Mulla 
MyRa sanoi:Noniin mahtavaa, kiitoksia.
Kenelläs oli suurin tarve päästä eroon keskiviikon liputusvuorostaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MyRa sanoi:Noniin mahtavaa, kiitoksia.
Kenelläs oli suurin tarve päästä eroon keskiviikon liputusvuorostaan?
Sippe sanoi:Katsoin kaupasta altterillani (koska tällä tunnuksella ei edelleenkään pääse kauppaan) niin nämä kyseiset päivät eivät löydy sieltä enää lainkaan, tarkoituksellista?
Nyt jopa kauppa antaa virhe ilmon, eli mahdollisesti edistystä pelkkään valkoiseen ruutuun.
EntityMetadataWrapperException: Unable to get the data property commerce_total as the parent data structure is not set. funktiossa EntityStructureWrapper->getPropertyValue() (rivi 442 tiedostossa /var/www/html/sites/all/modules/contrib/entity/includes/entity.wrapper.inc).
tate66 sanoi:Olisiko siitä kyse ettei ole enää kaupassa kun aikaa on niin vähän tapahtumaan, kattelin samaa aiemmin ettei ollut enää kaupassa ke-to Alastaroa tälle viikolle.
Virheilmoituksia ei tullut minulla vastaan.

Sippe sanoi:Katsoin kaupasta altterillani (koska tällä tunnuksella ei edelleenkään pääse kauppaan) niin nämä kyseiset päivät eivät löydy sieltä enää lainkaan, tarkoituksellista?
Nyt jopa kauppa antaa virhe ilmon, eli mahdollisesti edistystä pelkkään valkoiseen ruutuun.
pupu sanoi:Nämä Alastaron päivät suljettu jo kaupassa.
Ratapäivät yleensä poistetaan kaupasta muutama päivä ennen tapahtumaa, paikanpäältä voi ostaa lipun/lippuja.
mattimis sanoi:Onko paikanpäältä saatavilla lippuja keskihitaaseen ryhmään? Onko paikanpäältä saatavilla ajotaito2 kurssia?
mattimis sanoi:Onko paikanpäältä saatavilla lippuja keskihitaaseen ryhmään? Onko paikanpäältä saatavilla ajotaito2 kurssia?
MyRa sanoi:Ok, otan liputusvuoron vastaan mielelläni![]()
finn sanoi:Pyytäisin järjestäjiä kiinnittämään huomiota "ohituksiin" varsinkin hitaissa ja keskiryhmässä. Näissä ryhmissä kovin eritasoisia kuljettajia. Olin sunnuntaina muoviluodin keskiryhmässä ja muutaman kerran aivan turhaan ajettiin liian läheltä ja turvamarginaaleista piittaamatta ohi.
Lyhyellä varikkokäynnin läpiajolla kun ohitusongelman pystyy hoitamaan.![]()
finn sanoi:Pyytäisin järjestäjiä kiinnittämään huomiota "ohituksiin" varsinkin hitaissa ja keskiryhmässä. Näissä ryhmissä kovin eritasoisia kuljettajia. Olin sunnuntaina muoviluodin keskiryhmässä ja muutaman kerran aivan turhaan ajettiin liian läheltä ja turvamarginaaleista piittaamatta ohi.
Lyhyellä varikkokäynnin läpiajolla kun ohitusongelman pystyy hoitamaan.![]()
Coo sanoi:Ajelin samassa ryhmässä enkä itse törmännyt tällä keraa riskiohituksiin enkä myöskään toivoakseni ollut sellaisia aiheuttamassa. Tällä en sano, että siellä ei moisia ollut enkä eikä etteikö niitä pitäisi karsia.
Itselleni osui enemmän silmään, ja on merkittävä tekijä tietenkin ohitusten määrässä, vauhtierot ryhmässä. Tämä luonnollisesti korostuu kolmijakoisena päivänä erityisesti keskiryhmässä ja varsinkin, jos kuskeja on molemmista ääripäistä. En muista nähneeni Muoviluodilla mitään virallisia aikarajoja ryhmiin, mutta noudattaen Orgin aikarajoja kolmijakoiseen Alastarossa aikojen pitäisi olla 1.32-1.45 välissä. Nyt siellä meni esim. yksi isompi ryhmä n. 1.45 aikoja ja ohitti siltikin muutaman hitaamman kohtuullisen nopeasti. Mikäli kuskin oikein tunnistin tuo ryhmä ohitti myös sinutkin, joten ellei kohdallasi ollut yksittäinen hitaampi kierros, olisit saattanut ehkä päästä parempaan omaan rytmiin hitaassa ryhmässä. Tiedät toki itse vauhtitasosi paremmin. Edelleen nopeuserot eivät sinällään tietenkään oikeuta riskiohituksiin, mutta tilanteita vain tulee enemmän, jos vauhtieroja syntyy.