• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Äksöniä mopoilija vs poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zx-6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sen verran takaisin aiheeseen, että kysyin ihan tosissani, mitä tarkoittaa puistikossa olevan näköinen?
Samaa ihmettelen ?
Taitaa olla jotain sisäpiirin juttuja
tounge.gif

mm   mielen kiintonen stoori.   oiku ois joku joka osasi kertoo et miks vitussa ne kytät intoili
siksi kun ne on sikoja! vastaavia tarinoita olen kuullut kytän suusta,kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.
hevosmiesten tietoston päälikkö iskee jälleen faktaa pöytään!
Onko smegmalla parempaa tietoa asiasta?Kerro ihan rohkeasti mielipiteesi
062802moto_prv.gif

mm mielen kiintonen stoori. oiku ois joku joka osasi kertoo et miks vitussa ne kytät intoili
siksi kun ne on sikoja! vastaavia tarinoita olen kuullut kytän suusta,kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.
hevosmiesten tietoston päälikkö iskee jälleen faktaa pöytään!
Onko smegmalla parempaa tietoa asiasta?Kerro ihan rohkeasti mielipiteesi
062802moto_prv.gif
Kyllä hevosmiehet tietävät!
inlove.gif

No niin, se Kawa oli pöllitty parkkihallista ja kuski oli karannut jostakin ,ei tietoa.
Poliisille vaan sanonut et halus pitää vähän hauskaa
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

No niin, se Kawa oli pöllitty parkkihallista ja kuski oli karannut jostakin ,ei tietoa.
Poliisille vaan sanonut et halus pitää vähän hauskaa
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
No tulihan tähänkin aiheeseen vähän oikiaa tietoakin, eikä mitään höpinöitä.
Elikkäs, joku oli pölliny toisen mopottimen ,ja poliisi teki sen ,minkä jokainen tekis jos sun mopo vietäis. Eli
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif

Hmm päivä päivältä aurinko tuntuu polttavan nää jutut kauemmas aiheesta
tounge.gif
noo ei tuu tylsää töissä

Kävin kerran uteliaisuuttani eräässä herätystilaisuudessa. Se pidettiin teltassa, joka muistutti tivolitelttaa, mutta oli paljon pienempi.
Tilaisuudessa puhuttiin paljon ja kovalla äänellä. Puheenvuorot muistuttivat etäisesti tämän ketjun vastaavia: Henki oli läsnä ja kaverit nousivat todistamaan vuoron perään. Osa kaatuili.
wink.gif

Tarkottaisko tuo pihalla olevan oloista jannua. Sekaisin/päissään/aineissaan tms. Näin mä asian ainakin ymmärsin.

Heh onnex joku täysjärkinen tajus palauttaa tänki topicin splittaamisesta siihe, mistä topic alunperin lähtiki. Ihan oikea kohtelu mun mielestä mopovarkaalle. Jos viel pysäyttämisen jälkee aloitti vastarinnan ni todellaki kahteen pekkaan tantereeseen kaveri kunno olkalukolla ja hilut ranteisiin. Ja mitä kovemmin vääntää vastaan, ni sitä kovemmin se sitte myöski sattuu. Sen oppi aika hyvin ju-jutsussa
smile_org.gif

Back