• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajotaito I '12, treenikerrat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos tulee pakottavia esteitä, niin ilmoitelkaa siitä heti, myös aivan viime tingassa ilmaantuneista esteistä kannattaa ilmoittaa. Jonossa olijoiden kannattaa vastaavasti varautua vetämään kamat päälle hyvin lyhyellä varoitusajalla.

Hannula sanoi:
Jonossa olijoiden kannattaa vastaavasti varautua vetämään kamat päälle hyvin lyhyellä varoitusajalla.

Mä vedän nahat tänään niskaan enkä ota pois ennenko paikka varmistuu :no:

Bikecurious sanoi:
Joudun perumaan osallistumiseni. käsi kipsissä on vaikee ajella :(

No voi hitsi :( Tämä tarkoittanee sitä että mulle aukes paikka....?

Olenko mä taas sokee vai lukeeko jossain missä harjotellaan?

Elikkäs keskiviikkona alkaa pöhinät ryhmän 1 kanssa, kokoontuminen Oulunkylän Nesteellä Käskynhaltijantien ja Siltavoudintien kulmassa, josta lähdetään klo 17:50 harjoittelupaikalle. Ottakaa kylmää juotavaa mukaan. Ilta tulee olemaan melko työläs.

Paikkani saapi joku toinen. Jälkikasvu kotiutuukin möksältä perjantaina, joten mopo joutuu huilille vkolopuksi :no:

Vielä on pari paikkaa jäljellä, toinen tänään aloittavassa ryhmässä ja toinen huomisessa. Se joka laittaa tänne nimen ensin saa paikan ja voi tulla kokoontumispaikalle. Päivitän osallistujalistaa seuraavan kerran vasta tämän päivän setin jälkeen jos tarvetta on.

Hannula sanoi:
Vielä on pari paikkaa jäljellä, toinen tänään aloittavassa ryhmässä ja toinen huomisessa. Se joka laittaa tänne nimen ensin saa paikan ja voi tulla kokoontumispaikalle. Päivitän osallistujalistaa seuraavan kerran vasta tämän päivän setin jälkeen jos tarvetta on.

:jippikaijee: Passaako vielä kinuta piiskattavaksi?

Eka setti oli ihan mahtava! Mielettömän hienoo toimintaa kouluttajilta jotka kaikki anto hyviä ohjeita. En ees kaatunu, mutta kykä otti vähän nokkiinsa. Perjantaita ootellessa :bye:

Ja tänään ois vuorossa ryhmä 2, kokoontuminen Oulunkylän Nesteellä Käskynhaltijantien ja Siltavoudintien kulmassa, josta lähdetään klo 17:50 harjoittelupaikalle. Ottakaa kylmää juotavaa mukaan. Ilta tulee olemaan melko työläs.

Viimeistä vapaata paikkaa hamuava saa sen kun ilmoittaa tulevansa. En noista parista edellisestä kyselijästä saanut selvää kumpaan ryhmään olisivat tulossa vai ovatko.

Noni. Kytkin kyykähti :itkupilli: Jos en saa huomiseks uutta ni ehän mä sit pääse seuraavaan harjotteluun. EDIT joo ja eihän tää onnistu. Eli mun paikan voi laittaa jakoon kahelle vikalle päivälle. Ja sit vielä muutama kirosana tähän päälle.

-Anu- sanoi:
Noni. Kytkin kyykähti :itkupilli:

No pitipä sattua, sunkin mopo siis osaa valita hankalan ajankohdan mennä rikki. :sad:

Ja eikö sulle juuri eilen vakuuteltu, että ei se kytkin niin helposti mene rikki. Tai sitten se meni nyt jotenkin eri tavalla... :O

Ei muuta mahda toivottaa kuin pikaisia korjaustoimia!

Hannula sanoi:
Viimeistä vapaata paikkaa hamuava saa sen kun ilmoittaa tulevansa. En noista parista edellisestä kyselijästä saanut selvää kumpaan ryhmään olisivat tulossa vai ovatko.

(Pahoittelen; yritin päästä eiliseen mukaan, jos olisin tiennyt oliko nokipoika jo tulossa vai no ( turhan myöhäinen viestini siis nokipojalle).

Nyt ilmottaudun perjantain ja sunnuntain treeneihin, jos mahdollista. Tuon ensimmäisen osion olen käynyt viime vuonna, jos se voidaan vielä katsoa tayttävän "1 osion suorittaminen edellytys jatkolle"- ehdon.

-Anu- sanoi:
Noni. Kytkin kyykähti :itkupilli: Jos en saa huomiseks uutta ni ehän mä sit pääse seuraavaan harjotteluun. EDIT joo ja eihän tää onnistu. Eli mun paikan voi laittaa jakoon kahelle vikalle päivälle. Ja sit vielä muutama kirosana tähän päälle.

Mitäs se kytkin tekee? Joskus käy niin, että kun kytkimen kuluessa vaijeri kiristyy, jää kytkin kantamaan sen takia. Eli vaijerin löysääminen saattais auttaa, ellet sitten polttanu sitä kotimatkalla lopullisesti.

Kyllä se otti ja lähti motarilla tasakaasusta jo sutimaan eli skuggeböö. Uutta palikkaa ja eiköhän se kukkaruukku taas ole pian baanalla...

Back