wanico sanoi:Nyt kun sain luvan hoitaa nuo Grandin lippuvuorot,
ni vapautui myyntiin yks paikka keskihitaassa.
10.6 ke
privalla tai phonella tavoittaa:
04oo391819
Vielä löytyy 30€
Tai ajanotto mokkula racechronoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wanico sanoi:Nyt kun sain luvan hoitaa nuo Grandin lippuvuorot,
ni vapautui myyntiin yks paikka keskihitaassa.
10.6 ke
privalla tai phonella tavoittaa:
04oo391819
wanico sanoi:Vielä löytyy 30€
Tai ajanotto mokkula racechronoon.
suzukai sanoi:Duunikuvioiden muuttumisen takia myydään 10.6 lippu hitaaseen ryhmään 50 eurolla. Jos et ole jäsen niin hinta on silloin 15 euroa enemmän.
Lisäksi olin ilmoittautunut ajotaito 2.
Privalla tavoittaa.
Edit: hintaa tiputettu.
j_alli sanoi:Moi,
10.6. keskinopean jäsenhintainen lippu olisi myynnissä
Jari / 050 5728159 / privaviesti
marko.fzs sanoi:10.6 Keskinopean liputusvuoro tarjolla. Yv:llä tavoittaa![]()
marko.fzs sanoi:Nyt on mahis ruveta tienaamaan. Maksetaan 10€ sille joka hoitaa minun lippuvuoron.![]()
JMH sanoi:Jos menee tiukaksi, niin katsotaan, ehtisinkö ton hoitamaan kahvikupin hinnalla.
marko.fzs sanoi:Nyt on kaikki nähty. Tarjotaan 10€ ja tingataan kahvikuppiin. Mä voisin ruveta sun manageriksi.![]()
MyRa sanoi:Voisin kyllä hoitaa liputusvuoron keskiviikkona mutta itselle parempi ryhmä olisi keskihidas. Nyt näyttäisi olevan vain keskinopean liputusvuoroja tarjolla. Onnistuisikohan vaihto kun kaikissa ryhmissä on vielä tilaakin?
edit. parhaimmillaan n.1:40 kierrosajoilla ei vielä varmaan kannata lähteä keskinopeaan tientukkeeksi.
JMH sanoi:Myydään keskinopean lippu keskiviikolle 10.6. á 50 €.
YV tai O44 34II8I8.
MyRa sanoi:Voisin kyllä hoitaa liputusvuoron keskiviikkona mutta itselle parempi ryhmä olisi keskihidas. Nyt näyttäisi olevan vain keskinopean liputusvuoroja tarjolla. Onnistuisikohan vaihto kun kaikissa ryhmissä on vielä tilaakin?
edit. parhaimmillaan n.1:40 kierrosajoilla ei vielä varmaan kannata lähteä keskinopeaan tientukkeeksi.

pupu sanoi:Ryhmän vaihto onnistuu, sen verran on väljää ryhmissä et saat vaihdolle siunaukseni
-pupu, ratajärkkä