• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 12.6.2014 - 13.6.2014 (to-pe)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vertzu

Ratavastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Rata ja koulutus
Motorg ry järjestää ajoharjoittelutapahtuman Alastarossa torstaina 12.6.2014 klo 10 - 20 ja perjantaina 13.6.2014 klo 10 - 20. Katso sijainti kartalla.

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 50 €, muut 65 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 80 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Ratapäivien toimitusehtoihin voi tutustua täältä.

Sekä torstai että perjantai tullaan ajamaan neljässä ryhmässä nopeuserojen tasoittamiseksi ja tämän vuoksi ratapäivää on jatkettu klo 20.00 asti!

Päivien aikataulut:

Torstai
[TABLE="width: 700"]
[TR]
[TD]09:00-09:29[/TD]
[TD]Ilmoittautuminen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]09:30[/TD]
[TD]Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10:00[/TD]
[TD]Ajot alkaa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11:30[/TD]
[TD]Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]20:00[/TD]
[TD]Ajot päättyy[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Perjantai
[TABLE="width: 700"]
[TR]
[TD]09:00-09:29[/TD]
[TD]Ilmoittautuminen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]09:30[/TD]
[TD]Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10:00[/TD]
[TD]Ajot alkaa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11:30[/TD]
[TD]Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]20:00[/TD]
[TD]Ajot päättyy[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

MotOrg ry:n ratapäivien säännöt löydät täältä.

Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille on torstaina tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

Lisätietoa rataharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ratapäiväinfosta.

Tervetuloa MotOrg ry:n ratapäiville!
Motorg ry:n ratacrew

motorg-trailer-bar.png

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin, tänne oli vielä Ajotaito II:een lippuja jäljellä ja sain omani hankittua, ekaa kertaa ihan oikealle radalle :paikallatuulee: Huomenna saakin sitten hivutella lomalappuja esimiehelle..

Myyty

Myyn jäsenhintaisen hitaan ryhmän vuoron perjantaille (13.6.).

Kiitos Martille!

Sama homma kuin yllä, eli olisi kaupan yksi jäsenhintainen hitaan ryhmän lippu perjantaille 13.6.

Edit: Myyty nimimerkille -Jarppa-.

Piruvie, kun ei työt anna millään periksi, suunnaton molo otsassa kun ei pääse paikalle. Pitäkää te sitten kaikkien muiden työuhrien puolesta kivvaaaa! :orgmp:

Sori, tais mennä lievästi offtopicin puolelle.

Liputusvuoro Pe 13.6. Alastaro;
Keskihidas ryhmä; á 1.00 e, Annetaanilmaiseksinopeimmalle.

MyRa kerkes.

Perjantaina?
Tarkoittanet keskiviikkoa?

Sori, unohtakaa äskeinen.
Oon ite menossa jo ke ja hölmöyttäni ihmettelin perjantain lähtöä... :)-

Boom Driver sanoi:
Onkos kukaan lähdössä perjantaina ajelemaan alastarolle Espoo/Helsinki suunnalta?

Mä oon ainakin tulossa perjantaina samalta suunnalta. Olisko yhteislähtö Lahnuksen Shelliltä?

MyRa sanoi:
Mä oon ainakin tulossa perjantaina samalta suunnalta. Olisko yhteislähtö Lahnuksen Shelliltä?

Täältä letkaan vielä yks ! Laittakaa vaan lähtöaikaa, niin tuun mukaan...

Back