• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajotreeni-ilta, osa 2: jarrutukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hannula

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Motorg ry järjestää loppukesän aikana pk-seudulla jonkinlaisen määrän yleissivistäviä ajoharjoitteluiltoja. Teemoiksi on kaavailtu hitaita harjoituksia, jarrutuksia, väistöjä ja ehkä jotain muuta. Kunakin iltana käydään läpi vain yhden teeman asioita, joten homman pitäisi olla paketissa suunnilleen parissa tunnissa per ilta.

Tulevana sunnuntaina perehdytään tehokkaan ja hallitun jarruttamisen saloihin. Jarrutustekniikka rakennetaan aivan perusteista alkaen. Jauhetaan samalla kaikenlaista itse asiasta ja sen vierestä. Ottakaa halutessanne pientä väliaikaevästä mukaan.

Tällä kertaa vauhtia on enemmän kuin edellisellä kerralla ja harjoituksissa liikutaan pidon rajamailla, joten ajovarusteiden pitää olla asianmukaiset.

Pääsyvaatimukset: A-kortti tai ajoharjoittelulupa, oma pyörä ja Motorg ry:n jäsenyys. Rahaa ei haluta, mutta ei myöskään turhia ilmoittautumisia.
Aika: su 22.8 klo 17:30/18:30 - 21 (noin), alkamisaika riippuu ryhmästä.
Paikka: Helsinki, kokoontuminen eläintarhan Nesteellä, josta lähdetään klo 17:15 ja 18:15 harjoittelupaikalle ryhmästä riippuen.

Kurssi on täynnä.

Ryhmäjako:

Ryhmä 1:een tulee vain edellisessä ajotreeni-illassa mukana olleet ja asiat mielestään riittävän hyvin omaksuneet. Tämä ryhmä starttaa Nesteeltä klo 18:15. Ryhmään mahtuu kaikki jotka olivat viimeksi mukana.

1. Streethawk
2. W-P
3. Tirha
4. KerroSeciville
5. <s>Jollyx</s>
6. SAM66

Ryhmä 2:een ilmoittautuu kaikki muut, mukaan lukien ne edellisellä kerralla mukana olleet, jotka mielestään tarvitsevat lisäharjoittelua tärkeimmiltä osin. Tämä ryhmä starttaa Nesteeltä klo 17:15.

1. Kriisi
2. Juutana
3. Brian.p
4. Mcharri
5. R1ivattu
6. sikiviki
7. Goofy S
8. Muukka
9. Kattinen
10. Pupu

Ryhmä kakkoseen tulisin, kiitos.

E: Kumpi päivä nyt siis on kyseessä 22.8. su vai 23.8. ma?

"asiat mielestään riittävän hyvin omaksuneet"

Tämä on selvästi kompakysymys. Tai vakava kehotus itsetutkiskeluun.

Mukana olin viimeksi ja uutta haluan oppia eli tulossa ollaan (sori kaikille). En ole sitä takajarrulla ajamista harjoitellut, kun on ollut pieni takajarruongelma, sitä ei nimittäin ole. Maanantaina pitäisi olla.

Valitsen siis ryhmän 3?

Jos se on sunnuntaina, niin mäkin voisin tulla kakkoseen... *tirsk*
biggrin.gif

Eli siis tämä oli ehdollinen ilmoittautuminen.

Tää nostaa ny hatt... kypärää Hannulalle ja kumppaneille, vaikkei itse pääsekään mukaan!
bowdown.gif

Sunnuntai on siis puuhapäivä.

Edellisellä kerralla mukana olleet voivat siis itse valita, lusivatko illan lyhyen vai pitkän kaavan kautta. Jarrutreeni on kaikille sama.

Mukana ryhmä 1:ssä.

Näyttää tulevan tehokas kaksipäiväinen. Sunnuntaina ekaksi Kimppakivaa ja illalla jarrutuksia. Maanantaina Alastaroon.

Yksi paikka ryhmään 2 jos vielä on tilaa.. hoidan muodollisuudet asap..

Muoks: Muodollisuudet - check.

Ai tämä olikin sunnuntai?

Pitää valita tuo ryhmä ykkösen lusiminen, kun ennen ei ehdi paikalle.

Hienoa, että taas jaksatte järjestää!

Edit: Herra Hannula olikin sinne jo laittanut. (nim. en silti uskalla enää mennä sen jonoon)

Otetaan tästä eteenpäin suoraan sisään vain ryhmään 1, ja jos ei saada koko settiin yhteensä 15:ttä täyteen niin jatketaan sitten ryhmää 2 sen verran että tuo 15 täyttyy. Eli ryhmä 2:een on auki nyt vain jonotuspaikkoja.

Mä tulisin mukaan, ryhmä 2:seen jonoon vai ryhmä 1:seen.
Kumpaan kelpaan, mulle sama?

Back