• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Akku simahti, mistä uusi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Akku jäi talveksi kiinni pyörään ja nyt se on sanonut itsensä irti. Eli ei ota enää varausta ja ei pihahdakkaan vaikka oli 5 päivää latauksessa. Joten uutta ostamaan...
Akkuhan oli vasta 3 vuotta vanha, mutta näinhän siinä käy, kun se pääsee tyhjenemään täysin tyhjäksi.
Missähän kaikkialla näitä prätkän akkuja on myynnissä täällä pk-seudulla. Allright myy "edulliseen" hintaan 95 € huoltovapaata YUASA-akkua, ja tarvikeakku näyttää olevan 65 €. Biltema taitaa myös myydä prätkäakkuja.
Malli: YTX14-BS ja mitat 152x88x147

Bilteman uudessa luettelossa noita on, ainakin YTX-12BS -mallia mitoiltaan vastaava. Omani (tuon ...12...) kerkesin tilata palveluhalukkaan harakiri-liikkeen kautta, hintaa oli 38 EUR.

Tuolla näyttäisi olevan jotakin akkuja. Itse ostin tuollaisen koyon huoltovapaan akun, ja lähti puolet halvemalla kun allrightista.

Akuista kun nyt kerta puhe, laturiehdotuksia?Noita ctek:in latureita kovasti kehuttu..
CTEK on hyvä
thumbs-up.gif
Osta sellanen! Et pety.

Bosch akun ovh-hinta kyseiseen pyörään näyttäisi olevan 101.40 € ja hinta sisältää happopullosarjan (tod. helppo hapottaa).

Myös huoltovapaa malli

Bosch akun ovh-hinta kyseiseen pyörään näyttäisi olevan 101.40 € ja hinta sisältää happopullosarjan (tod. helppo hapottaa).

Myös huoltovapaa malli
Ihanan kallis.
Joo, Bosch taitaa olla aina vähän kalliimpi akku, myös autopuolen akuissa havaittavissa hieman korkeammat hinnat.

Aina kannattaa kuitenkin muistaa, että akuissa saattaa olla laatueroja. Itse en lähtisi ostamaan pyörääni sitä kaikkein halvimpaa akkua.

Myös huoltovapaa malli
Ihanan kallis.
Joo, Bosch taitaa olla aina vähän kalliimpi akku, myös autopuolen akuissa havaittavissa hieman korkeammat hinnat.

Aina kannattaa kuitenkin muistaa, että akuissa saattaa olla laatueroja. Itse en lähtisi ostamaan pyörääni sitä kaikkein halvimpaa akkua.
Saman verran maksaa Vartan huoltovapaa akku tuota mallia.

Akku jäi talveksi kiinni pyörään ja nyt se on sanonut itsensä irti. Eli ei ota enää varausta ja ei pihahdakkaan vaikka oli 5 päivää latauksessa. Joten uutta ostamaan...
Akkuhan oli vasta 3 vuotta vanha, mutta näinhän siinä käy, kun se pääsee tyhjenemään täysin tyhjäksi.
Missähän kaikkialla näitä prätkän akkuja on myynnissä täällä pk-seudulla. Allright myy "edulliseen" hintaan 95 € huoltovapaata YUASA-akkua, ja tarvikeakku näyttää olevan 65 €. Biltema taitaa myös myydä prätkäakkuja.
Malli: YTX14-BS ja mitat 152x88x147
Soita T:mi Akkukellari puh.8777732 ja kysy sieltä. Firma sijaitsee östersundomin ostarin kellarissa, itse olen sieltä saanut sopivalla hinnalla akkuja, kaiken kokoisia...!!
biggrin.gif

Back