonaikaan ois lähtö? En oo ite käyny alastarolla niin ei oo kovin tarkkaa hajua paljon matkaan pitäisi varata aikaa.
Mikä bensis on lähimpänä rataa kun tulee pk- seudun suunnalta?
Goofy S sanoi:Majoituspaikkoja on vielä vapaana.
Ke-pe Alastaron UAn mökissä, hinta ke-pe yhteensä n. 30€/hlö, sis liinavaatteet.
http://www.aua.fi/etusivu/vuokraamokki
Yyveellä nopeat syö hitaat.
HurR1cane sanoi:Lahjoitetaan hitaan ajoryhmän liputusvuoro pe 13.6, nopein vie. Ei jäsen joutunee maksamaan erotuksen yhdistykselle. Yv:llä tai soitto/txt p. 0 4 oo 6 o5 51 8
NN_542 sanoi:voi visva toi sää... viime viikolla oli vielä siedettävän oloinen. täytyy todella harkita lähtöä![]()

Knaku sanoi:Loimaalla kannattaa tankata. On lähin. En muista paljonko aikaa pitää varata, mut jos katsoo viime vuoden ratapäivien ilmoituksia, niin SAM66 veti meidän letkan tuonne ja lähtö taisi olla 07:00 (?).
Mä päivitän tähän, jos löydän...
Eli 6:30-6:45 oli viesteissä ehdotettu lähtöaika. Varmaan kannattaa noihin aikoihin starttailla. Eipä tuu sitten kiirus teippailla tai missata ajajakokousta...
Knaku sanoi:Loimaalla kannattaa tankata. On lähin.
Boom Driver sanoi:Jos sit 06:45 ois lähtö lahnuksen shelliltä. Onko MyRa vielä tulossa kanssa samaa matkaa?
Tietty jos perjantaina näyttää siltä että vettä tulee kaatamalla koko päivä niin varmaan pitää itsekkin harkita viittiikö turhaan lähtee alastarolle asti istuskelemaan![]()
Knaku sanoi:Mä ajan joka tapauksessa, koska olen varannut lippuvuoron. Jos ette lähde, niin laittakaa viestiä etten turhaan odottele...
Radalle mennään, satoi tai paistoi.
Pitää harkita ihan tosissaan, että mitä tuon kanssa tekee. Somerolle ajattelin siirtyä jo keskiviikkoiltana ja siitä sitten seurata säätä ja mahdollisesti torstaiaamuna Alastarolle.pena1 sanoi:Annetaan 12.6. ja 13.6 liputusvuoro.
saippua sanoi:osaako kukaan sanoa mitä toi sateinen keli merkitsee? kuinka kova tihrutus saa olla että radalle ylipäätään pääsee?
entäs miten ajotaito II, vaikuttaako sade siihen mitenkään?
tarkotus olis että torstaina ekaa kertaa radalle, ja olis kiva tietää onko tuonne järkeä lähteä kun sääennusteet lupaa kunnon monsuunikelejä
saippua sanoi:osaako kukaan sanoa mitä toi sateinen keli merkitsee? kuinka kova tihrutus saa olla että radalle ylipäätään pääsee?
entäs miten ajotaito II, vaikuttaako sade siihen mitenkään?
tarkotus olis että torstaina ekaa kertaa radalle, ja olis kiva tietää onko tuonne järkeä lähteä kun sääennusteet lupaa kunnon monsuunikelejä
pena1 sanoi:Annetaan 12.6. ja 13.6 liputusvuoro.
vertzu sanoi:Helpottaa vähän menekkiä, jos kerrot, että mihin ryhmään nämä liputusvuorot on menossa.