- Sijainti
- kehyskunta
Ei se tietenkään vettä pidä kun takki on täynnä reikiä. Siis verkkotakki. Kun katot kangasta valoa vasten, näkyy siitä läpi. Mutta jämäkät suojat löytyy olkapäille, kyynärpäille ja selällekin. Lisäksi kangas on aika tiukan oloista. En tietystikään tiedä kuinka lujaa se on tositilanteessa, mutta en minä sitä tiedä muistakaan takeista kun en ole ikinä kaatunut kunnolla...Verkkotakkeja suojilla? Mitä noi on? Pitääkö ne vettä ilman et vedät mitään päälle? Eli onko ne siis Takkeja joissa on suojat, vai suojat jotka on "paidassa" ja jotka puetaan takin alle?Ja höpsis. Verkkotakkeja suojilla löytyy ja meno on yhtä viileetä kuin ajais t-paitasillaan. Ittelläni on Yokon aero-takki, jota ei vissiin enää valmisteta, mutta vastaavia löytyy kyllä.vedenpitävät gorepuvut on kuumat eikä siitä pääse mihinkään. Jos kuuma hirvittää niin ei paljon ole muuta vaihtoehtoa ku vetää t-paita päällä shortsit jalassa tai sit hikoilla (siis jos ei halua esim. reijitettyä race-mallin nahkapukua pitää)
Vedenpitävyys edellyttää aina jonkinlaisen kalvon. Yleensä mainostetaan että ne hengittää... okei hengittää jonkun verran, mutta ei yhtä paljon kuin paljas iho... eli kuumalla kelillä hiostaa enemmän tai vähemmän. Hyvin henkilökohtaisia juttuja noi tuntemukset, mutta ite olen aika lämminverinen ja vedenpitävyys (edes vaatimaton) ja viileys ei käy mulla yhteen millään ilveellä. Siispä verkkotakki päälle ja menoks!
Kuva
En tosiaan tiedä tehdäänkö tuota enää, mutta vastaavia on kyllä muitakin.