• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 10.6 - 11.6.2015 (ke-to)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wanico sanoi:
Nyt kun sain luvan hoitaa nuo Grandin lippuvuorot,

ni vapautui myyntiin yks paikka keskihitaassa.

10.6 ke

privalla tai phonella tavoittaa:

04oo391819

Vielä löytyy 30€

Tai ajanotto mokkula racechronoon.

wanico sanoi:
Vielä löytyy 30€

Tai ajanotto mokkula racechronoon.

Lippu meni ja mokkula tuli.

Seuraavaks voisi hakea vaikka M/L tupla D lukollista kypärää. Valkomusta olis ykkösfavorit, mutta kaikki käy kunhan on halpa. Niin ja edelleen on hakusessa tuo kyyti varanakille Alastaron suuntaan.

Myydään keskinopean lippu keskiviikolle 10.6. á 50 €.

YV tai O44 34II8I8.

Itse asiassa myyn molempien päivien (ke-to) jäsenhintaiset liput hitaaseen ryhmään à 50,-.

Laitapa yv:tä.

--------------------------------

MOLEMMAT MYYTY!!

suzukai sanoi:
Duunikuvioiden muuttumisen takia myydään 10.6 lippu hitaaseen ryhmään 50 eurolla. Jos et ole jäsen niin hinta on silloin 15 euroa enemmän.

Lisäksi olin ilmoittautunut ajotaito 2.

Privalla tavoittaa.

Edit: hintaa tiputettu.

Koska markkinat eivät vedä, niin myydään sitten hinnalla. 40 euroa jäsenen hinta.

MYYTY!

Viimeksi muokattu:
keskiviikolle 10.6 aurinkoista päivää luvassa. :D:cruising:

marko.fzs sanoi:
10.6 Keskinopean liputusvuoro tarjolla. Yv:llä tavoittaa :)

Nyt on mahis ruveta tienaamaan. Maksetaan 10€ sille joka hoitaa minun lippuvuoron. :thumbup:

marko.fzs sanoi:
Nyt on mahis ruveta tienaamaan. Maksetaan 10€ sille joka hoitaa minun lippuvuoron. :thumbup:

Jos menee tiukaksi, niin katsotaan, ehtisinkö ton hoitamaan kahvikupin hinnalla.

JMH sanoi:
Jos menee tiukaksi, niin katsotaan, ehtisinkö ton hoitamaan kahvikupin hinnalla.

Nyt on kaikki nähty. Tarjotaan 10€ ja tingataan kahvikuppiin. Mä voisin ruveta sun manageriksi. :D

marko.fzs sanoi:
Nyt on kaikki nähty. Tarjotaan 10€ ja tingataan kahvikuppiin. Mä voisin ruveta sun manageriksi. :D

En luvannut... mut, jos ei kukaan tartu, niin pohditaan sitten. Ehkä pyydän capuccinon.

Apua! Löytyi yllättäen töitä ja en pääse ke-to paikalle => liputusvuoro keskiryhmään vapaana. Yhteys tähän/priva/nol-viis-nol-66703/Jukka

Voisin kyllä hoitaa liputusvuoron keskiviikkona mutta itselle parempi ryhmä olisi keskihidas. Nyt näyttäisi olevan vain keskinopean liputusvuoroja tarjolla. Onnistuisikohan vaihto kun kaikissa ryhmissä on vielä tilaakin?

edit. parhaimmillaan n.1:40 kierrosajoilla ei vielä varmaan kannata lähteä keskinopeaan tientukkeeksi.

Tommosta 1:37-38 ajelin itse viimeksi ko. ryhmässä ja löytyi sekä nopeampia että hitaampia. Laitetaanko keskiviikon vuoro pakettiiin? :)

MyRa sanoi:
Voisin kyllä hoitaa liputusvuoron keskiviikkona mutta itselle parempi ryhmä olisi keskihidas. Nyt näyttäisi olevan vain keskinopean liputusvuoroja tarjolla. Onnistuisikohan vaihto kun kaikissa ryhmissä on vielä tilaakin?

edit. parhaimmillaan n.1:40 kierrosajoilla ei vielä varmaan kannata lähteä keskinopeaan tientukkeeksi.

Ostaisin keskiviikolle 10.6 ensisijaisesti hitaan lipun+ajotaito 2 kurssin. Toissijaisesti keskiviikolle keskihitaan (2. Hitaimman) ryhmän lipun ei-jäsen hintaan. Mikko Mattila 0503203256

Löytyisikö keskiviikolle tai torstaille keskihitaan ryhmän lippua? Ajotaito 2 kiinnostaa myös. Mikko Mattila 0503203256

MyRa sanoi:

Ryhmän vaihto onnistuu, sen verran on väljää ryhmissä et saat vaihdolle siunaukseni :polonen:

-pupu, ratajärkkä

pupu sanoi:
Ryhmän vaihto onnistuu, sen verran on väljää ryhmissä et saat vaihdolle siunaukseni :polonen:

-pupu, ratajärkkä

Noniin mahtavaa, kiitoksia.
Kenelläs oli suurin tarve päästä eroon keskiviikon liputusvuorostaan?

Edit. liputusvuoro saatu Pete457:lta.

Nyt kuulolla! Annetaan alustavasti liputusvuoro KE ja TO keskihitaaseen ryhmään JOS koneistamo ei saa mun pyörän jarrusatulan liukutappia poistettua ja jengoitettua huomenna. Nämä menee ensisijassa tutuille jos jollekin sopii.

Back