Samaa ihmettelen ?Sen verran takaisin aiheeseen, että kysyin ihan tosissani, mitä tarkoittaa puistikossa olevan näköinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa ihmettelen ?Sen verran takaisin aiheeseen, että kysyin ihan tosissani, mitä tarkoittaa puistikossa olevan näköinen?
hevosmiesten tietoston päälikkö iskee jälleen faktaa pöytään!siksi kun ne on sikoja! vastaavia tarinoita olen kuullut kytän suusta,kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.mm mielen kiintonen stoori. oiku ois joku joka osasi kertoo et miks vitussa ne kytät intoili
Taitaa olla jotain sisäpiirin juttujaSamaa ihmettelen ?Sen verran takaisin aiheeseen, että kysyin ihan tosissani, mitä tarkoittaa puistikossa olevan näköinen?
Onko smegmalla parempaa tietoa asiasta?Kerro ihan rohkeasti mielipiteesihevosmiesten tietoston päälikkö iskee jälleen faktaa pöytään!siksi kun ne on sikoja! vastaavia tarinoita olen kuullut kytän suusta,kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.mm mielen kiintonen stoori. oiku ois joku joka osasi kertoo et miks vitussa ne kytät intoili
puistikossa, metsässä, pihalla, mitä noita nyt ilmaisuja olis.Taitaa olla jotain sisäpiirin juttujaSamaa ihmettelen ?Sen verran takaisin aiheeseen, että kysyin ihan tosissani, mitä tarkoittaa puistikossa olevan näköinen?![]()
Kyllä hevosmiehet tietävät!Onko smegmalla parempaa tietoa asiasta?Kerro ihan rohkeasti mielipiteesihevosmiesten tietoston päälikkö iskee jälleen faktaa pöytään!siksi kun ne on sikoja! vastaavia tarinoita olen kuullut kytän suusta,kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.mm mielen kiintonen stoori. oiku ois joku joka osasi kertoo et miks vitussa ne kytät intoili![]()
No tulihan tähänkin aiheeseen vähän oikiaa tietoakin, eikä mitään höpinöitä.No niin, se Kawa oli pöllitty parkkihallista ja kuski oli karannut jostakin ,ei tietoa.
Poliisille vaan sanonut et halus pitää vähän hauskaa![]()
![]()