Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä täysin samaa mieltä. Yhdet housut ja hanskat kyseisellä kalvolla mennyt ostamaan ja molemmat olisi kannattanut jättää kauppaan.Mitkä tahansa HIPORA-kalvolla varustetut tuotteet. Pitää hien ja sadeveden enemmän sisä- kuin ulkopuolella...![]()
Eli tästäkin voidaan olla eri mieltä. Mulla hipora kalvolla olevat hanskat ja enpä löydä valittamista.Kyseessä MP asun visionit hiporalla. Kelpaa mulle.Tästä täysin samaa mieltä. Yhdet housut ja hanskat kyseisellä kalvolla mennyt ostamaan ja molemmat olisi kannattanut jättää kauppaan.Mitkä tahansa HIPORA-kalvolla varustetut tuotteet. Pitää hien ja sadeveden enemmän sisä- kuin ulkopuolella...![]()
![]()
itsekin erehdyin noihin bilteman "sadekelin rukkasiin"Ostin bilteman saderukkaset, jotka vedetään hanskojen päälle. Pehmuste sisällä alkaa imeä vettä pikkuhiljaa ja parin tunnin sateessa ajon jälkeen on läpimärät.
Ihan oon tyytyväinen kyseiseen merkkiin ollut. Ei mitään ongelmia vaikka viime talvi menikin siten, etten muistanut ylläpitolaturiin kytkee kiinni, hyvin oli virtansa pitänyt talven yli ja pärähti heti käyntiin.. Kolmatta vuotta tuo on tuolla kukkunut jo.Euroglobe-merkkinen akku. Ainakin asennuksen kanssa sai kyllä vääntää kunnolla, koska akun navat eivät sitten olleetkaan samanlaiset kuin vanhassa akussa. Vanhassa akussa napojen sivut eivät olleet kiinni itse akussa, mutta tässäpä sitten yksi navan sivu onkin runkoa vasten ja Jammussa liitin ei ihan tasainen, vaan siinä on kait jonkinlainen pyörinnän estin... Ei tarvinnu yrittää asentaa navin, eikä Ctek:n piuhaa... Hyvä kun sai noi virtajohdot kiinni.
Tokkopa tuo akku kovin pitkäikäinen muutenkaan tule olemaan - oli jonkun verran kevyempi kuin vanha akku, josta varmaan oli kaikki nesteet haihtunu
Tota, onko ne hihansuiden päällä vai alla? Vai vuotaako materiaali?itsekin erehdyin noihin bilteman "sadekelin rukkasiin"Ostin bilteman saderukkaset, jotka vedetään hanskojen päälle. Pehmuste sisällä alkaa imeä vettä pikkuhiljaa ja parin tunnin sateessa ajon jälkeen on läpimärät.![]()
ekan sateen jälkeen noi voi heitää koiralle ja sanoa "leiki"!!![]()
nähtävästi nuo rukkaset on tehty imemään maksimaalisesti vettä...
Akun ulkoinen laatu ei antanut oikein vakuuttavaa kuvaa.Ihan oon tyytyväinen kyseiseen merkkiin ollut. Ei mitään ongelmia vaikka viime talvi menikin siten, etten muistanut ylläpitolaturiin kytkee kiinni, hyvin oli virtansa pitänyt talven yli ja pärähti heti käyntiin.. Kolmatta vuotta tuo on tuolla kukkunut jo.Euroglobe-merkkinen akku. Ainakin asennuksen kanssa sai kyllä vääntää kunnolla, koska akun navat eivät sitten olleetkaan samanlaiset kuin vanhassa akussa. Vanhassa akussa napojen sivut eivät olleet kiinni itse akussa, mutta tässäpä sitten yksi navan sivu onkin runkoa vasten ja Jammussa liitin ei ihan tasainen, vaan siinä on kait jonkinlainen pyörinnän estin... Ei tarvinnu yrittää asentaa navin, eikä Ctek:n piuhaa... Hyvä kun sai noi virtajohdot kiinni.
Tokkopa tuo akku kovin pitkäikäinen muutenkaan tule olemaan - oli jonkun verran kevyempi kuin vanha akku, josta varmaan oli kaikki nesteet haihtunu
- P
Mulla on RPM:n nahkatakki ja ite tykkään kyllä. Ei mitään ongelmaa / hajoamista ole esiintynyt. Oli mullakin aika moiset ennakkoluulot ku ton ostin mut hintaansa nähden oikein lostava takki.Kaikki Rpm -merkkiset tuotteet kiertäisin kaukaa. Eräs tuttava niitä osti, ekan viikon aikana takin vetoketju oli rikkoutunut ja housujen saumat revenneet neljästä kohtaa...
tarkoitettu hihojen päälle ja materiaali vuotaa/imee vettä.Tota, onko ne hihansuiden päällä vai alla? Vai vuotaako materiaali?itsekin erehdyin noihin bilteman "sadekelin rukkasiin"Ostin bilteman saderukkaset, jotka vedetään hanskojen päälle. Pehmuste sisällä alkaa imeä vettä pikkuhiljaa ja parin tunnin sateessa ajon jälkeen on läpimärät.![]()
tarkoitettu hihojen päälle ja materiaali vuotaa/imee vettä.Tota, onko ne hihansuiden päällä vai alla? Vai vuotaako materiaali?
Tämähän se pointti mun mielestä juuri on tässä ketjussa. Esim just noi Rukan (susi) hanskat. Muutenhan Rukka tekee varmasti laadukasta tavaraa – uskoisin.Eli jos yksi tuote monien joukossa on pas*aa niin koko merkki on samaa tavaraa?
Käyttäjävika siis... Sitä vähän arvelinkin. Perusteluita on aiemmissa lainauksissa.tarkoitettu hihojen päälle ja materiaali vuotaa/imee vettä.Tota, onko ne hihansuiden päällä vai alla? Vai vuotaako materiaali?itsekin erehdyin noihin bilteman "sadekelin rukkasiin"Ostin bilteman saderukkaset, jotka vedetään hanskojen päälle. Pehmuste sisällä alkaa imeä vettä pikkuhiljaa ja parin tunnin sateessa ajon jälkeen on läpimärät.![]()
hanskat ovat läpikotoisin märät sateella
Kappas, nuohan on mullakin, mutta kokemukset pikkuisen erilaiset... Kun hoksaa pukea sateella hihan sisäpuolelle, niin ei pääse se vesi sinne sisään (nämä hanskat todellakin on vesitiiviit) eikä vuori seuraa kättä sitten kun hanskan ottaa poies.Halvarssons Newman hanskat, 60-70 euroa.
Hanskoja ei saa käytön jälkeen kädestä, etteikö vuori tulisi mukana. ja sen jälkeen uudelleen käteen laittamininen käytännössä mahdotonta. Ja toisaalta ovat sen verran kylmät hanskat, että näitä on käytettävä +15 ja siitä seuraa käsien hikoilua.
Kuivana nämä tuntuvat hyviltä ja muutenkin fiksunoloisilta käsineiltä.
Ensimmäiset sain vaihdettua kaupassa, kun kävin valittamassa ongelmasta, tilalle saaduista en jaksanut enää mennä avautumaan.
Juu, tuo hanskojen laitto hihojen alle on asia, jonka lähes jokainen oppii kantapään kautta. Niin allekirjoittanutkin. Lokakuu joskus muinoin...+7c ja 140 km vesisateessa opetti mua.Käyttäjävika siis... Sitä vähän arvelinkin. Perusteluita on aiemmissa lainauksissa.tarkoitettu hihojen päälle ja materiaali vuotaa/imee vettä.Tota, onko ne hihansuiden päällä vai alla? Vai vuotaako materiaali?itsekin erehdyin noihin bilteman "sadekelin rukkasiin"Ostin bilteman saderukkaset, jotka vedetään hanskojen päälle. Pehmuste sisällä alkaa imeä vettä pikkuhiljaa ja parin tunnin sateessa ajon jälkeen on läpimärät.![]()
hanskat ovat läpikotoisin märät sateellaeli noi pitääkin siis vettä, sori mun moka![]()
![]()
ois vaa pitän "tajuta" tunkee ne hihojen sisään![]()