Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se vaan usein niin menee, yleensä kaskosta korvataan kypärä ja muut varusteet kotivakuutuksesta.Nostetaas ylös.syyllisen vak.yhtiöltä tuli myönteinen päätös korjata/lunastaa pyörä.(IF) ajokamoja ei ollut rekisteröinyt laisinkaan...onko toi joku ifin tyyli kokeilla miten vähällä pääsevät?eihän se niin voi mennä että noi kamat kuuluu oman kotivakuutuksen piiriin
Meni tuosta ensimmäisestä viestistäsi ohi tuo _syyllisen_ sana, eli toki jos joku muu on syypää onnettomuuteen niin sen syyllisen vakuutuksesta korvataan vastapuolen eli sinun ajovarusteesi.Kuullostaa kyllä hullulta että pitäisi oman vak.yhtiön puoleen kääntyä mut jos näin on ni eihän täs muuta voi.
Pukea nyt koira Nessin pukuun... kaikkea sitä näkee.Törmäsin ajokoiraan. Päällä oli uusi, alle 1kk vanha RM Heinolta ostettu Arlen Ness ajopuku.
Pitäisköhän mun nyt päivittää käsityksiäni... Liikennevakuutuksesta?Törmäsin ajokoiraan. --.
Kypärä korvataan liikennevakuutuksesta.
Ookko harkinnu koomikon uraa? Lähtee kyllä niin hyvää settiäPukea nyt koira Nessin pukuun... kaikkea sitä näkee.Törmäsin ajokoiraan. Päällä oli uusi, alle 1kk vanha RM Heinolta ostettu Arlen Ness ajopuku.
Mulla meni kypärä kaskosta, muut ajovarusteet kotivakuutuksesta.Pitäisköhän mun nyt päivittää käsityksiäni... Liikennevakuutuksesta?Törmäsin ajokoiraan. --.
Kypärä korvataan liikennevakuutuksesta.
Miten se nyt omia kamoja korvaa? Kaskon ymmärtäisin korvaavan omat mokat ja lipat, mutta että liikennevakuutus, eihän se korvaa mitään mopon osaakaan jos kaadat pyörän – sitävartenhan ne kaskot on että se korvaa omat mokat.
Vai onko tää nyt niin, että aina jos on joku elävä vastapuolena, niin liikennevakuutus korvaa... Jos lokki tulee pleksiin niin pleksi liikennevakuutuksesta...Ei tää nyt oikein mun gupoliin mahdu...![]()