Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Laiskana ja mukavuudenhaluisena tiedustelen seuraavaa:
Onko kellään torstaina teltassa tilaa? Jos sitä vettä tulee kuin aisaa heti aamusta, niin vituttaa pystyttää omaa ja alkaa ruuvata kuviollisia alle.
Sippe sanoi:Myydään keskinopean lippu1.7 hyvää keliä luvassa. Yv tai nolnelnol5014993 hintaa 40€(jäsenenä)![]()
Knaku sanoi:Meikäläisen telttaan mahtuu.
JMH sanoi:Homma bueno. Siellä torstaina. Satoi tai paistoi. Nappaan teltan pihalle kärrystä.
Älä sit lähe kesken päivän![]()
Knaku sanoi:En lähde. Ja jos ei pääse ajamaan, niin teltta ja mopo voi olla vaikka perjantaihin siellä varikolla. Perjantaina matka jatkuu kohti Kemoraa.![]()
Loosah sanoi:Löytyykö keneltäkään renkaanvaihtoapuja ke/to-päivinä, korvausta vastaan tietenkin?
Rekkakalevi sanoi:Jos jollakin ke paikalle saapuvalla on ylimääräinen gopro 5 sopiva the frame-kehys lainaksi niin olisi siistiä.
Kamera kyllä löytyy ja kaikenmaailman tarra, valjas sun muuta sträppäriä mutta välistä puuttuu tuo itse kehys.
kalzu12 sanoi:Ajatukseen juolahti, että 2.7 kerkeisi sittenkin alastaroon ajamaan. Aamupäivällä oli vielä kaupassa myynnissä ko.ajotapahtumaan, mutta hinta näytti minulle 75€ vaikka olen jäsenyyden uusinut?
No enää niitä ei kyllä ole edes myynnissä, mutta silti muihinkin ajotapahtumiin kaupassa näyttää 75€ hintaa?
Näköjään koriin laitettaessa hinta muuttuu oikeaksi
Se on varmaan koitettava tulla paikan päälle ja toivoa, että saa lipun sieltä.
masaniemi sanoi:Itseltä löytyy tuo perus Hero 5 Blackin mukana tullut kehys, ja on tulossa mukaan. En ole varma saanko viritettyä GoProta omaan pyörään huomiseksi ollenkaan, mutta aivan vähintäänkin voin lainata useampaan settiin tuota. Punaharmaasta Street Triplestä tunnistaa, tai voit toki pistää vaikka yv:llä viestiä.