Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

JMH sanoi:Arvostan, jos tavarasta on pidetty huolta.

Jos toi alkuperäinen massiivinen lokasuoja pitäis selän puhtaampana kun ei niitä sadekuuroja voi kuitenkaan välttää.
-Jukkis- sanoi:Mä niin muistan sun happaman ilmees ku Dainese oli ottanu kuraa selkään heti pesua ja rasvausta seuraavana päivänä![]()

Goofy S sanoi:Niin,... mitäpä tästä voi päätellä...
Nahat on putsattu ja rasvattu, samoin ajosaappaat ja hanskat.
Kaikki touhuun liittyvät kamppeet (alusasut, buffit... jne...) tietty pesty.
Kypärät on pesty (tietty sisältäkin) ja vahattu.
Nitrous sanoi:Nahkapuvulle olen todennut riittäväksi huolloksi kerran kaudessa kunnon hiekkapesun. Plussapuolena lähtee kärpäset ja muut tahrat, mutta haittapuolena liian tehokkaassa pesussa tulee pukuun reikiä, jotka kaipaavat suutarin hellää käsittelyä. Mutta toisaalta alkuperäinen ongelma on silloinkin ratkaistu, kun tulee uuttaa tahratonta nahkaa puvun pintaan.![]()

Nitrous sanoi:Nahkapuvulle olen todennut riittäväksi huolloksi kerran kaudessa kunnon hiekkapesun. Plussapuolena lähtee kärpäset ja muut tahrat, mutta haittapuolena liian tehokkaassa pesussa tulee pukuun reikiä, jotka kaipaavat suutarin hellää käsittelyä. Mutta toisaalta alkuperäinen ongelma on silloinkin ratkaistu, kun tulee uuttaa tahratonta nahkaa puvun pintaan.![]()
-Jukkis- sanoi:Muuten, ihan yleisesti ihmettelen, miksi niitä (kalvo)kenkiä pitää rasvata? Eihän se nahka mee kenkien käyttöiän aikana miksikään kun niillä ei juurikaan kävellä, mitä nyt kuluu erinäisistä syistä, rasvasi tai ei. Sisus happanee paljon aikaisemmin kuin nahka antautuu vaikka kuinka hinkkaa tummelia varteen...