• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajotaito III / IV Kemoralla 24.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitrous
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tähän ajotaito neloseen nyt mitään ohjeellisia kierrosaika rajoja? Toki kun itse olen perjantaina vasta siirtymässä keskiryhmään ja luultavasti omin päinkin opettelemalla saisin vielä jokusen sekunnin pois kellosta, niin en kärppänä ole kärkkymässä kurssipaikkaa heidän nokan edestä jotka jo oikeasti nopean ryhmän ovia kolkuttelee. Mutta jos kurssille on paikkoja jäljellä esim. vielä pari päivää ennen ratapäiviä, niin onko ok osallistua?

Kaks-Seiska sanoi:
Onko tähän ajotaito neloseen nyt mitään ohjeellisia kierrosaika rajoja? Toki kun itse olen perjantaina vasta siirtymässä keskiryhmään ja luultavasti omin päinkin opettelemalla saisin vielä jokusen sekunnin pois kellosta, niin en kärppänä ole kärkkymässä kurssipaikkaa heidän nokan edestä jotka jo oikeasti nopean ryhmän ovia kolkuttelee. Mutta jos kurssille on paikkoja jäljellä esim. vielä pari päivää ennen ratapäiviä, niin onko ok osallistua?

Mitään kierrosaikarajaa on hieman vaikea asettaa, mutta ehkä ensimmäistä kertaa keskiryhmässä ajavalle tämä kurssi ei ole paras mahdollinen vaan asiasisältö toiminee parhaiten keskiryhmän keskivälin ja sitä nopeammille kuskeille.

Nitrous sanoi:
Mitään kierrosaikarajaa on hieman vaikea asettaa, mutta ehkä ensimmäistä kertaa keskiryhmässä ajavalle tämä kurssi ei ole paras mahdollinen vaan asiasisältö toiminee parhaiten keskiryhmän keskivälin ja sitä nopeammille kuskeille.
Tää oli hyvä selvennys. Ehkä mä en oo ihan vielä tämän janotaitokurssin oppilas.
Katotaan ens vuonna uudestaan :;): :D

Edit: Tietty jos kurssilla on tilaa, niin mikä ettei. Tätä voi sitten miettiä vaikka varikolla paikanpäällä.

Viimeksi muokattu:
Jos paikkoja rajoitetusti, niin voisin hyvinkin osallistua vain maksavana kuunteluoppilaana. Päämääränä kun ei ole enää nopeitten ryhmä, vaan hyvä vauhti ja hyvä fiilis!

Jos Ajotaito4:sta epäröivillä on halu vaihtaa jäsenhintainen lippu mun perjantain liputusvuoroon, niin ottakaa pikaisesti yhteyttä. Mulle tuo At4 sopii just:thumbup:

Miki sanoi:
Jos Ajotaito4:sta epäröivillä on halu vaihtaa jäsenhintainen lippu mun perjantain liputusvuoroon, niin ottakaa pikaisesti yhteyttä. Mulle tuo At4 sopii just:thumbup:

Helpoimmalla varmaankin pääset, jos pistät sen liputusvuoron vain lahjoittaen eteenpäin kyseisen päivän ketjuun ja ostat normaalin lipun tilalle :)

Taffu sanoi:
Helpoimmalla varmaankin pääset, jos pistät sen liputusvuoron vain lahjoittaen eteenpäin kyseisen päivän ketjuun ja ostat normaalin lipun tilalle :)

Niin jonkun se lippuvuoro on hoidettava. Ensisijaisesti minähän se vuoron ostaneen vastaan siitä, eikö?
Siis maksan toki täyden jäsenhinnan vaihdosta tai voin toki luovuttaa liputuksen halukkaalle. Ei vaan perjantaille taida olla tunkua lippuvuoroille.

Miki sanoi:
Niin jonkun se lippuvuoro on hoidettava. Ensisijaisesti minähän se vuoron ostaneen vastaan siitä, eikö?
Siis maksan toki täyden jäsenhinnan vaihdosta tai voin toki luovuttaa liputuksen halukkaalle. Ei vaan perjantaille taida olla tunkua lippuvuoroille.

Siis sitä vain meinasin, että se lippuvuoro menisi varmaankin helpommin kaupaksi, kun vain sen lahjottaisit pois, etkä haluaisi vaihtaa sitä jo valmiiksi ostettuun keskiryhmän lippuun. Ihan siis vilpittömästi yritin jeesata sua :)

Ajotaito IV ostettavissa nyt osoitteessa www.moottoripyora.org/kauppa (löytyy MotOrg ry:n Tapahtumat - osion alta). Kurssille on neljä paikkaa myynnissä ja myynti on avoinna vain jäsenille.

vertzu sanoi:
Ajotaito IV ostettavissa nyt osoitteessa www.moottoripyora.org/kauppa (löytyy MotOrg ry:n Tapahtumat - osion alta). Kurssille on neljä paikkaa myynnissä ja myynti on avoinna vain jäsenille.

Aika hätäseen näyttäs menevän. Enää yks lippu jäljellä. :jippikaijee:

Edit. Kunhan tuo viimenen paikkakin menee niin kattelen osallistujat ja lähettelen sitten esitietokyselyä privalla.

Ja ennen kuin kukaan huolestuu tuon esitietokysymysten lähetyksestä niin se tapahtunee vasta alkuviikosta. Olen viikonlopun reissun päällä.

Back