• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajossa toimiva radio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tara
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olisiko kellään tietoa mikä olisi sellainen radio mikä kuuluisi korvanapesta,olisi kiva pitemmällä matkoilla.Itselläni on mp-3 soitin jossa on radio millä ei ainakaan tee mitään(greative).

Itellä toiminu SonyEricssonin puhelin plugimallisilla kuulokkeilla hienosti. Sillä pystyy jopa puhumaan pienemmillä nopeuksilla, tosin vastapuoli saa nauttia melkoisista ajon äänistä...

Hei xs2jammu ei kannata nähdä niin paljon vaivaa toisten kysymyksistä,varsinkaan jos itse ei tiedä asiasta!

Hei xs2jammu ei kannata nähdä niin paljon vaivaa toisten kysymyksistä,varsinkaan jos itse ei tiedä asiasta!
Ei siitä vaivaa ole vaan pitää foorumin selkeempänä kun ei samasta asiasta ole joka puolella juttua ja varsinkin saman kysyjän sama kysymys. Helpottaa hakujakin, tästäkin aiheesta olisi löytynyt haulla jo muutama topicci. Ei herneitä sitten ja toisaalta vastasin myös tuonne toiseen kyselyysi joten se siitä.

Olisiko kellään tietoa mikä olisi sellainen radio mikä kuuluisi korvanapesta,olisi kiva pitemmällä matkoilla.Itselläni on mp-3 soitin jossa on radio millä ei ainakaan tee mitään(greative).
Ostin kesäkuussa SonyEricssonin W200i-puhelimen. Hinta taitaa olla nyt jossain 120 €:n paikkeilla. Vehes sisältää RDS-radion ja muistiin voi tallettaa musiikkia (tai vaikka Isä Aurinkoisen puheita, jos ne tuntuvat mukavammalta). Pakkauksessa on mukana nappulakuulokkeet eli handsfree.
Käyttökelpoinen peli, olen kohtuullisen tyytyväinen.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ostin kesäkuussa SonyEricssonin W200i-puhelimen. Hinta taitaa olla nyt jossain 120 €:n paikkeilla. Vehes sisältää RDS-radion ja muistiin voi tallettaa musiikkia (tai vaikka Isä Aurinkoisen puheita, jos ne tuntuvat mukavammalta). Pakkauksessa on mukana nappulakuulokkeet eli handsfree.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Pysyykö noi korvissa ihan ok ajon aikana? Mulla tuli puhelimen mukana jotkut tommoset ja ne ainakin näyttää siltä, ettei pysy korvissa (en ole kokeillut).

Ajattelin, että esim. nämä toimis paremmin ja saattaisi vaimentaa jopa suhinoita?!?! Tiedä sitten??

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Pysyykö noi korvissa ihan ok ajon aikana? Mulla tuli puhelimen mukana jotkut tommoset ja ne ainakin näyttää siltä, ettei pysy korvissa (en ole kokeillut).

Ajattelin, että esim. nämä toimis paremmin ja saattaisi vaimentaa jopa suhinoita?!?! Tiedä sitten??
Sopivuus saisi olla parempikin mutta kohtuudella pysyy. Kriittisin vaihe on potan päähän laitto, silloin nappula voi helposti irrota. Lisäksi kannattaa varmistaa, että johdoissa on riittävästi löysää ettei päätä kääntäessä tai muuten liikkuessa tule kiskaistua nappulaa pois korvasta.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back