Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten niin ennen. Ensin tuli prutkukortti ja sit joskus usseempi vuosi myöhemmin autokortti.Elikkäs, tuli mieleen että, onko mopoilu parantanut teidän autolla ajo taitoa? parantanu ennakointia liikenteessä vai oletteko muuten vaan parempia, vai jopa huonompia? Yksinkertaisesti, oletko parempi/turvallisempi kuljettaja nyt kuin ennen moottoripyörä harrastusta?
Samoja ongelmia täälläkin. Se on aika ikävä tunne kun lähdet ajatuksissasi ohittamaan jotakin rekkaa, mutta kun painat polkimen pohjaan niin mitään ei tapahdukaan.Itsellä tulee joskus ongelmia kun jos jää "mopovaihde" päälle huomaa että yrittää liian pieniin väleihin sujahtaa ja kaikkiea tuollaista mikä onnistuu paremmin moottoripyörän kuin 1.4 mekanen suorituskyvyllä![]()
Autolla kun liikkeellä, jotenkin huomioin kaksipyöräiset paremmin kuin ennen, jopa annan splittauksille tilaa, kun aiemmin mielummin suljin ovenEli osaa nyt ottaa paremmin kaksipyöräiset liikkujat huomioon.
Minä myös olen ollut aina täydellinen,ylivertainen kuljettaja.Ei oo vaikuttanut millään lailla.. Oon muun liikenteen huomannut ennenkin..![]()