• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajotaito?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nopottaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ajotaito?!? -

• On

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

• En ole huomannut ainakaan

• Mistä tämän voi tietää?

• Mitä se sulle kuuluu?!?

• Ehkä

• Huonommaksi on mennyt

• Ääniä yhteensä
    0
itse asiassa ennakointi on parantunut liikenteessä huomattavasti.
Tullut niin sanottua "kaukonäköö", mopolla tulee tilanteet paljon nopeemmin ;)

Kyllä ainaki maanteillä ajotaito on iha täysin hyppysissä. Ennakoivaa ajoa harrastan 100% ajasta ku julkisilla teillä köröttelen. Jarrutus/väistö liikkeet on iha jatkuvasti mielessä ku ajan.

Kaiken kaikkiaan uskallan väittää, että olen aika pirun turvallinen kuski, niin autolla kuin pyörällä. Se, kuinka nopea oon radalla, on sit iha eri juttu, ku oon toistaiseks vaa kerran siellä käyny, eikä radalla tuu muutenkaa ajettuu ku noin 90% yrityksellä. Ei viiti katupyörää romuttaa radalla yliyrittämisen takia. Pitäs ostaa jostai halpa ratapyörä jolla vois testaa maximeita.

Vastasin että "en ole huomannut".

Toisaalta voihan se runsas mopoilu aiheuttaa autoilutaitojen huononemistakin. Voi esim. joskus ajatuksiinsa uppoutuneena tulla lähettyä risteyksistä vähän turhan tiukkoihin väleihin, kun on tottunu että pyörällä kerkee!

Kyl mopoilu on vaikuttanut mun autolla ajoon. Tulee seurattua liikennettä varsinkin risteyksiä lähetyttäessä paljon tarkemmin.

Suomessa on kuitenkin pirun turvallista ajaa, koska onhan lähes jokainen tietä käyttävä ainakin omasta mielestään keskivertoa parempi kuljettaja
sport05.gif

Back